Turniej Warhammer 40K, Krolm, 16.02

Kiedy:
16 Luty 2019@08:00 – 17:30
2019-02-16T08:00:00+01:00
2019-02-16T17:30:00+01:00
Gdzie:
KROLM
Gdańsk
Koszty:
Bez opłat

Zapraszamy graczy i widzów na kolejny turniej w Krolmie!

Kiedy: Sobota, 16 Lutego, 8.30-17.30 (Zapisy od 8:00)

3 bitwy, każda po 3 godziny

https://www.krolm.pl/turnieje
https://www.krolm.pl/warhammer-40k

Uczestnictwo w turnieju jest w ramach wejścia do gralni https://www.krolm.pl/Cennik
Posiadacze karnetów wchodzą za darmo

Turniej będzie zaliczony do gier rankingowych: https://www.krolm.pl/gry-rankingowe

Zasady gry:

* Gramy na podręcznik główny + Chapter Approved 2018 + najnowszy FAQ GW
* Matched Play
* 2000 punktów na stworzenie armii Battle-forged
* Dozwolone modele z Forge World i Lords of War
* Modele mogą być niepomalowane

TERENY:
* Leśne – Zasłaniają całkowicie widoczność za wyjątkiem jednostek latających. Podczas szarży i biegania odejmujemy 2″ od zasięgu ruchu. Cover.

* Wodne i przekraczające 8″ wysokości, które nie są budynkami – Nie można przez nie przejść ani na nie wejść.

* Zasieki – Piechota podczas szarży i biegania odejmuje 2″, oraz każdy model piechoty, który dotknie zasieków rzuca kostka K6. Na wyniku 1 otrzymuje mortal wound.

* Przeszkoda – Nielatające pojazdy podczas szarży i biegania odejmują 2″, oraz każdy model nielatającego pojazdu, który dotknie przeszkody rzuca kostka K6. Na wyniku 1 otrzymuje k3 mortal wound.

* Pozostałe – Cover pod warunkiem, że cały oddział znajduje się w nich lub stoi w promieniu 1″, a linia strzału z broni dystansowej przechodzi przez element terenu. Liczone od środka podstawki.

We wszystkich bitwach gramy na przeciwko siebie. Strefa rozstawienia to 12″
Stoły 72″x48″

Punktacja:

* 1 punkt zwycięstwa (pz) za każde stracone 100 punktów armii przeciwnika zaokrąglane w górę (liczą się tylko punkty z początku tworzenia rozpiski)
* 1 pz za zniszczenie minimum jednego oddziału przeciwnika w pierwszej rundzie gry
* 1 pz za brak wrogiego Warlorda
* 1 pz za kontrolę znacznika we własnej strefie rozstawienia, na koniec gry
* 2 pz za kontrolę znacznika na środku stołu, na koniec gry
* 3 pz za kontrolę znacznika we wrogiej strefie rozstawienia, na koniec gry
* Na początku każdej rundy (poczynając od drugiej) gracz, który przegrał inicjatywę, ustawia gdziekolwiek na stole (poza strefami rozstawienia) dodatkowy znacznik wart 1 pz na koniec dowolnej rundy. Po dodaniu punktu jednemu z graczy, znacznik znika z pola gry

Gracz, który na koniec bitwy uzyska więcej pz, wygrywa grę 2-0
Ta sama liczba punktów skutkuje wynikiem 1-1

Limit osób = 14

Obowiązują zapisy. Gracz, który się zgłosił i nie przyszedł, na kolejnych turniejach trafia na listę rezerwową.

KROLM

Hengal - Polskie wydawnictwo gier fabularnych

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Czytaj także
Gramy w Zew Cthulhu RPG