Ligi po pracy w FGB! Styczeń-luty 2019!

Kiedy:
19 Luty 2019@13:00 – 21:00
2019-02-19T13:00:00+01:00
2019-02-19T21:00:00+01:00
Gdzie:
FGB
Warszawa
Koszty:
Bez opłat

(Zapraszamy na kolejną cykl ligowych rozgrywek w klubie FGB!
Od początku roku powracamy do starego, sprawdzonego formatu potyczek (3 gry w miesiącu, bez dodatkowych wyzwań) i walczymy w dwumiesięcznych cyklach.

W co gramy:
1. Warhammer 40k (rozpiski na 1000 lub 2000 pkt)
2. Age of Sigmar (rozpiski na 1000 lub 2000 pkt)
3. Kill Team (rozpiski na 100 pkt lub 200 pkt z Commanderami)
4. Warhammer Unerworlds (best of three)

Zapisy:
1. W ramach karty klubowej (ważnej na styczeń 2019 lub dłużej) do dowolnej liczby lig.
2. W ramach karty srebrnej do jednej z lig (istnieje możliwość oddania kilku kart jako zapis do kilku lig).
W ramach wpisowego macie darmową rezerwację na wszystkie ligowe potyczki (wyjaśniamy, bo ostatnio pojawiły się takie pytania :)).
Zgłoszenie do ligi (wysłane na sklep@fgb.club lub na nasz klubowy fanpage) musi zawierać deklarację frakcji, którą będziecie grali (obowiązuje w ligach WH40k, AoS i Kill Team), ostateczny termin to 1 stycznia 2019!

Rozpiski::
Przygotowujecie przed każdą grą, na jeden z progów punktowych podanych wybranych wspólnie z przeciwnikiem. Wszystko musi mieć minimum jeden wspólny Keyword (nie liczy się IMPERIUM, CHAOS, AELDARI) więc żadnych mixów. Nie ma konieczności wysyłania ich do weryfikacji, ale w przypadku pytań lub wątpliwości, służymy pomocą i oceną sytuacji 🙂

Parringi:
W pierwszej rundzie potyczek parringi wybierane są losowo. W kolejnych rundach wygrani grają z wygranymi, przegrani z przegranymi.
Istnieje możliwość rozegrania potyczki z wybranym graczem z ligi (za zgodą obu stron), co musi być zgłoszone najpóźniej dzień przed ogłoszeniem kolejnych parringów (1, 11, 21 każdego miesiąca).

Scenariusze (WH40k, AoS, Kill Team):
Bedą podawane równocześnie z parringami. W WH40k gramy wszystkie z Chapter Approved 2018.

Punktacja:
WH40k, AoS, Kill Team – różnice punktów zdobytych w czasie scenariusza dzielimy na pół, zwycięzca ma punkty dodawane do 10, przegrany odejmowane od 10 (maksymalny wynik to 0-20). W przypadku scenariuszy w których nie ma małych punktów w czasie gry, zwycięzca otrzymuje 17 punktów, przegrany 3.
BONUS: dodatkowe 5 dużych punktów za rozegranie potyczki w pełni pomalowaną armią.
Shadespire – 3 duże punkty za wygraną grę, 1 punkt za remis, 0 punktów za przegraną, dodatkowo gracze podają różnicę w Glory Pointsach po rozegranych grach.
BONUS: dodatkowy 1 duży punkt za rozegranie potyczki w pełni pomalowaną ekipą.
WALKOWER – gracz którego przeciwnik odmówił umówienia się lub nie stawił się na potyczkę z własnej winy (brak czasu/żelazko na gazie/cokolwiek) otrzymuje 10+D6 punktów za tą grę (3 duże punkty i 2D6 glory w WH:U), osoba winna nierozegrania gry otrzymuje 0.
NIEROZEGRANE GRY- gracze którzy nie rozegrali potyczki w FGB do końca trwania ligi, otrzymują po 0 punktów.

Home Rules:
1. Większe modele (monstery, machiny kroczące) mogą atakować modele znajdujące się w zasięgu walca o podstawie obrysu podstawki modelu i wysokości „normalnie” złożonej figurki (nie wliczamy 10 warstw korka/skałek/ruin/innych pojazdów na których stoją ani celowo wyciągniętych do góry łapek/mieczy/pazurów/macek/itp.). Rzecz jasna modele atakowane, również mają zasięg do wspomnianego wcześniej walca na potrzeby wykonania kontry.
TL;DR – DUŻE ZABAWKI BIJO PO PIĘTRACH!
2. Znaczniki wystawiane w grach muszą znajdować się na poziomie 0 (w przypadku piętrowej scenerii).
3. Dotyczy tylko WH40k! W przypadku piętrowej scenerii, cały obrys ruin/budynku na poziomie 0 liczymy jako ściany – znajdujące się tam modele liczymy jako poza jakimkolwiek Line of Sight (bronie to ignorujące nadal działają, czary działają jeżeli Psyker jest w tej samej ruinie, szarżowanie nie wymaga LoSa).

FGB

Zostaw odpowiedź