Blood Bowl – Halloween Cup – Krolm

Kiedy:
26 Październik 2019@08:30 – 17:00
2019-10-26T08:30:00+02:00
2019-10-26T17:00:00+02:00
Gdzie:
KROLM
Gdańsk

Termin:
26 października 2019 (sobota)

Miejsce:
KROLM
ul. Poczty Gdańskiej 3, Gdańsk Oliwa

Wejście w ramach wstępu do gralni (https://www.krolm.pl/cennik-opis)

Nagrody:
Mieszki Złota (https://www.krolm.pl/mieszki-zlota)
Za każdego uczestnika* Krolm dorzuca do puli 20 Mieszków Złota.
1 miejsce = 70% puli MZ
2 miejsce = 20% puli MZ
3 miejsce = 10% puli MZ
Ostatnie miejsce = -10MZ (ze swojego wirtualnego konta)

* Osoby z karnetem „bez limitu” nie dorzucają MZ do puli

Harmonogram:
Sobota
8:30 – 9:00 zapisy formalne
9:00 – 11:30 I runda
11:45 – 14:15 II runda
14:30 – 17:00 III runda
17:00 – ceremonia rozdania nagród

ZASADY:
BB2016, DZ1, DZ2 + NAF.
z małymi zmianami:
– Human catchers kosztuja 60k.
– Halfling Treemen ma Timmmber skill.
– Chaos Pact moga brac lineman orc.
– Goblin team może miec Doom diver and the Ooligan.
– A Head Coach może robić ‘Argue the Call’.

ZASADY TWORZENIA DRUŻYNY

– każdy trener ma 1200k do wydania na zakup zawodników, przerzutów i inducementów
– drużyna nie może zawierać mniej niż 11 zawodników i więcej niż 16 zawodników włącznie z Star Playerami
– każdy trener może zakupić 0-2 Star Playerów po zakupie 11 zawodników do drużyny
– dostępne do zakupienia inducementy to: Apothecary, Assisstant Coach, Bloodweiser Babes, Bribe (50k Gobliny, 100k pozostałe drużyny), Cheerleaders, Fan Factor, Halfling Chef (tylko Halflingi)
– każdy z trenerów ma dodatkowe złote monety zależnie od Tieru swojej drużyny, które mogą być wydane dodatkowe umiejętności, zawodników, inducementy i star playerów
– koszt dodatkowych umiejętności to:
* 20k za Normal Skills
* 30k za Double Skills
– drużyny z Tierów 4, 5 i S mogą nakładać dwie Normalne umiejętności na jednego zawodnika, jednak druga z tych dwóch umiejętności kosztuje o 10k więcej

Tier 1 – 100k na umiejętności/zawodników/Star Playerów/inducementy. 0 Double Skills
Amazons, Dark Elves, Dwarves, Lizardmen, Norse, Wood Elves

Tier 2 – 120k na umiejętności/zawodników/Star Playerów/inducementy. 0 Double Skills
Chaos Dwarves, Orcs, Skaven, Undead

Tier 3 – 140k na umiejętności/zawodników/Star Playerów/inducementy. 1 Double Skill
Bretonia, Humans, Necromantic

Tier 4 – 180k na umiejętności/zawodników/Star Playerów/inducementy. 2 Double Skills, mogą nakładać dwie umiejętności na maksymalnie jednego zawodnika
Chaos, Chaos Renegades, Elf Union, High Elves, Khemri, Nurgle, Slann

Tier 5 – 220k na umiejętności/zawodników/Star Playerów/inducementy. 3 Double Skills, mogą nakładać dwie umiejętności na maksymalnie dwóch zawodników
Daemons of Khorne, Underworld Denizens, Vampires

Tier S (Stunty) – 240k na umiejętności/zawodników/Star Playerów/inducementy. 4 Double Skills, mogą nakładać dwie umiejętności na maksymalnie trzech zawodników
Goblins, Halflings, Ogres

Punktacja:
Wygrana: 4 punkty
Remis: 2 punkty
Przegrana o 1TD: 1 punkt
Przegrana o 2 albo więcej TD: 0 punktów

Jeżeli wasz mecz będzie się przeciągał ponad ustalony czas, organizator/sędzia może was pośpieszyć celem skończenia meczu o czasie używając stopera do dokończenia gry. Jeżeli dalej nie będziecie w stanie skończyć gry sędzia zakończy ją ostatecznie. We wszystkich przypadkach decyzja sędziego jest ostateczna.

Na koniec turnieju jeśli będzie remis w dużych punktach to:
– mecz bezpośredni
– sprawdzamy sumę punktów zdobytych przez przeciwników
– liczba przyłożeń netto (TD zdobyta – TD stracone)
– liczba obrażeń netto (Cas zadane – Cas otrzymany)
– Siłowanie na rękę

ROZPISKI:

Rozpiski wysyłamy na adres: 3citybb@gmail.com. Wysłanie rozpiski jest traktowane jako potwierdzenie uczestnictwa w turnieju. Rozpiskę należy wysłać maksymalnie dzień przed turniejem do godziny 20:00. Nie wykonanie tej czynności będzie skutkować 4-ema punktami karnymi!

ZASADY SPECJALNE:

„Cukierek, albo psikus”
Na każdym boisku, przed każdym meczem, rozmieszczonych będzie 6 dyni. Zawodnik, który w jakikolwiek sposób wejdzie na pole z dynią, rozłupuje ją i sprawdza co jest w środku za pomocą rzutu kości. Wyniki:
1 = Bomba! Zasady dokładnie te same co u goblińskiego bombardiera, z tymże bomba wybucha w miejscu gdzie była dynia
2-5 = Cukierki, mniam mniam. (Bez efektu)
6 = Dodatkowa piłka! Od tego momentu mamy dwie piłki w grze. Wszystkie zasady pozostają bez zmian (jeden rzut, tournover jak spadnie itp.), ale zawodnik, który przyłoży (obojętnie, którą z piłek), zostaje potraktowany tak, jakby miał zdolność Secret Weapon. Po przyłożeniu zaczynamy już z 1 piłką normalnie. Kolejny rzut na odkrycie piłki w grze oznacza cukierki.

2) „Godzina Duchów”
Przed rozstawieniem, wybieramy jednego liniowego zawodnika bez dodatkowych umiejętności, którego podmieniamy na ducha (ubieramy w prześcieradło, uczymy lewitacji itp.) Otrzymuje on: Secret Weapon, oraz „Whoo Whoo”.
Whoo Whoo – zawodnik z tą umiejętnością, może przechodzić przez pola zajmowane przez zawodników drużyny przeciwnej w fazie swojego ruchu, ale nie może kończyć na nich ruchu. Można użyć tej umiejętności w czasie wykonywania akcji (blitz, pass itp.). Nie rzuca się na Dodge, gdy wchodzimy na pole zajmowane przez zawodnika, w pozostałych przypadkach rzucamy normalnie. Po wejściu na pole z zawodnikiem rzucamy od razu kością (nie można przerzucać tego wyniku):
1: Odkrycie mistyfikacji. Sędzia! Toż to przebieraniec (działa jak rzucenie dubla na faul)
2-5: Dziwne uczucie, mrowienie, ale nic się nie stało. Brrr…
6: Prawdziwy duch! Aaagh! Przeciwnik jest przewracany i rzucamy na przebicie pancerza.

JAK WYGRAĆ:
Wymagane jest posiadanie wydrukowanej/czytelnej (niepotrzebne skreślić) rozpiski na turnieju!

Nie ma wymogu malowania!

KROLM

Hengal - Polskie wydawnictwo gier fabularnych

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *