Księga Stali, Bandurki jako patronat medialny, grafika

Księga Stali – zbiórka w listopadzie

Coraz mocniej na horyzoncie zarysowuje się nadchodząca zbiórka na grę fabularną Księga Stali. Kampania wystartuje na serwisie wspieram.to w listopadzie. Nam, jako ekipie Bandurków, przypadł zaszczyt objęcia roli patronatu medialnego nad projektem.

Gra wyjdzie spod rąk Macieja Syncerka, którego wspiera Piotr „Jagmin” Rasiński. Projekt pod swoje skrzydła bierze wydawnictwo Hengal.

Zbiórka rozpocznie się w listopadzie, a jej finał nadejdzie wraz z początkiem grudnia. Podstawowy podręcznik jest już w zaawansowanym stadium, z chwilą ufundowania książka trafi do drukarni.

Możemy więc liczyć, że gra będzie rozsyłana jeszcze w grudniu. Co być może niektórych uratuje to od świątecznej bieganiny po sklepach. Książka wyjdzie w twardej oprawie, a wszystko zmieści się w 100 stronach.

Mechanika opiera się nie tylko na kostkach. Ważną rolę zagra też standardowa talia kart. Najlepiej jedna na gracza. Wszystko po to, by dostarczyć nam powiewu świeżości.

Autorzy obiecują nam prostą mechanikę ze światem, który jest jasno nakreślony i nie przytłacza nas niepotrzebnymi informacjami. To, co otrzymamy ma zapewnić wystarczające narzędzia do zanurzenia się w świat i czerpania zabawy pełnymi garściami.

Krótko mówiąc – walka ma być dynamiczna, magia satysfakcjonująca, a potwory mordercze!

W marcu zeszłego roku wspominaliśmy o wersji demo gry. Warto się jej przyjrzeć, jeśli chcecie zapoznać się z mechaniką i wypróbować ją przed zbiórką. Jeśli interesuje Was tło fabularne gry, to też o nim pisaliśmy . Znajdziecie tam również garść klimatycznych grafik, które będą zdobić podręcznik po wydruku!


A gdy otworzy się Księga Stali…

Księga Stali zabierze nas do świata, w którym wszystko chyli się ku upadkowi. Bohaterowie podczas swoich przygód muszą balansować na cienkiej krawędzi życia i śmierci. W czasie rozgrywki zmierzymy się z plugastwami, które powstają z przywróconych do życia szczątek dawnego świata. Nie zabraknie także innych niebezpieczeństw…

Niegdyś na naszym świecie istniała niezmącona
równowaga między człowiekiem a naturą,
jednak narodziny błędu zmieniły to na zawsze.
Błąd to niestabilny duch natury który został
obudzony wraz ze śmiercią boga.

Przygotujcie się zarówno na epickie zwycięstwa nad siłami ciemności, jak i niejednokrotne porażki poniesione na polu bitwy.


Aby śledzić projekt, póki nie wystartuje, zaglądajcie na stronę wydawnictwa Hengal oraz ich fanpage. Sprawdźcie także fanpage samych autorów gry.