Kalendarz

Lip
19
pt
2019
KeyForge – ChainBound Archon – Solo
Lip 19@16:30 – 20:00
KeyForge - ChainBound Archon - Solo

KeyForge – Turniej ChainBound Archon

Oficjalny turniej typu ChainBound w Krolmie!

Zapraszamy wszystkich chętnych, zarówno początkujących jak i zaawansowanych. Bez względu na posiadany wiek!

Przed turniejem można u nas zakupić talię, lub przynieść swoją.

Harmonogram:
16.30 – zapisy
17.00 – start 1 rundy
17.45 – start 2 rundy
18.30 – start 3 rundy
19:15 – start 4 rundy / rozdanie nagród
20:00 – rozdanie nagród

Format: Archon Single (Cały turniej gramy jedną talią)
System: Szwajcarski (wszyscy rozgrywają pełne 3 lub 4 rundy, otrzymując 1 punkt za każde zwycięstwo), best of one (z każdym graczem rozgrywamy jedną grę z limitem czasowym 35 minut)

Wejście: w ramach wstępu do gralni (15zł), posiadacze karnetów wchodzą za 5zł

Nagrody:
– Dla wszystkich uczestników 1 wirtualny Aember Shard i 1 dodatkowy za każde zwycięstwo
– Przedmioty z oficjalnego zestawu turniejowego
– Talie do Keyforge dla losowych miejsc (ilość zależna od liczby uczestników):
6-12 osób = 1 talia
13 – 19 = 2 talie
20 – 26 = 3 talie
27 – 33 = 4 talie
34 – 36 = 5 talii

UWAGA! Turniej będzie przeprowadzany z pomocą oficjalnego systemu od Fantasy Flight Games. Wszyscy uczestnicy muszą mieć profile w oficjalnej aplikacji KeyForge Master Vault, a talia, którą będziecie grali również musi być zarejestrowana. Na koniec turnieju na talie zostaną nałożone Łańcuchy w zależności od wyniku, które będą miały znaczenie na kolejnych turniejach z tej serii:
Oczywiście zmianie może również ulec widoczny w aplikacji Power Level Waszych talii, zależny od ilości zgromadzonych Łańcuchów.

Limit Miejsc: 36 – Zapisy w wydarzeniu

KROLM

Gry imprezowe wieloosobowe
Lip 19@17:30 – 23:45
Gry imprezowe wieloosobowe

Zapraszamy do Krolma na wieloosobowe gry imprezowe

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier integracyjnych, imprezowych. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Piątki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika.

Będziemy integrować osoby przy grach, gdzie głównie się pośmiejemy, pobawimy i pogramy w większym gronie.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i się dobrze pobawić

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli 🙂 Piątek jest po prostu dniem bazowym 😉

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Pantery nad Wisłą. II Piknik Militarno – historyczny
Lip 19@18:00 – Lip 21@15:00
Pantery nad Wisłą. II Piknik Militarno - historyczny

3- dniowy piknik militarno-historyczny w Mikoszewie. Jedyny taki na Mierzei Wiślanej!
W programie:
– inscenizacja historyczna
-pokaz historycznych pojazdów bojowych
– dioramy
– koncert piosenki patriotycznej
– koncert zespołu LUXTORPEDA
– strefa animacyjna dla najmłodszych
– strefa gasrtronomiczno – handlowa
I wiele innych!
ZAPRASZAMY!

Gminny Ośrodek Kultury Stegna

Lip
20
sob
2019
3City Beach Bowl 2019
Lip 20@10:00 – Lip 21@16:00
3City Beach Bowl 2019

Mamy przyjemność zaprosić Was na coroczny, największy turniej Blood Bowl w Trójmieście!

Przez dwa dni trenerzy z całej Polski będą walczyć o zwycięstwo na naszych piaszczystych boiskach. Gwarantujemy mnóstwo zabawy przy planszy jak i poza nią. Każdy mile widziany, zarówno trenerzy jak i kibice.

Informacje szczegółowe:

Termin:
20-21 lipca 2019 (sobota i niedziela)

Miejsce:
KROLM
ul. Poczty Gdańskiej 3, Gdańsk Oliwa
oraz
Pro’Rock pub
ul. Plac Dworcowy 2, Gdańsk Oliwa

Nagrody: Zdjęcia nagród w osobnym poście w dyskusji.

Wpisowe dla trenerów: 50zł
Kibice: Za darmo

Befor party:
19 lipca 2019 godz. 19:00
Miejsce: Plażarnia, Al Wojska Polskiego, Wejście 28, 81-769 Sopot

After party:
20 lipca 2019 godz. ok. 20:00
Miejsce: Pro’Rock pub w Gdańsku Oliwie, 100m od KROLMa

Harmonogram:
Piątek:
Beforparty 19:00+

Sobota
10:00 – 10:30 zapisy formalne
10:30 – 13:00 I runda
13:30 – 16:00 II runda
16:00 – 17:00 przerwa obiadowa
17:00 – 19:30 III runda
20:00+ After

Niedziela
10:00 – 12:30 IV runda
13:00 – 15:30 V runda
15:30 – 16:00 Ceremonia rozdania nagród

ZASADY:

Gramy na zasadach WORLD CUP 2019:
BB2016, DZ1, DZ2 + NAF.
z małymi zmianami:
– Przeniesienie Orcs i Chaos Teams do Tier 2
– Human catchers kosztuja 60k.
– Halfling Treemen ma Timmmber skill.
– Chaos Pact moga brac lineman orc.
– Goblin team może mieć Doom diver and the Ooligan.
– Halfling team może mieć zawodników z najnowszego SPIKE MAGAZIN
– Obowiązują starzy jak i nowi Star Playerzy z SPIKE MAGAZINS
– Head Coach może robic ‘Argue the Call’.

1. Rozpiski
Rozpiski wysyłamy na adres: 3citybb@gmail.com. Rozpiska wysłana 5 dni przed turniejem premiowana 1 punktem!

Do stworzenia rozpiski polecamy program z strony:
http://www.littlearmydesigner.com/bb/#1

2. Rasy
Dopuszczone do turnieju są wszystkie 21 ras z CRP plus 5 dodatkowych sankcjonowanych przez NAF. Linki poniżej zawierają pełne opisy zasad!

https://www.thenaf.net/wp-content/uploa … 6/CRP1.pdf
https://www.thenaf.net/wp-content/uploa … eRaces.pdf

Tier 1: Amazons, Bretonnians, Chaos Dwarves, Dark Elves, Dwarves, Lizardmen, Norse, Skaven, Undead, Wood Elves
Tier 2: Chaos Renegades, Elf Union, High Elves, Humans, Khemri, Necromantic, Chaos, Orcs
Tier 3: Daemons of Khorne, Nurgle�s Rotters, Slann, Underworld Denizens, Vampires
Tier 4: Goblins, Halflings, Ogres

3. Tworzenie Drużyny
Trenerzy muszą wydać minimum 1,100,000 GP na stworzenie drużyny. Podczas tworzenia rozpiski można zakupić:
– minimum 11 zawodników przed zakupem star playerów
– 0-8 Re-Rollsów
– Assistant coachów
– Cheerleaderki
– 0-1 Aptekarz albo Igor zależnie od rasy
– 0-9 Fan Factora
– Inducementy. Koszt poniżej, taki sam dla wszystkich 5 meczy:
0-2 Bloodweiser BEJBS! za każdą 50 kgp
0-3 Brajby za każdy 100 kgp, Gobliny płacą 50 kgp 😉
0-1 Kucharz za 300 kgp, Niziołki oczywiście 100 kgp 😉
0-2 Star Playerzy zależnie od rasy według NAFu

4. Dodatkowa gotówka
Tier 1: 60,000 GP na budowanie drużyny i/lub skille + 80 GP na skille
Tier 2: 100,000 GP na budowanie drużyny i/lub skille + 90 GP na skille
Tier 3: 150,000 GP na budowanie drużyny i/lub skille + 90 GP na skille
Tier 4: 150,000 GP na budowanie drużyny i/lub skille + 110 GP na skille

5. Skille
– Normal skill kosztuje 20 kgp
– Double skill kosztuje 30 kgp
Tier 1-3 mogą posiadać jednego dubla
Tier 4 nie ma ograniczeń w ilości dubli
– Tylko jeden, wybrany zawodnik może posiadać dwa normal skille przy założeniu, że drugi kosztuje 30 kgp.
– Tier 4 może zwiększyć jednemu, wybranemu zawodnikowi pojedynczy stat. Nie można tego łączyć z skillami.
+ MA / AV kosztuje 40,000 gold pieces,
+ AG 50,000 gold pieces i
+ ST 60,000 gold pieces.
– Star Playerzy nie mogą otrzymywać skilli i zwiększonych statów.

6. Jak zagrać by wygrać
Wymagane jest posiadanie wydrukowanej/czytelnej (niepotrzebne skreślić) rozpiski na turnieju!

Punkty turniejowe zostaną przyznane w następujący sposób:

Wygrana o 2+ przyłożenia: 5 punkt
Wygrana o 1 przyłożenie: 4 punkt
Remis: 2 punkty
Przegrana o 1 przyłożenie: 1 punkt
Przegrana 2+ przyłożenia: 0 punktów

Na koniec turnieju jeśli będzie remis w dużych punktach to brane są pod uwagę kolejno:
– sprawdzamy sumę punktów zdobytych przez przeciwników
– liczba zdobytych przyłożeń
– liczba przyłożeń netto (TD zdobyta – TD stracone)
– liczba obrażeń netto (Cas zadane – Cas otrzymany)
– kto pierwszy wypije 0,5 litra jakiegokolwiek płynu

Obowiązkowe granie pomalowanymi drużynami (minimum 3 kolory nie licząc podkładu). Podstawki mają być jednolite dla całej drużyny (Star Playerzy mogą mieć inne). Drużyny nie pomalowane regulaminowo nie zostaną dopuszczone do turnieju!

7. Zasady Specjalne
Poszukiwania skarbo-śmiecia odbywają się przed każdym meczem. Przed rzutem na pogodę każdy trener wykonuje rzut k8 w ramach poszukiwania przydatnego śmiecia z plaży. Śmiecia można wykorzystać tylko i wyłącznie przed kick-offem, śmieć działa tylko na okres drive’a czyli od rozpoczęcia fazy kick-off do wykonania przyłożenia przez którąkolwiek drużynę lub zakończenia połowy meczu. Śmiecia przydziela się jednemu wybranemu zawodnikowi.
Tabelka ze śmieciami dostępna na miejscu

8. Mini Gry
BINGO!

ZAPISY:
Gwarantowane miejsce po wpłacie wpisowego na konto bankowe:

Santander Bank
Gry planszowe KROLM Adam Świsłowski
nr: 78 1910 1048 2216 2015 1208 0001

Tytuł: Ksywa z forum – Nazwisko i imię – BB 2019

ZGŁOSZENIA (Obowiązuje limit miejsc 60 osób! ):
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Tw2NtfTfvw0lx6X5VfH_rrsFclE8N_kuONJHw8oJaBQ/edit?usp=sharing&fbclid=IwAR3A4V_ZK3ZbnWkdVLKOX6QBoV7Um6dn1KuDWFm0uhZsrlPf7aExBuGrggE

KROLM

Bajdurzenia
Lip 20@12:20 – Lip 21@03:00
Bajdurzenia

Jesteś fanem gier fabularnych? A może nie wiesz z czym to się je i chciałbyś spróbować? Jeśli odpowiedź na jedno z tych pytań brzmi ‘tak’ to Bajdurzenia są właśnie dla Ciebie!
Czym są Bajdurzenia?
Jest to wydarzenie organizowane przez Cierniogon raz na dwa/trzy miesiące, mające na celu rozpowszechnianie gier fabularnych na terenie Trójmiasta (a nawet dalej). Przystosowane jest zarówno dla początkujących graczy/ mistrzów gry, jak i starych wyjadaczy erpegowych.

Serdecznie zapraszamy na kolejną już edycję naszego flagowego wydarzenia w Podstawowej Szkole Społecznej ‘Niedźwiednik’. Wyjątkowo we względu na wakacyjny klimat start sesji planowany jest od godziny 12:30, a kończymy, jak zwykle, gdy zabraknie nam sił (czyli najpewniej nie skończymy).

Wszystkich zainteresowanych Mistrzów Gry zachęcamy do poprowadzenia sesji RPG. Masz ciekawy pomysł na sesję, ale nie bardzo wiesz, gdzie go przetestować? Chcesz poprowadzić sesję dla osób, którym jeszcze nie prowadziłeś? A może lubisz wprowadzać nowe osoby w fantastyczny świat gier fabularnych? Jeśli tak, to szukamy właśnie Ciebie!

Informacje odnośnie szkoły:
W niedalekiej odległości od naszej miejscówki znajdują się sklepy spożywcze, pizzeria czy pierogarnia, dlatego dla osób, które spędzają z nami cały dzień będzie okazja, by móc coś przekąsić między sesjami. Po pierwszej turze (tj. o 17:30) zaplanowane jest 1,5 h przerwy, by można było wybrać się do sklepu czy na obiad. Polecamy także zamówienie jedzenia, na konkretną godzinę, przez co będziemy mogli zjeść na miejscu. W szkole znajduje się także czajnik i kilka kubków, także osobom, które przynoszą własne jedzenie polecamy zaopatrzyć się w sztućce tudzież talerze itp.
Jako, że cały dzień gramy sobie w jednym miejscu zachęcamy także do wzięcia swoich kapci/klapek/co tam nogi zapragną. Będzie nam wygodniej, a podłoga odetchnie z ulgą od śladów po glanach.

W terminie bliższym wydarzenia udostępnimy mapkę z najważniejszymi obiektami znajdującymi się blisko szkoły 🙂

Zapisy:
Od 3 lipca do 13 lipca zbieramy zgłoszenia jedynie od mistrzów. Wystarczy napisać wiadomość do Cierniogonu (wchodząc na nasz fp pojawia się opcja wysyłania nam wiadomości) lub wrzucić posta na wydarzeniu, że jest się zainteresowanym poprowadzeniem sesji, a my z całą pewnością się odezwiemy i dogadamy szczegóły. Istnieje również możliwość zapisów mailowych przez naszego maila: cierniogon@gmail.com. Między 13, a 14 lipca będziemy publikować informacje dotyczące poszczególnych sesji, a 16 lipca zaczniemy przyjmować zapisy graczy. Jak zawsze zapisywanie się na sesje nie jest konieczne, jednak osoby zapisane oraz te, które pojawią się na wydarzeniu po raz pierwszy mają pierwszeństwo. Dodatkowo ostateczna decyzja odnośnie graczy zawsze należy do Mistrza Gry, więc polecamy zapisywać się nawet, jeśli teoretycznie nie ma już miejsc.

Wszystkich miłośników i przyszłych miłośników RPG zapraszamy serdecznie, byśmy razem przeżyli godziny niezapomnianych przygód!

Cierniogon

Lip
22
pon
2019
I Kampania Age of Sigmar „Wielka Czwórka”
Lip 22@16:00 – 23:45
I Kampania Age of Sigmar "Wielka Czwórka"

Zapraszam na I kampanię Age of Sigmar.

POCZĄTEK KAMPANII
1 Maja 2019

Powiew świeżości do gier turniejowych i codziennych.
Wbrew pozorom nie będzie taka trudna, a miejmy nadzieję, że przyniesie nam sporo frajdy 😉

Gramy na aktualnych zasadach z Corebook i Handbook 2018, oraz wszystkich faq i erratach ze strony Games Workshop

ZASADY KAMPANII

1. W dyskusji pod wydarzeniem, będzie wątek z zapisami. Wybieramy, do którego z 4 wielkich mocarstw się przyłączamy i podajemy najdogodniejszy sposób kontaktu z nami przez innych graczy. Musimy posiadać przynajmniej jedną armię z uniwersum AoS na minimum 1000p. To są jedyne wymagania.
Nie można się zapisać do danego mocarstwa jeśli jest w nim zapisanych więcej graczy niż we wszystkich innych mocarstwach razem wziętych.

2. W czasie trwania kampanii nie można zmieniać strony.

3. Każdy gracz może wyznaczyć teren (podaje jego nazwę), który chce zdobyć i przyłączyć do swojego mocarstwa. Dodaje wówczas nowy wątek w dyskusji. Przykładowo Chaos atakuje (tu nazwa terenu). Dane mocarstwo nie może wybrać więcej niż trzech terenów do podboju, dopóki nie rozstrzygną poprzednich. Można wybrać tylko te tereny, które sąsiadują z naszym Mocarstwem Jeśli zainicjowaliśmy atak, lecz nie doszedł on do skutku, wówczas Mocarstwo traci 1 punkt zwycięstwa ze swojej puli.

4. Jeśli ktoś wybrał teren naszego mocarstwa, który chce zaatakować. Jeden z graczy może zgłosić się do jego obrony. Wówczas należy ustalić termin spotkania w Krolmie i stoczyć bitwę.
Jeśli więcej niż jedno mocarstwo atakuje ten sam teren w tym samym czasie. Wówczas możemy wybrać, przed którym bronimy się najpierw. Możemy również stoczyć bitwę z oboma naraz. Wówczas walczymy każdy na każdego podczas tej samej bitwy.

5. Jeśli w przeciągu trzech tygodni nikt nie obroni terenu (nie stanie do walki) jest on automatycznie przejmowany. Obrońca musi dać minimum 3 różne daty w odstępie co najmniej 3 dni aby atakujący mógł się dostosować. Do ataku nie musi stanąć koniecznie gracz, który zainicjował walkę. Może to być ktoś inny z jego mocarstwa.

6. Zwycięstwo kampanii następuje na trzy sposoby:
a) Nasze mocarstwo zajęło 14 pól i obroniło je przez 4 tygodnie
b) Na mapie pozostały tylko dwa mocarstwa, a nasze posiada większą liczbę zdobytych terenów
c) Skończył się czas kampanii, a nasze mocarstwo posiada więcej zdobytych terenów

7. Kampania trwa maksymalnie 12 miesięcy

8. Po każdej bitwie będzie aktualizowana mapa

ZASADY ARMII

1. Każde mocarstwo posiada na start kampanii 5 tyś pkt.
2. W każdy Poniedziałek mocarstwo otrzymuje dochód w postaci 250pkt + 100 za każdy teren, który posiada
3. Przystępując do bitwy, atakujący określa ile pkt z puli zabiera do stworzenia armii. Wszystkie punkty, które straci w czasie walki są odejmowane od puli głównej mocarstwa. Przeciwnik dowiaduje się o decyzji tuż przed bitwą.
4. Obrońca działa tak jak powyżej, lecz otrzymuje darmowe + 500pkt na budowę armii, lecz te dodatkowe punkty nie przepisuje, zatem straty które ponieśliśmy odejmuje się od puli ogólnej.
5. Gracze mogą wystawić w armii tylko modele, które fizycznie posiadają.
6. Bitwy rozgrywa się na scenariusze z corebooka lub handbooka 2018. Obrońca wybiera, z którego podręcznika. Natomiast atakujący wybiera scenariusz. Jeśli obaj gracze się zgodzą, wówczas grają na zasady realms.
7. Jest dozwolone aby do jednej bitwy zasiadło więcej niż 2 graczy
8. Wybierając armię do bitwy możemy korzystać tylko z Allegiance wielkiego mocarstwa. Nie gramy zatem na frakcyjne. Zasady składania armii również według Grand Allegiance z corebooka.
9. Obowiązuje Matched Play na potrzeby składania armii .

ZASADY PUNKTACJI
Major win = 6pz
Minor win = 4pz
Major lost = 1pz
Minor lost = 2pz

1. Punkty są dodawane do puli ogólnej mocarstwa.
2. Za punkty można kupić w dowolnym momencie trwania kampanii (ale nie w trakcie bitwy):
a) Za każdy 1 punkt zwycięstwa dodatkowe 100p do tworzenia armii na czas jednej bitwy. Lecz nie więcej niż połowa punktów, które wykorzystujemy z puli ogólnej do budowy armii
b) Za 10pz warownię na swoim konkretnym terenie na mapie kampanii. Warownia daje obrońcy dodatkowe 250pkt do wystawienia armii.
c) Za 20pz zamek na swoim konkretnym terenie. Zamek daje obrońcy dodatkowe 500pkt do wystawienia armii.
d) Za 5pz Wieża obserwacyjna. Wystawiamy się przed bitwą w całości jako drudzy i zaczynamy bitwę jako pierwsi.
3. Zdobycie terenu z budynkiem. Można go przejąć, lub zniszczyć. Niszcząc budowlę, otrzymujemy punkty zwycięstwa o tej samej wartości co wybudowanie nowego -1 (-2 za zamek)
4. Aby podjąć decyzję o wydaniu pz w kampanii należy otrzymać zgodę połowy osób z naszego mocarstwa.
5. Na danym terenie nie może być więcej niż jednej budowli

KROLM

Lip
25
czw
2019
Spotkania przy planszy
Lip 25@17:30 – 23:45
Spotkania przy planszy

Zapraszamy do Krolma na cotygodniowe spotkania przy planszy

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Czwartki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika, lub umówić się na konkretny tytuł.

Będziemy parować osoby przy grach planszowych o różnym stopniu trudności ze względu na preferencje graczy.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i dobrze się pobawić.

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli 🙂 Czwartek jest po prostu dniem bazowym 😉

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Lip
26
pt
2019
Gry imprezowe wieloosobowe
Lip 26@17:30 – 23:45
Gry imprezowe wieloosobowe

Zapraszamy do Krolma na wieloosobowe gry imprezowe

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier integracyjnych, imprezowych. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Piątki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika.

Będziemy integrować osoby przy grach, gdzie głównie się pośmiejemy, pobawimy i pogramy w większym gronie.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i się dobrze pobawić

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli 🙂 Piątek jest po prostu dniem bazowym 😉

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Lip
28
nie
2019
Turnieje X-Wing 2.0 w Krolmie
Lip 28@12:00 – 16:00
Turnieje X-Wing 2.0 w Krolmie

Zapraszamy na oficjalne turnieje X-Wing 2.0
Wpisowe: 10zł
Nagrody: Rzeczy z Kitpack turniejowych od firmy Rebel

Zasady:
Format Hyperspace we Środy
Format Extended w Niedzielę
Wpisowe – 10zł

Harmonogram na Środy:
16.30 – zapisy
17.05 – start 1 rundy
18.10 – start 2 rundy
19.15 – start 3 rundy
20.20 – ogłoszenie zwycięzców, rozdanie nagród

Harmonogram na Niedzielę:
12.00 – zapisy
12.10 – start 1 rundy
13.25 – start 2 rundy
14.40 – start 3 rundy
15.55 – ogłoszenie zwycięzców, rozdanie nagród

Dodatkowe info:
– Gramy na oficjalnych playmatach FFG.
– Każdy gracz powinien mieć ze sobą wydrukowaną rozpiskę przy użyciu oficjalnej aplikacji oraz wszystkie elementy niezbędne do rozgrywki.

KROLM

Lip
29
pon
2019
I Kampania Age of Sigmar „Wielka Czwórka”
Lip 29@16:00 – 23:45
I Kampania Age of Sigmar "Wielka Czwórka"

Zapraszam na I kampanię Age of Sigmar.

POCZĄTEK KAMPANII
1 Maja 2019

Powiew świeżości do gier turniejowych i codziennych.
Wbrew pozorom nie będzie taka trudna, a miejmy nadzieję, że przyniesie nam sporo frajdy 😉

Gramy na aktualnych zasadach z Corebook i Handbook 2018, oraz wszystkich faq i erratach ze strony Games Workshop

ZASADY KAMPANII

1. W dyskusji pod wydarzeniem, będzie wątek z zapisami. Wybieramy, do którego z 4 wielkich mocarstw się przyłączamy i podajemy najdogodniejszy sposób kontaktu z nami przez innych graczy. Musimy posiadać przynajmniej jedną armię z uniwersum AoS na minimum 1000p. To są jedyne wymagania.
Nie można się zapisać do danego mocarstwa jeśli jest w nim zapisanych więcej graczy niż we wszystkich innych mocarstwach razem wziętych.

2. W czasie trwania kampanii nie można zmieniać strony.

3. Każdy gracz może wyznaczyć teren (podaje jego nazwę), który chce zdobyć i przyłączyć do swojego mocarstwa. Dodaje wówczas nowy wątek w dyskusji. Przykładowo Chaos atakuje (tu nazwa terenu). Dane mocarstwo nie może wybrać więcej niż trzech terenów do podboju, dopóki nie rozstrzygną poprzednich. Można wybrać tylko te tereny, które sąsiadują z naszym Mocarstwem Jeśli zainicjowaliśmy atak, lecz nie doszedł on do skutku, wówczas Mocarstwo traci 1 punkt zwycięstwa ze swojej puli.

4. Jeśli ktoś wybrał teren naszego mocarstwa, który chce zaatakować. Jeden z graczy może zgłosić się do jego obrony. Wówczas należy ustalić termin spotkania w Krolmie i stoczyć bitwę.
Jeśli więcej niż jedno mocarstwo atakuje ten sam teren w tym samym czasie. Wówczas możemy wybrać, przed którym bronimy się najpierw. Możemy również stoczyć bitwę z oboma naraz. Wówczas walczymy każdy na każdego podczas tej samej bitwy.

5. Jeśli w przeciągu trzech tygodni nikt nie obroni terenu (nie stanie do walki) jest on automatycznie przejmowany. Obrońca musi dać minimum 3 różne daty w odstępie co najmniej 3 dni aby atakujący mógł się dostosować. Do ataku nie musi stanąć koniecznie gracz, który zainicjował walkę. Może to być ktoś inny z jego mocarstwa.

6. Zwycięstwo kampanii następuje na trzy sposoby:
a) Nasze mocarstwo zajęło 14 pól i obroniło je przez 4 tygodnie
b) Na mapie pozostały tylko dwa mocarstwa, a nasze posiada większą liczbę zdobytych terenów
c) Skończył się czas kampanii, a nasze mocarstwo posiada więcej zdobytych terenów

7. Kampania trwa maksymalnie 12 miesięcy

8. Po każdej bitwie będzie aktualizowana mapa

ZASADY ARMII

1. Każde mocarstwo posiada na start kampanii 5 tyś pkt.
2. W każdy Poniedziałek mocarstwo otrzymuje dochód w postaci 250pkt + 100 za każdy teren, który posiada
3. Przystępując do bitwy, atakujący określa ile pkt z puli zabiera do stworzenia armii. Wszystkie punkty, które straci w czasie walki są odejmowane od puli głównej mocarstwa. Przeciwnik dowiaduje się o decyzji tuż przed bitwą.
4. Obrońca działa tak jak powyżej, lecz otrzymuje darmowe + 500pkt na budowę armii, lecz te dodatkowe punkty nie przepisuje, zatem straty które ponieśliśmy odejmuje się od puli ogólnej.
5. Gracze mogą wystawić w armii tylko modele, które fizycznie posiadają.
6. Bitwy rozgrywa się na scenariusze z corebooka lub handbooka 2018. Obrońca wybiera, z którego podręcznika. Natomiast atakujący wybiera scenariusz. Jeśli obaj gracze się zgodzą, wówczas grają na zasady realms.
7. Jest dozwolone aby do jednej bitwy zasiadło więcej niż 2 graczy
8. Wybierając armię do bitwy możemy korzystać tylko z Allegiance wielkiego mocarstwa. Nie gramy zatem na frakcyjne. Zasady składania armii również według Grand Allegiance z corebooka.
9. Obowiązuje Matched Play na potrzeby składania armii .

ZASADY PUNKTACJI
Major win = 6pz
Minor win = 4pz
Major lost = 1pz
Minor lost = 2pz

1. Punkty są dodawane do puli ogólnej mocarstwa.
2. Za punkty można kupić w dowolnym momencie trwania kampanii (ale nie w trakcie bitwy):
a) Za każdy 1 punkt zwycięstwa dodatkowe 100p do tworzenia armii na czas jednej bitwy. Lecz nie więcej niż połowa punktów, które wykorzystujemy z puli ogólnej do budowy armii
b) Za 10pz warownię na swoim konkretnym terenie na mapie kampanii. Warownia daje obrońcy dodatkowe 250pkt do wystawienia armii.
c) Za 20pz zamek na swoim konkretnym terenie. Zamek daje obrońcy dodatkowe 500pkt do wystawienia armii.
d) Za 5pz Wieża obserwacyjna. Wystawiamy się przed bitwą w całości jako drudzy i zaczynamy bitwę jako pierwsi.
3. Zdobycie terenu z budynkiem. Można go przejąć, lub zniszczyć. Niszcząc budowlę, otrzymujemy punkty zwycięstwa o tej samej wartości co wybudowanie nowego -1 (-2 za zamek)
4. Aby podjąć decyzję o wydaniu pz w kampanii należy otrzymać zgodę połowy osób z naszego mocarstwa.
5. Na danym terenie nie może być więcej niż jednej budowli

KROLM

Sie
1
czw
2019
Spotkania przy planszy
Sie 1@17:30 – 23:45
Spotkania przy planszy

Zapraszamy do Krolma na cotygodniowe spotkania przy planszy

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Czwartki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika, lub umówić się na konkretny tytuł.

Będziemy parować osoby przy grach planszowych o różnym stopniu trudności ze względu na preferencje graczy.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i dobrze się pobawić.

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli 🙂 Czwartek jest po prostu dniem bazowym 😉

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Sie
2
pt
2019
Gry imprezowe wieloosobowe
Sie 2@17:30 – 23:45
Gry imprezowe wieloosobowe

Zapraszamy do Krolma na wieloosobowe gry imprezowe

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier integracyjnych, imprezowych. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Piątki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika.

Będziemy integrować osoby przy grach, gdzie głównie się pośmiejemy, pobawimy i pogramy w większym gronie.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i się dobrze pobawić

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli 🙂 Piątek jest po prostu dniem bazowym 😉

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Sie
3
sob
2019
Turnieje Age of Sigmar w Krolmie
Sie 3@09:00 – 15:00
Turnieje Age of Sigmar w Krolmie

Turnieje Age of Sigmar w Krolmie – Sierpień

Zapraszamy wszystkich chętnych, zarówno początkujących jak i zaawansowanych. Bez względu na posiadany wiek!

Turniej zaliczony do ligi Krolma

Wejście: w ramach wstępu do gralni (15zł), lub karnet. W całości przeznaczane na rozwój bazy terenowej.

Nagrody: Upominek dla losowego miejsca

Zasady:
Corebook + Hand’s Book 2019 + poprawki ze strony GW
Scenariusze z GH2019
Format: Matched Play
Bez ukrytych Agend, Meeting Engagements

Harmonogram na turniej 1250p:
9.00 – zapisy
9:30 – start 1 bitwy
11:15 – start 2 bitwy
13:00 – start 3 bitwy
14:45 – ogłoszenie zwycięzców

Harmonogram na turniej 2000p:
8.00 – zapisy
8.30 – start 1 rundy
11.15 – start 2 rundy
14.00 – start 3 rundy
16.45 – ogłoszenie zwycięzców

Dodatkowe info:
– Gramy na oficjalnych modelach od GW (dozwolone proxy innymi modelami GW)
– Każdy uczestnik powinien mieć ze sobą armię, miarkę, kostki i czytelną rozpiskę
– Nie ma wymogu pomalowanej armii

Warunki wygranej:
Major i Minor Win dają zwycięstwo w bitwie.

Po każdej bitwie liczymy ilość zniszczonych punktów armii przeciwnika (czyli to czego nie ma na stole). Liczymy tylko całe oddziały. Oddziały przyzwane, które zostaną zniszczone również należy doliczyć. Wynik będzie brany pod uwagę przy remisach w tabeli ogólnej.

Punkty Ligowe Krolma:
1 miejsce + 3p
2 miejsce + 2p
3 miejsce + 1p
Każda wygrana bitwa + 1p
Najwyższa różnica na plus zdobytych/straconych punktów armii w turnieju + 1p
Pomalowana armia + 1p
Uczestnictwo w turnieju +1p

KROLM

Sie
5
pon
2019
I Kampania Age of Sigmar „Wielka Czwórka”
Sie 5@16:00 – 23:45
I Kampania Age of Sigmar "Wielka Czwórka"

Zapraszam na I kampanię Age of Sigmar.

POCZĄTEK KAMPANII
1 Maja 2019

Powiew świeżości do gier turniejowych i codziennych.
Wbrew pozorom nie będzie taka trudna, a miejmy nadzieję, że przyniesie nam sporo frajdy 😉

Gramy na aktualnych zasadach z Corebook i Handbook 2018, oraz wszystkich faq i erratach ze strony Games Workshop

ZASADY KAMPANII

1. W dyskusji pod wydarzeniem, będzie wątek z zapisami. Wybieramy, do którego z 4 wielkich mocarstw się przyłączamy i podajemy najdogodniejszy sposób kontaktu z nami przez innych graczy. Musimy posiadać przynajmniej jedną armię z uniwersum AoS na minimum 1000p. To są jedyne wymagania.
Nie można się zapisać do danego mocarstwa jeśli jest w nim zapisanych więcej graczy niż we wszystkich innych mocarstwach razem wziętych.

2. W czasie trwania kampanii nie można zmieniać strony.

3. Każdy gracz może wyznaczyć teren (podaje jego nazwę), który chce zdobyć i przyłączyć do swojego mocarstwa. Dodaje wówczas nowy wątek w dyskusji. Przykładowo Chaos atakuje (tu nazwa terenu). Dane mocarstwo nie może wybrać więcej niż trzech terenów do podboju, dopóki nie rozstrzygną poprzednich. Można wybrać tylko te tereny, które sąsiadują z naszym Mocarstwem Jeśli zainicjowaliśmy atak, lecz nie doszedł on do skutku, wówczas Mocarstwo traci 1 punkt zwycięstwa ze swojej puli.

4. Jeśli ktoś wybrał teren naszego mocarstwa, który chce zaatakować. Jeden z graczy może zgłosić się do jego obrony. Wówczas należy ustalić termin spotkania w Krolmie i stoczyć bitwę.
Jeśli więcej niż jedno mocarstwo atakuje ten sam teren w tym samym czasie. Wówczas możemy wybrać, przed którym bronimy się najpierw. Możemy również stoczyć bitwę z oboma naraz. Wówczas walczymy każdy na każdego podczas tej samej bitwy.

5. Jeśli w przeciągu trzech tygodni nikt nie obroni terenu (nie stanie do walki) jest on automatycznie przejmowany. Obrońca musi dać minimum 3 różne daty w odstępie co najmniej 3 dni aby atakujący mógł się dostosować. Do ataku nie musi stanąć koniecznie gracz, który zainicjował walkę. Może to być ktoś inny z jego mocarstwa.

6. Zwycięstwo kampanii następuje na trzy sposoby:
a) Nasze mocarstwo zajęło 14 pól i obroniło je przez 4 tygodnie
b) Na mapie pozostały tylko dwa mocarstwa, a nasze posiada większą liczbę zdobytych terenów
c) Skończył się czas kampanii, a nasze mocarstwo posiada więcej zdobytych terenów

7. Kampania trwa maksymalnie 12 miesięcy

8. Po każdej bitwie będzie aktualizowana mapa

ZASADY ARMII

1. Każde mocarstwo posiada na start kampanii 5 tyś pkt.
2. W każdy Poniedziałek mocarstwo otrzymuje dochód w postaci 250pkt + 100 za każdy teren, który posiada
3. Przystępując do bitwy, atakujący określa ile pkt z puli zabiera do stworzenia armii. Wszystkie punkty, które straci w czasie walki są odejmowane od puli głównej mocarstwa. Przeciwnik dowiaduje się o decyzji tuż przed bitwą.
4. Obrońca działa tak jak powyżej, lecz otrzymuje darmowe + 500pkt na budowę armii, lecz te dodatkowe punkty nie przepisuje, zatem straty które ponieśliśmy odejmuje się od puli ogólnej.
5. Gracze mogą wystawić w armii tylko modele, które fizycznie posiadają.
6. Bitwy rozgrywa się na scenariusze z corebooka lub handbooka 2018. Obrońca wybiera, z którego podręcznika. Natomiast atakujący wybiera scenariusz. Jeśli obaj gracze się zgodzą, wówczas grają na zasady realms.
7. Jest dozwolone aby do jednej bitwy zasiadło więcej niż 2 graczy
8. Wybierając armię do bitwy możemy korzystać tylko z Allegiance wielkiego mocarstwa. Nie gramy zatem na frakcyjne. Zasady składania armii również według Grand Allegiance z corebooka.
9. Obowiązuje Matched Play na potrzeby składania armii .

ZASADY PUNKTACJI
Major win = 6pz
Minor win = 4pz
Major lost = 1pz
Minor lost = 2pz

1. Punkty są dodawane do puli ogólnej mocarstwa.
2. Za punkty można kupić w dowolnym momencie trwania kampanii (ale nie w trakcie bitwy):
a) Za każdy 1 punkt zwycięstwa dodatkowe 100p do tworzenia armii na czas jednej bitwy. Lecz nie więcej niż połowa punktów, które wykorzystujemy z puli ogólnej do budowy armii
b) Za 10pz warownię na swoim konkretnym terenie na mapie kampanii. Warownia daje obrońcy dodatkowe 250pkt do wystawienia armii.
c) Za 20pz zamek na swoim konkretnym terenie. Zamek daje obrońcy dodatkowe 500pkt do wystawienia armii.
d) Za 5pz Wieża obserwacyjna. Wystawiamy się przed bitwą w całości jako drudzy i zaczynamy bitwę jako pierwsi.
3. Zdobycie terenu z budynkiem. Można go przejąć, lub zniszczyć. Niszcząc budowlę, otrzymujemy punkty zwycięstwa o tej samej wartości co wybudowanie nowego -1 (-2 za zamek)
4. Aby podjąć decyzję o wydaniu pz w kampanii należy otrzymać zgodę połowy osób z naszego mocarstwa.
5. Na danym terenie nie może być więcej niż jednej budowli

KROLM

Sie
8
czw
2019
Spotkania przy planszy
Sie 8@17:30 – 23:45
Spotkania przy planszy

Zapraszamy do Krolma na cotygodniowe spotkania przy planszy

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Czwartki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika, lub umówić się na konkretny tytuł.

Będziemy parować osoby przy grach planszowych o różnym stopniu trudności ze względu na preferencje graczy.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i dobrze się pobawić.

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli 🙂 Czwartek jest po prostu dniem bazowym 😉

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Sie
9
pt
2019
Gry imprezowe wieloosobowe
Sie 9@17:30 – 23:45
Gry imprezowe wieloosobowe

Zapraszamy do Krolma na wieloosobowe gry imprezowe

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier integracyjnych, imprezowych. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Piątki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika.

Będziemy integrować osoby przy grach, gdzie głównie się pośmiejemy, pobawimy i pogramy w większym gronie.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i się dobrze pobawić

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli 🙂 Piątek jest po prostu dniem bazowym 😉

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Sie
12
pon
2019
I Kampania Age of Sigmar „Wielka Czwórka”
Sie 12@16:00 – 23:45
I Kampania Age of Sigmar "Wielka Czwórka"

Zapraszam na I kampanię Age of Sigmar.

POCZĄTEK KAMPANII
1 Maja 2019

Powiew świeżości do gier turniejowych i codziennych.
Wbrew pozorom nie będzie taka trudna, a miejmy nadzieję, że przyniesie nam sporo frajdy 😉

Gramy na aktualnych zasadach z Corebook i Handbook 2018, oraz wszystkich faq i erratach ze strony Games Workshop

ZASADY KAMPANII

1. W dyskusji pod wydarzeniem, będzie wątek z zapisami. Wybieramy, do którego z 4 wielkich mocarstw się przyłączamy i podajemy najdogodniejszy sposób kontaktu z nami przez innych graczy. Musimy posiadać przynajmniej jedną armię z uniwersum AoS na minimum 1000p. To są jedyne wymagania.
Nie można się zapisać do danego mocarstwa jeśli jest w nim zapisanych więcej graczy niż we wszystkich innych mocarstwach razem wziętych.

2. W czasie trwania kampanii nie można zmieniać strony.

3. Każdy gracz może wyznaczyć teren (podaje jego nazwę), który chce zdobyć i przyłączyć do swojego mocarstwa. Dodaje wówczas nowy wątek w dyskusji. Przykładowo Chaos atakuje (tu nazwa terenu). Dane mocarstwo nie może wybrać więcej niż trzech terenów do podboju, dopóki nie rozstrzygną poprzednich. Można wybrać tylko te tereny, które sąsiadują z naszym Mocarstwem Jeśli zainicjowaliśmy atak, lecz nie doszedł on do skutku, wówczas Mocarstwo traci 1 punkt zwycięstwa ze swojej puli.

4. Jeśli ktoś wybrał teren naszego mocarstwa, który chce zaatakować. Jeden z graczy może zgłosić się do jego obrony. Wówczas należy ustalić termin spotkania w Krolmie i stoczyć bitwę.
Jeśli więcej niż jedno mocarstwo atakuje ten sam teren w tym samym czasie. Wówczas możemy wybrać, przed którym bronimy się najpierw. Możemy również stoczyć bitwę z oboma naraz. Wówczas walczymy każdy na każdego podczas tej samej bitwy.

5. Jeśli w przeciągu trzech tygodni nikt nie obroni terenu (nie stanie do walki) jest on automatycznie przejmowany. Obrońca musi dać minimum 3 różne daty w odstępie co najmniej 3 dni aby atakujący mógł się dostosować. Do ataku nie musi stanąć koniecznie gracz, który zainicjował walkę. Może to być ktoś inny z jego mocarstwa.

6. Zwycięstwo kampanii następuje na trzy sposoby:
a) Nasze mocarstwo zajęło 14 pól i obroniło je przez 4 tygodnie
b) Na mapie pozostały tylko dwa mocarstwa, a nasze posiada większą liczbę zdobytych terenów
c) Skończył się czas kampanii, a nasze mocarstwo posiada więcej zdobytych terenów

7. Kampania trwa maksymalnie 12 miesięcy

8. Po każdej bitwie będzie aktualizowana mapa

ZASADY ARMII

1. Każde mocarstwo posiada na start kampanii 5 tyś pkt.
2. W każdy Poniedziałek mocarstwo otrzymuje dochód w postaci 250pkt + 100 za każdy teren, który posiada
3. Przystępując do bitwy, atakujący określa ile pkt z puli zabiera do stworzenia armii. Wszystkie punkty, które straci w czasie walki są odejmowane od puli głównej mocarstwa. Przeciwnik dowiaduje się o decyzji tuż przed bitwą.
4. Obrońca działa tak jak powyżej, lecz otrzymuje darmowe + 500pkt na budowę armii, lecz te dodatkowe punkty nie przepisuje, zatem straty które ponieśliśmy odejmuje się od puli ogólnej.
5. Gracze mogą wystawić w armii tylko modele, które fizycznie posiadają.
6. Bitwy rozgrywa się na scenariusze z corebooka lub handbooka 2018. Obrońca wybiera, z którego podręcznika. Natomiast atakujący wybiera scenariusz. Jeśli obaj gracze się zgodzą, wówczas grają na zasady realms.
7. Jest dozwolone aby do jednej bitwy zasiadło więcej niż 2 graczy
8. Wybierając armię do bitwy możemy korzystać tylko z Allegiance wielkiego mocarstwa. Nie gramy zatem na frakcyjne. Zasady składania armii również według Grand Allegiance z corebooka.
9. Obowiązuje Matched Play na potrzeby składania armii .

ZASADY PUNKTACJI
Major win = 6pz
Minor win = 4pz
Major lost = 1pz
Minor lost = 2pz

1. Punkty są dodawane do puli ogólnej mocarstwa.
2. Za punkty można kupić w dowolnym momencie trwania kampanii (ale nie w trakcie bitwy):
a) Za każdy 1 punkt zwycięstwa dodatkowe 100p do tworzenia armii na czas jednej bitwy. Lecz nie więcej niż połowa punktów, które wykorzystujemy z puli ogólnej do budowy armii
b) Za 10pz warownię na swoim konkretnym terenie na mapie kampanii. Warownia daje obrońcy dodatkowe 250pkt do wystawienia armii.
c) Za 20pz zamek na swoim konkretnym terenie. Zamek daje obrońcy dodatkowe 500pkt do wystawienia armii.
d) Za 5pz Wieża obserwacyjna. Wystawiamy się przed bitwą w całości jako drudzy i zaczynamy bitwę jako pierwsi.
3. Zdobycie terenu z budynkiem. Można go przejąć, lub zniszczyć. Niszcząc budowlę, otrzymujemy punkty zwycięstwa o tej samej wartości co wybudowanie nowego -1 (-2 za zamek)
4. Aby podjąć decyzję o wydaniu pz w kampanii należy otrzymać zgodę połowy osób z naszego mocarstwa.
5. Na danym terenie nie może być więcej niż jednej budowli

KROLM

Sie
15
czw
2019
Spotkania przy planszy
Sie 15@17:30 – 23:45
Spotkania przy planszy

Zapraszamy do Krolma na cotygodniowe spotkania przy planszy

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Czwartki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika, lub umówić się na konkretny tytuł.

Będziemy parować osoby przy grach planszowych o różnym stopniu trudności ze względu na preferencje graczy.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i dobrze się pobawić.

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli 🙂 Czwartek jest po prostu dniem bazowym 😉

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Sie
16
pt
2019
Gry imprezowe wieloosobowe
Sie 16@17:30 – 23:45
Gry imprezowe wieloosobowe

Zapraszamy do Krolma na wieloosobowe gry imprezowe

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier integracyjnych, imprezowych. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Piątki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika.

Będziemy integrować osoby przy grach, gdzie głównie się pośmiejemy, pobawimy i pogramy w większym gronie.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i się dobrze pobawić

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli 🙂 Piątek jest po prostu dniem bazowym 😉

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Sie
17
sob
2019
Turniej Warhammer 40K w Krolmie
Sie 17@09:00 – 17:00
Turniej Warhammer 40K w Krolmie

Turniej Warhammer 40K w Krolmie – Serpień

Zapraszamy wszystkich chętnych, zarówno początkujących jak i zaawansowanych. Bez względu na posiadany wiek!

Turniej zaliczony do ligi Krolma

Wejście: w ramach wstępu do gralni (15zł), lub karnet. W całości przeznaczane na rozwój bazy terenowej.

Nagrody: Upominek dla losowego miejsca

Zasady:
Rulebook + Chapter Aproved 2018 + poprawki ze strony GW
Scenariusze losowe z Rulebooka
Format: Matched Play
Rozpiska na 1400p

Harmonogram:
8.30 – zapisy
9:00 – start 1 bitwy
11:45 – start 2 bitwy
14:30 – start 3 bitwy
17:00 – ogłoszenie zwycięzców

Dodatkowe info:
– Gramy na oficjalnych modelach od GW (dozwolone proxy innymi modelami GW)
– Każdy uczestnik powinien mieć ze sobą armię, miarkę, kostki i czytelną rozpiskę
– Nie ma wymogu pomalowanej armii

Warunki wygranej:
Określone przez wylosowany scenariusz

Po każdej bitwie liczymy ilość zniszczonych punktów armii przeciwnika (czyli to, czego nie ma na stole). Liczymy tylko całe oddziały. Wynik będzie brany pod uwagę przy remisach w tabeli ogólnej.

Punkty Ligowe Krolma:
1 miejsce + 3p
2 miejsce + 2p
3 miejsce + 1p
Każda wygrana bitwa + 1p
Najwyższa różnica na plus zdobytych/straconych punktów armii w turnieju + 1p
Pomalowana armia + 1p
Uczestnictwo w turnieju +1p

KROLM

Sie
19
pon
2019
I Kampania Age of Sigmar „Wielka Czwórka”
Sie 19@16:00 – 23:45
I Kampania Age of Sigmar "Wielka Czwórka"

Zapraszam na I kampanię Age of Sigmar.

POCZĄTEK KAMPANII
1 Maja 2019

Powiew świeżości do gier turniejowych i codziennych.
Wbrew pozorom nie będzie taka trudna, a miejmy nadzieję, że przyniesie nam sporo frajdy 😉

Gramy na aktualnych zasadach z Corebook i Handbook 2018, oraz wszystkich faq i erratach ze strony Games Workshop

ZASADY KAMPANII

1. W dyskusji pod wydarzeniem, będzie wątek z zapisami. Wybieramy, do którego z 4 wielkich mocarstw się przyłączamy i podajemy najdogodniejszy sposób kontaktu z nami przez innych graczy. Musimy posiadać przynajmniej jedną armię z uniwersum AoS na minimum 1000p. To są jedyne wymagania.
Nie można się zapisać do danego mocarstwa jeśli jest w nim zapisanych więcej graczy niż we wszystkich innych mocarstwach razem wziętych.

2. W czasie trwania kampanii nie można zmieniać strony.

3. Każdy gracz może wyznaczyć teren (podaje jego nazwę), który chce zdobyć i przyłączyć do swojego mocarstwa. Dodaje wówczas nowy wątek w dyskusji. Przykładowo Chaos atakuje (tu nazwa terenu). Dane mocarstwo nie może wybrać więcej niż trzech terenów do podboju, dopóki nie rozstrzygną poprzednich. Można wybrać tylko te tereny, które sąsiadują z naszym Mocarstwem Jeśli zainicjowaliśmy atak, lecz nie doszedł on do skutku, wówczas Mocarstwo traci 1 punkt zwycięstwa ze swojej puli.

4. Jeśli ktoś wybrał teren naszego mocarstwa, który chce zaatakować. Jeden z graczy może zgłosić się do jego obrony. Wówczas należy ustalić termin spotkania w Krolmie i stoczyć bitwę.
Jeśli więcej niż jedno mocarstwo atakuje ten sam teren w tym samym czasie. Wówczas możemy wybrać, przed którym bronimy się najpierw. Możemy również stoczyć bitwę z oboma naraz. Wówczas walczymy każdy na każdego podczas tej samej bitwy.

5. Jeśli w przeciągu trzech tygodni nikt nie obroni terenu (nie stanie do walki) jest on automatycznie przejmowany. Obrońca musi dać minimum 3 różne daty w odstępie co najmniej 3 dni aby atakujący mógł się dostosować. Do ataku nie musi stanąć koniecznie gracz, który zainicjował walkę. Może to być ktoś inny z jego mocarstwa.

6. Zwycięstwo kampanii następuje na trzy sposoby:
a) Nasze mocarstwo zajęło 14 pól i obroniło je przez 4 tygodnie
b) Na mapie pozostały tylko dwa mocarstwa, a nasze posiada większą liczbę zdobytych terenów
c) Skończył się czas kampanii, a nasze mocarstwo posiada więcej zdobytych terenów

7. Kampania trwa maksymalnie 12 miesięcy

8. Po każdej bitwie będzie aktualizowana mapa

ZASADY ARMII

1. Każde mocarstwo posiada na start kampanii 5 tyś pkt.
2. W każdy Poniedziałek mocarstwo otrzymuje dochód w postaci 250pkt + 100 za każdy teren, który posiada
3. Przystępując do bitwy, atakujący określa ile pkt z puli zabiera do stworzenia armii. Wszystkie punkty, które straci w czasie walki są odejmowane od puli głównej mocarstwa. Przeciwnik dowiaduje się o decyzji tuż przed bitwą.
4. Obrońca działa tak jak powyżej, lecz otrzymuje darmowe + 500pkt na budowę armii, lecz te dodatkowe punkty nie przepisuje, zatem straty które ponieśliśmy odejmuje się od puli ogólnej.
5. Gracze mogą wystawić w armii tylko modele, które fizycznie posiadają.
6. Bitwy rozgrywa się na scenariusze z corebooka lub handbooka 2018. Obrońca wybiera, z którego podręcznika. Natomiast atakujący wybiera scenariusz. Jeśli obaj gracze się zgodzą, wówczas grają na zasady realms.
7. Jest dozwolone aby do jednej bitwy zasiadło więcej niż 2 graczy
8. Wybierając armię do bitwy możemy korzystać tylko z Allegiance wielkiego mocarstwa. Nie gramy zatem na frakcyjne. Zasady składania armii również według Grand Allegiance z corebooka.
9. Obowiązuje Matched Play na potrzeby składania armii .

ZASADY PUNKTACJI
Major win = 6pz
Minor win = 4pz
Major lost = 1pz
Minor lost = 2pz

1. Punkty są dodawane do puli ogólnej mocarstwa.
2. Za punkty można kupić w dowolnym momencie trwania kampanii (ale nie w trakcie bitwy):
a) Za każdy 1 punkt zwycięstwa dodatkowe 100p do tworzenia armii na czas jednej bitwy. Lecz nie więcej niż połowa punktów, które wykorzystujemy z puli ogólnej do budowy armii
b) Za 10pz warownię na swoim konkretnym terenie na mapie kampanii. Warownia daje obrońcy dodatkowe 250pkt do wystawienia armii.
c) Za 20pz zamek na swoim konkretnym terenie. Zamek daje obrońcy dodatkowe 500pkt do wystawienia armii.
d) Za 5pz Wieża obserwacyjna. Wystawiamy się przed bitwą w całości jako drudzy i zaczynamy bitwę jako pierwsi.
3. Zdobycie terenu z budynkiem. Można go przejąć, lub zniszczyć. Niszcząc budowlę, otrzymujemy punkty zwycięstwa o tej samej wartości co wybudowanie nowego -1 (-2 za zamek)
4. Aby podjąć decyzję o wydaniu pz w kampanii należy otrzymać zgodę połowy osób z naszego mocarstwa.
5. Na danym terenie nie może być więcej niż jednej budowli

KROLM

Sie
22
czw
2019
Spotkania przy planszy
Sie 22@17:30 – 23:45
Spotkania przy planszy

Zapraszamy do Krolma na cotygodniowe spotkania przy planszy

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Czwartki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika, lub umówić się na konkretny tytuł.

Będziemy parować osoby przy grach planszowych o różnym stopniu trudności ze względu na preferencje graczy.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i dobrze się pobawić.

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli 🙂 Czwartek jest po prostu dniem bazowym 😉

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Sie
23
pt
2019
Gry imprezowe wieloosobowe
Sie 23@17:30 – 23:45
Gry imprezowe wieloosobowe

Zapraszamy do Krolma na wieloosobowe gry imprezowe

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier integracyjnych, imprezowych. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Piątki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika.

Będziemy integrować osoby przy grach, gdzie głównie się pośmiejemy, pobawimy i pogramy w większym gronie.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i się dobrze pobawić

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli 🙂 Piątek jest po prostu dniem bazowym 😉

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Sie
24
sob
2019
Turnieje Age of Sigmar w Krolmie
Sie 24@09:00 – 15:00
Turnieje Age of Sigmar w Krolmie

Turnieje Age of Sigmar w Krolmie – Sierpień

Zapraszamy wszystkich chętnych, zarówno początkujących jak i zaawansowanych. Bez względu na posiadany wiek!

Turniej zaliczony do ligi Krolma

Wejście: w ramach wstępu do gralni (15zł), lub karnet. W całości przeznaczane na rozwój bazy terenowej.

Nagrody: Upominek dla losowego miejsca

Zasady:
Corebook + Hand’s Book 2019 + poprawki ze strony GW
Scenariusze z GH2019
Format: Matched Play
Bez ukrytych Agend, Meeting Engagements

Harmonogram na turniej 1250p:
9.00 – zapisy
9:30 – start 1 bitwy
11:15 – start 2 bitwy
13:00 – start 3 bitwy
14:45 – ogłoszenie zwycięzców

Harmonogram na turniej 2000p:
8.00 – zapisy
8.30 – start 1 rundy
11.15 – start 2 rundy
14.00 – start 3 rundy
16.45 – ogłoszenie zwycięzców

Dodatkowe info:
– Gramy na oficjalnych modelach od GW (dozwolone proxy innymi modelami GW)
– Każdy uczestnik powinien mieć ze sobą armię, miarkę, kostki i czytelną rozpiskę
– Nie ma wymogu pomalowanej armii

Warunki wygranej:
Major i Minor Win dają zwycięstwo w bitwie.

Po każdej bitwie liczymy ilość zniszczonych punktów armii przeciwnika (czyli to czego nie ma na stole). Liczymy tylko całe oddziały. Oddziały przyzwane, które zostaną zniszczone również należy doliczyć. Wynik będzie brany pod uwagę przy remisach w tabeli ogólnej.

Punkty Ligowe Krolma:
1 miejsce + 3p
2 miejsce + 2p
3 miejsce + 1p
Każda wygrana bitwa + 1p
Najwyższa różnica na plus zdobytych/straconych punktów armii w turnieju + 1p
Pomalowana armia + 1p
Uczestnictwo w turnieju +1p

KROLM

Sie
26
pon
2019
I Kampania Age of Sigmar „Wielka Czwórka”
Sie 26@16:00 – 23:45
I Kampania Age of Sigmar "Wielka Czwórka"

Zapraszam na I kampanię Age of Sigmar.

POCZĄTEK KAMPANII
1 Maja 2019

Powiew świeżości do gier turniejowych i codziennych.
Wbrew pozorom nie będzie taka trudna, a miejmy nadzieję, że przyniesie nam sporo frajdy 😉

Gramy na aktualnych zasadach z Corebook i Handbook 2018, oraz wszystkich faq i erratach ze strony Games Workshop

ZASADY KAMPANII

1. W dyskusji pod wydarzeniem, będzie wątek z zapisami. Wybieramy, do którego z 4 wielkich mocarstw się przyłączamy i podajemy najdogodniejszy sposób kontaktu z nami przez innych graczy. Musimy posiadać przynajmniej jedną armię z uniwersum AoS na minimum 1000p. To są jedyne wymagania.
Nie można się zapisać do danego mocarstwa jeśli jest w nim zapisanych więcej graczy niż we wszystkich innych mocarstwach razem wziętych.

2. W czasie trwania kampanii nie można zmieniać strony.

3. Każdy gracz może wyznaczyć teren (podaje jego nazwę), który chce zdobyć i przyłączyć do swojego mocarstwa. Dodaje wówczas nowy wątek w dyskusji. Przykładowo Chaos atakuje (tu nazwa terenu). Dane mocarstwo nie może wybrać więcej niż trzech terenów do podboju, dopóki nie rozstrzygną poprzednich. Można wybrać tylko te tereny, które sąsiadują z naszym Mocarstwem Jeśli zainicjowaliśmy atak, lecz nie doszedł on do skutku, wówczas Mocarstwo traci 1 punkt zwycięstwa ze swojej puli.

4. Jeśli ktoś wybrał teren naszego mocarstwa, który chce zaatakować. Jeden z graczy może zgłosić się do jego obrony. Wówczas należy ustalić termin spotkania w Krolmie i stoczyć bitwę.
Jeśli więcej niż jedno mocarstwo atakuje ten sam teren w tym samym czasie. Wówczas możemy wybrać, przed którym bronimy się najpierw. Możemy również stoczyć bitwę z oboma naraz. Wówczas walczymy każdy na każdego podczas tej samej bitwy.

5. Jeśli w przeciągu trzech tygodni nikt nie obroni terenu (nie stanie do walki) jest on automatycznie przejmowany. Obrońca musi dać minimum 3 różne daty w odstępie co najmniej 3 dni aby atakujący mógł się dostosować. Do ataku nie musi stanąć koniecznie gracz, który zainicjował walkę. Może to być ktoś inny z jego mocarstwa.

6. Zwycięstwo kampanii następuje na trzy sposoby:
a) Nasze mocarstwo zajęło 14 pól i obroniło je przez 4 tygodnie
b) Na mapie pozostały tylko dwa mocarstwa, a nasze posiada większą liczbę zdobytych terenów
c) Skończył się czas kampanii, a nasze mocarstwo posiada więcej zdobytych terenów

7. Kampania trwa maksymalnie 12 miesięcy

8. Po każdej bitwie będzie aktualizowana mapa

ZASADY ARMII

1. Każde mocarstwo posiada na start kampanii 5 tyś pkt.
2. W każdy Poniedziałek mocarstwo otrzymuje dochód w postaci 250pkt + 100 za każdy teren, który posiada
3. Przystępując do bitwy, atakujący określa ile pkt z puli zabiera do stworzenia armii. Wszystkie punkty, które straci w czasie walki są odejmowane od puli głównej mocarstwa. Przeciwnik dowiaduje się o decyzji tuż przed bitwą.
4. Obrońca działa tak jak powyżej, lecz otrzymuje darmowe + 500pkt na budowę armii, lecz te dodatkowe punkty nie przepisuje, zatem straty które ponieśliśmy odejmuje się od puli ogólnej.
5. Gracze mogą wystawić w armii tylko modele, które fizycznie posiadają.
6. Bitwy rozgrywa się na scenariusze z corebooka lub handbooka 2018. Obrońca wybiera, z którego podręcznika. Natomiast atakujący wybiera scenariusz. Jeśli obaj gracze się zgodzą, wówczas grają na zasady realms.
7. Jest dozwolone aby do jednej bitwy zasiadło więcej niż 2 graczy
8. Wybierając armię do bitwy możemy korzystać tylko z Allegiance wielkiego mocarstwa. Nie gramy zatem na frakcyjne. Zasady składania armii również według Grand Allegiance z corebooka.
9. Obowiązuje Matched Play na potrzeby składania armii .

ZASADY PUNKTACJI
Major win = 6pz
Minor win = 4pz
Major lost = 1pz
Minor lost = 2pz

1. Punkty są dodawane do puli ogólnej mocarstwa.
2. Za punkty można kupić w dowolnym momencie trwania kampanii (ale nie w trakcie bitwy):
a) Za każdy 1 punkt zwycięstwa dodatkowe 100p do tworzenia armii na czas jednej bitwy. Lecz nie więcej niż połowa punktów, które wykorzystujemy z puli ogólnej do budowy armii
b) Za 10pz warownię na swoim konkretnym terenie na mapie kampanii. Warownia daje obrońcy dodatkowe 250pkt do wystawienia armii.
c) Za 20pz zamek na swoim konkretnym terenie. Zamek daje obrońcy dodatkowe 500pkt do wystawienia armii.
d) Za 5pz Wieża obserwacyjna. Wystawiamy się przed bitwą w całości jako drudzy i zaczynamy bitwę jako pierwsi.
3. Zdobycie terenu z budynkiem. Można go przejąć, lub zniszczyć. Niszcząc budowlę, otrzymujemy punkty zwycięstwa o tej samej wartości co wybudowanie nowego -1 (-2 za zamek)
4. Aby podjąć decyzję o wydaniu pz w kampanii należy otrzymać zgodę połowy osób z naszego mocarstwa.
5. Na danym terenie nie może być więcej niż jednej budowli

KROLM

Sie
29
czw
2019
Spotkania przy planszy
Sie 29@17:30 – 23:45
Spotkania przy planszy

Zapraszamy do Krolma na cotygodniowe spotkania przy planszy

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Czwartki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika, lub umówić się na konkretny tytuł.

Będziemy parować osoby przy grach planszowych o różnym stopniu trudności ze względu na preferencje graczy.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i dobrze się pobawić.

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli 🙂 Czwartek jest po prostu dniem bazowym 😉

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Sie
30
pt
2019
Gry imprezowe wieloosobowe
Sie 30@17:30 – 23:45
Gry imprezowe wieloosobowe

Zapraszamy do Krolma na wieloosobowe gry imprezowe

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier integracyjnych, imprezowych. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Piątki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika.

Będziemy integrować osoby przy grach, gdzie głównie się pośmiejemy, pobawimy i pogramy w większym gronie.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i się dobrze pobawić

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli 🙂 Piątek jest po prostu dniem bazowym 😉

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Wrz
2
pon
2019
I Kampania Age of Sigmar „Wielka Czwórka”
Wrz 2@16:00 – 23:45
I Kampania Age of Sigmar "Wielka Czwórka"

Zapraszam na I kampanię Age of Sigmar.

POCZĄTEK KAMPANII
1 Maja 2019

Powiew świeżości do gier turniejowych i codziennych.
Wbrew pozorom nie będzie taka trudna, a miejmy nadzieję, że przyniesie nam sporo frajdy 😉

Gramy na aktualnych zasadach z Corebook i Handbook 2018, oraz wszystkich faq i erratach ze strony Games Workshop

ZASADY KAMPANII

1. W dyskusji pod wydarzeniem, będzie wątek z zapisami. Wybieramy, do którego z 4 wielkich mocarstw się przyłączamy i podajemy najdogodniejszy sposób kontaktu z nami przez innych graczy. Musimy posiadać przynajmniej jedną armię z uniwersum AoS na minimum 1000p. To są jedyne wymagania.
Nie można się zapisać do danego mocarstwa jeśli jest w nim zapisanych więcej graczy niż we wszystkich innych mocarstwach razem wziętych.

2. W czasie trwania kampanii nie można zmieniać strony.

3. Każdy gracz może wyznaczyć teren (podaje jego nazwę), który chce zdobyć i przyłączyć do swojego mocarstwa. Dodaje wówczas nowy wątek w dyskusji. Przykładowo Chaos atakuje (tu nazwa terenu). Dane mocarstwo nie może wybrać więcej niż trzech terenów do podboju, dopóki nie rozstrzygną poprzednich. Można wybrać tylko te tereny, które sąsiadują z naszym Mocarstwem Jeśli zainicjowaliśmy atak, lecz nie doszedł on do skutku, wówczas Mocarstwo traci 1 punkt zwycięstwa ze swojej puli.

4. Jeśli ktoś wybrał teren naszego mocarstwa, który chce zaatakować. Jeden z graczy może zgłosić się do jego obrony. Wówczas należy ustalić termin spotkania w Krolmie i stoczyć bitwę.
Jeśli więcej niż jedno mocarstwo atakuje ten sam teren w tym samym czasie. Wówczas możemy wybrać, przed którym bronimy się najpierw. Możemy również stoczyć bitwę z oboma naraz. Wówczas walczymy każdy na każdego podczas tej samej bitwy.

5. Jeśli w przeciągu trzech tygodni nikt nie obroni terenu (nie stanie do walki) jest on automatycznie przejmowany. Obrońca musi dać minimum 3 różne daty w odstępie co najmniej 3 dni aby atakujący mógł się dostosować. Do ataku nie musi stanąć koniecznie gracz, który zainicjował walkę. Może to być ktoś inny z jego mocarstwa.

6. Zwycięstwo kampanii następuje na trzy sposoby:
a) Nasze mocarstwo zajęło 14 pól i obroniło je przez 4 tygodnie
b) Na mapie pozostały tylko dwa mocarstwa, a nasze posiada większą liczbę zdobytych terenów
c) Skończył się czas kampanii, a nasze mocarstwo posiada więcej zdobytych terenów

7. Kampania trwa maksymalnie 12 miesięcy

8. Po każdej bitwie będzie aktualizowana mapa

ZASADY ARMII

1. Każde mocarstwo posiada na start kampanii 5 tyś pkt.
2. W każdy Poniedziałek mocarstwo otrzymuje dochód w postaci 250pkt + 100 za każdy teren, który posiada
3. Przystępując do bitwy, atakujący określa ile pkt z puli zabiera do stworzenia armii. Wszystkie punkty, które straci w czasie walki są odejmowane od puli głównej mocarstwa. Przeciwnik dowiaduje się o decyzji tuż przed bitwą.
4. Obrońca działa tak jak powyżej, lecz otrzymuje darmowe + 500pkt na budowę armii, lecz te dodatkowe punkty nie przepisuje, zatem straty które ponieśliśmy odejmuje się od puli ogólnej.
5. Gracze mogą wystawić w armii tylko modele, które fizycznie posiadają.
6. Bitwy rozgrywa się na scenariusze z corebooka lub handbooka 2018. Obrońca wybiera, z którego podręcznika. Natomiast atakujący wybiera scenariusz. Jeśli obaj gracze się zgodzą, wówczas grają na zasady realms.
7. Jest dozwolone aby do jednej bitwy zasiadło więcej niż 2 graczy
8. Wybierając armię do bitwy możemy korzystać tylko z Allegiance wielkiego mocarstwa. Nie gramy zatem na frakcyjne. Zasady składania armii również według Grand Allegiance z corebooka.
9. Obowiązuje Matched Play na potrzeby składania armii .

ZASADY PUNKTACJI
Major win = 6pz
Minor win = 4pz
Major lost = 1pz
Minor lost = 2pz

1. Punkty są dodawane do puli ogólnej mocarstwa.
2. Za punkty można kupić w dowolnym momencie trwania kampanii (ale nie w trakcie bitwy):
a) Za każdy 1 punkt zwycięstwa dodatkowe 100p do tworzenia armii na czas jednej bitwy. Lecz nie więcej niż połowa punktów, które wykorzystujemy z puli ogólnej do budowy armii
b) Za 10pz warownię na swoim konkretnym terenie na mapie kampanii. Warownia daje obrońcy dodatkowe 250pkt do wystawienia armii.
c) Za 20pz zamek na swoim konkretnym terenie. Zamek daje obrońcy dodatkowe 500pkt do wystawienia armii.
d) Za 5pz Wieża obserwacyjna. Wystawiamy się przed bitwą w całości jako drudzy i zaczynamy bitwę jako pierwsi.
3. Zdobycie terenu z budynkiem. Można go przejąć, lub zniszczyć. Niszcząc budowlę, otrzymujemy punkty zwycięstwa o tej samej wartości co wybudowanie nowego -1 (-2 za zamek)
4. Aby podjąć decyzję o wydaniu pz w kampanii należy otrzymać zgodę połowy osób z naszego mocarstwa.
5. Na danym terenie nie może być więcej niż jednej budowli

KROLM

Wrz
5
czw
2019
Spotkania przy planszy
Wrz 5@17:30 – 23:45
Spotkania przy planszy

Zapraszamy do Krolma na cotygodniowe spotkania przy planszy

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Czwartki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika, lub umówić się na konkretny tytuł.

Będziemy parować osoby przy grach planszowych o różnym stopniu trudności ze względu na preferencje graczy.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i dobrze się pobawić.

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli 🙂 Czwartek jest po prostu dniem bazowym 😉

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Wrz
6
pt
2019
Gry imprezowe wieloosobowe
Wrz 6@17:30 – 23:45
Gry imprezowe wieloosobowe

Zapraszamy do Krolma na wieloosobowe gry imprezowe

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier integracyjnych, imprezowych. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Piątki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika.

Będziemy integrować osoby przy grach, gdzie głównie się pośmiejemy, pobawimy i pogramy w większym gronie.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i się dobrze pobawić

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli 🙂 Piątek jest po prostu dniem bazowym 😉

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM