Kalendarz

Sie
22
czw
2019
Spotkania przy planszy
Sie 22@17:30 – 23:45
Spotkania przy planszy

Zapraszamy do Krolma na cotygodniowe spotkania przy planszy

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Czwartki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika, lub umówić się na konkretny tytuł.

Będziemy parować osoby przy grach planszowych o różnym stopniu trudności ze względu na preferencje graczy.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i dobrze się pobawić.

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli 🙂 Czwartek jest po prostu dniem bazowym 😉

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Sie
23
pt
2019
Gry imprezowe wieloosobowe
Sie 23@17:30 – 23:45
Gry imprezowe wieloosobowe

Zapraszamy do Krolma na wieloosobowe gry imprezowe

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier integracyjnych, imprezowych. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Piątki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika.

Będziemy integrować osoby przy grach, gdzie głównie się pośmiejemy, pobawimy i pogramy w większym gronie.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i się dobrze pobawić

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli 🙂 Piątek jest po prostu dniem bazowym 😉

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Sie
24
sob
2019
Turnieje Age of Sigmar w Krolmie
Sie 24@09:00 – 15:00
Turnieje Age of Sigmar w Krolmie

Turnieje Age of Sigmar w Krolmie – Sierpień

Zapraszamy wszystkich chętnych, zarówno początkujących jak i zaawansowanych. Bez względu na posiadany wiek!

Turniej zaliczony do ligi Krolma

Wejście: w ramach wstępu do gralni (15zł), lub karnet. W całości przeznaczane na rozwój bazy terenowej.

Nagrody: Upominek dla losowego miejsca

Zasady:
Corebook + Hand’s Book 2019 + poprawki ze strony GW
Scenariusze z GH2019
Format: Matched Play
Bez ukrytych Agend, Meeting Engagements

Harmonogram na turniej 1250p:
9.00 – zapisy
9:30 – start 1 bitwy
11:15 – start 2 bitwy
13:00 – start 3 bitwy
14:45 – ogłoszenie zwycięzców

Harmonogram na turniej 2000p:
8.00 – zapisy
8.30 – start 1 rundy
11.15 – start 2 rundy
14.00 – start 3 rundy
16.45 – ogłoszenie zwycięzców

Dodatkowe info:
– Gramy na oficjalnych modelach od GW (dozwolone proxy innymi modelami GW)
– Każdy uczestnik powinien mieć ze sobą armię, miarkę, kostki i czytelną rozpiskę
– Nie ma wymogu pomalowanej armii

Warunki wygranej:
Major i Minor Win dają zwycięstwo w bitwie.

Po każdej bitwie liczymy ilość zniszczonych punktów armii przeciwnika (czyli to czego nie ma na stole). Liczymy tylko całe oddziały. Oddziały przyzwane, które zostaną zniszczone również należy doliczyć. Wynik będzie brany pod uwagę przy remisach w tabeli ogólnej.

Punkty Ligowe Krolma:
1 miejsce + 3p
2 miejsce + 2p
3 miejsce + 1p
Każda wygrana bitwa + 1p
Najwyższa różnica na plus zdobytych/straconych punktów armii w turnieju + 1p
Pomalowana armia + 1p
Uczestnictwo w turnieju +1p

KROLM

Sie
25
nie
2019
KeyForge – Turnieje w Sierpniu – ChainBound i inne formaty
Sie 25@12:00 – 14:30
KeyForge - Turnieje w Sierpniu - ChainBound i inne formaty

Oficjalne turnieje typu ChainBound w Krolmie!
oraz inne formaty

Zapraszamy wszystkich chętnych, zarówno początkujących jak i zaawansowanych. Bez względu na posiadany wiek!

Gramy co tydzień w inny format!

Przed turniejem można u nas zakupić talię, lub przynieść swoją.

Harmonogram na Piątki:
17.00 – zapisy
17.30 – start

Harmonogram na Niedziele:
12.00 – zapisy
12.30 – start

Wejście: w ramach wstępu do gralni (15zł), posiadacze karnetów wchodzą za 5zł
Osoba, która na miejscu kupuje talię, wchodzi za darmo.

Formaty:
2 Sierpnia (Piątek) – Sealed Auction
11 Sierpnia (Niedziela) – Archon Triad
16 Sierpnia (Piątek) – Archon Solo (Chainbound)
25 Sierpnia (Niedziela) – Archon Survival
30 Sierpnia (Piątek) – Sealed Solo (Chainbound)

Legenda:
Archon – przynosimy własne talie
Sealed – przynosimy, lub kupujemy na miejscu nowe, nieotwarte i niezarejestrowane talie
Chainbound – Przeprowadzany z oficjalną aplikacją do liczenia siły talii i łańcuchów

Adaptive – Każdy przynosi jedną talię. Z każdym gramy do dwóch zwycięstw (best-of-three). W pierwszym pojedynku używamy swojej talii, a w drugim, talii przeciwnika. Jeśli doszło do trzeciego pojedynku, wówczas licytujemy łańcuchami, kto zagra talią, która wygrała dwukrotnie.

Auction – Po otwarciu i zarejestrowaniu zakupionej talii, wszyscy gracze kładą talie na stół i następuje licytacja o poszczególne talie za pomocą łańcuchów. Po turnieju, talie wracają do prawowitych właścicieli.

Reversal – Każdy przynosi jedną talię. Przed pojedynkiem wymieniamy się z przeciwnikiem taliami. Po rozstrzygnięciu zwycięstwa, oddajemy sobie talie.

Survival – Każdy przynosi dwie, lub trzy talie (w zależności od ustaleń) i numeruje je w kolejności od 1 do 3. Zaczynamy turniej z talią numer 1. Po przegranym pojedynku, nasza talia zostaje dezaktywowana i korzystamy z kolejnej według kolejności. W turnieju gramy tak długo, jak posiadamy jeszcze talie.

Triad – Każdy przynosi trzy talie. Z każdym gramy do dwóch zwycięstw (best-of-three). Na początku każdej rundy ustalamy, którą talią nasz przeciwnik nie zagra z nami w ogóle. Po zwycięstwie należy użyć trzeciej talii, czyli nie tej, która nam zablokowano, ani tej, którą już raz wygraliśmy.

Nagrody:
– Dla wszystkich uczestników 1 wirtualny Aember Shard i 1 dodatkowy za każde zwycięstwo w turnieju typu Chainbound
– Przedmioty z oficjalnego zestawu turniejowego
– Talie do Keyforge dla losowych miejsc (ilość zależna od liczby uczestników):
6-12 osób = 1 talia
13 – 19 = 2 talie
20 – 26 = 3 talie
27 – 33 = 4 talie
34 – 36 = 5 talii

Limit Miejsc: 36

KROLM

Sie
26
pon
2019
I Kampania Age of Sigmar „Wielka Czwórka”
Sie 26@16:00 – 23:45
I Kampania Age of Sigmar "Wielka Czwórka"

Zapraszam na I kampanię Age of Sigmar.

POCZĄTEK KAMPANII
1 Maja 2019

Powiew świeżości do gier turniejowych i codziennych.
Wbrew pozorom nie będzie taka trudna, a miejmy nadzieję, że przyniesie nam sporo frajdy 😉

Gramy na aktualnych zasadach z Corebook i Handbook 2018, oraz wszystkich faq i erratach ze strony Games Workshop

ZASADY KAMPANII

1. W dyskusji pod wydarzeniem, będzie wątek z zapisami. Wybieramy, do którego z 4 wielkich mocarstw się przyłączamy i podajemy najdogodniejszy sposób kontaktu z nami przez innych graczy. Musimy posiadać przynajmniej jedną armię z uniwersum AoS na minimum 1000p. To są jedyne wymagania.
Nie można się zapisać do danego mocarstwa jeśli jest w nim zapisanych więcej graczy niż we wszystkich innych mocarstwach razem wziętych.

2. W czasie trwania kampanii nie można zmieniać strony.

3. Każdy gracz może wyznaczyć teren (podaje jego nazwę), który chce zdobyć i przyłączyć do swojego mocarstwa. Dodaje wówczas nowy wątek w dyskusji. Przykładowo Chaos atakuje (tu nazwa terenu). Dane mocarstwo nie może wybrać więcej niż trzech terenów do podboju, dopóki nie rozstrzygną poprzednich. Można wybrać tylko te tereny, które sąsiadują z naszym Mocarstwem Jeśli zainicjowaliśmy atak, lecz nie doszedł on do skutku, wówczas Mocarstwo traci 1 punkt zwycięstwa ze swojej puli.

4. Jeśli ktoś wybrał teren naszego mocarstwa, który chce zaatakować. Jeden z graczy może zgłosić się do jego obrony. Wówczas należy ustalić termin spotkania w Krolmie i stoczyć bitwę.
Jeśli więcej niż jedno mocarstwo atakuje ten sam teren w tym samym czasie. Wówczas możemy wybrać, przed którym bronimy się najpierw. Możemy również stoczyć bitwę z oboma naraz. Wówczas walczymy każdy na każdego podczas tej samej bitwy.

5. Jeśli w przeciągu trzech tygodni nikt nie obroni terenu (nie stanie do walki) jest on automatycznie przejmowany. Obrońca musi dać minimum 3 różne daty w odstępie co najmniej 3 dni aby atakujący mógł się dostosować. Do ataku nie musi stanąć koniecznie gracz, który zainicjował walkę. Może to być ktoś inny z jego mocarstwa.

6. Zwycięstwo kampanii następuje na trzy sposoby:
a) Nasze mocarstwo zajęło 14 pól i obroniło je przez 4 tygodnie
b) Na mapie pozostały tylko dwa mocarstwa, a nasze posiada większą liczbę zdobytych terenów
c) Skończył się czas kampanii, a nasze mocarstwo posiada więcej zdobytych terenów

7. Kampania trwa maksymalnie 12 miesięcy

8. Po każdej bitwie będzie aktualizowana mapa

ZASADY ARMII

1. Każde mocarstwo posiada na start kampanii 5 tyś pkt.
2. W każdy Poniedziałek mocarstwo otrzymuje dochód w postaci 250pkt + 100 za każdy teren, który posiada
3. Przystępując do bitwy, atakujący określa ile pkt z puli zabiera do stworzenia armii. Wszystkie punkty, które straci w czasie walki są odejmowane od puli głównej mocarstwa. Przeciwnik dowiaduje się o decyzji tuż przed bitwą.
4. Obrońca działa tak jak powyżej, lecz otrzymuje darmowe + 500pkt na budowę armii, lecz te dodatkowe punkty nie przepisuje, zatem straty które ponieśliśmy odejmuje się od puli ogólnej.
5. Gracze mogą wystawić w armii tylko modele, które fizycznie posiadają.
6. Bitwy rozgrywa się na scenariusze z corebooka lub handbooka 2018. Obrońca wybiera, z którego podręcznika. Natomiast atakujący wybiera scenariusz. Jeśli obaj gracze się zgodzą, wówczas grają na zasady realms.
7. Jest dozwolone aby do jednej bitwy zasiadło więcej niż 2 graczy
8. Wybierając armię do bitwy możemy korzystać tylko z Allegiance wielkiego mocarstwa. Nie gramy zatem na frakcyjne. Zasady składania armii również według Grand Allegiance z corebooka.
9. Obowiązuje Matched Play na potrzeby składania armii .

ZASADY PUNKTACJI
Major win = 6pz
Minor win = 4pz
Major lost = 1pz
Minor lost = 2pz

1. Punkty są dodawane do puli ogólnej mocarstwa.
2. Za punkty można kupić w dowolnym momencie trwania kampanii (ale nie w trakcie bitwy):
a) Za każdy 1 punkt zwycięstwa dodatkowe 100p do tworzenia armii na czas jednej bitwy. Lecz nie więcej niż połowa punktów, które wykorzystujemy z puli ogólnej do budowy armii
b) Za 10pz warownię na swoim konkretnym terenie na mapie kampanii. Warownia daje obrońcy dodatkowe 250pkt do wystawienia armii.
c) Za 20pz zamek na swoim konkretnym terenie. Zamek daje obrońcy dodatkowe 500pkt do wystawienia armii.
d) Za 5pz Wieża obserwacyjna. Wystawiamy się przed bitwą w całości jako drudzy i zaczynamy bitwę jako pierwsi.
3. Zdobycie terenu z budynkiem. Można go przejąć, lub zniszczyć. Niszcząc budowlę, otrzymujemy punkty zwycięstwa o tej samej wartości co wybudowanie nowego -1 (-2 za zamek)
4. Aby podjąć decyzję o wydaniu pz w kampanii należy otrzymać zgodę połowy osób z naszego mocarstwa.
5. Na danym terenie nie może być więcej niż jednej budowli

KROLM

Sie
28
śr
2019
Turnieje X-Wing 2.0 w Krolmie – Sierpień
Sie 28@17:00 – 21:00
Turnieje X-Wing 2.0 w Krolmie - Sierpień

Zapraszamy na oficjalne turnieje X-Wing 2.0
Wpisowe: 10zł
Nagrody: Rzeczy z Kitpack turniejowych od firmy Rebel

Zasady:
Format Hyperspace we Środy
Format Extended w Niedzielę
Wpisowe – 10zł

Harmonogram na Środy:
16.30 – zapisy
17.05 – start 1 rundy
18.10 – start 2 rundy
19.15 – start 3 rundy
20.20 – ogłoszenie zwycięzców, rozdanie nagród

Harmonogram na Niedzielę:
12.00 – zapisy
12.10 – start 1 rundy
13.25 – start 2 rundy
14.40 – start 3 rundy
15.55 – ogłoszenie zwycięzców, rozdanie nagród

Dodatkowe info:
– Gramy na oficjalnych playmatach FFG.
– Każdy gracz powinien mieć ze sobą wydrukowaną rozpiskę przy użyciu oficjalnej aplikacji oraz wszystkie elementy niezbędne do rozgrywki.

Limit miejsc: 24

KROLM

Sie
29
czw
2019
Spotkania przy planszy
Sie 29@17:30 – 23:45
Spotkania przy planszy

Zapraszamy do Krolma na cotygodniowe spotkania przy planszy

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Czwartki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika, lub umówić się na konkretny tytuł.

Będziemy parować osoby przy grach planszowych o różnym stopniu trudności ze względu na preferencje graczy.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i dobrze się pobawić.

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli 🙂 Czwartek jest po prostu dniem bazowym 😉

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Sie
30
pt
2019
KeyForge – Turnieje w Sierpniu – ChainBound i inne formaty
Sie 30@17:00 – 19:30
KeyForge - Turnieje w Sierpniu - ChainBound i inne formaty

Oficjalne turnieje typu ChainBound w Krolmie!
oraz inne formaty

Zapraszamy wszystkich chętnych, zarówno początkujących jak i zaawansowanych. Bez względu na posiadany wiek!

Gramy co tydzień w inny format!

Przed turniejem można u nas zakupić talię, lub przynieść swoją.

Harmonogram na Piątki:
17.00 – zapisy
17.30 – start

Harmonogram na Niedziele:
12.00 – zapisy
12.30 – start

Wejście: w ramach wstępu do gralni (15zł), posiadacze karnetów wchodzą za 5zł
Osoba, która na miejscu kupuje talię, wchodzi za darmo.

Formaty:
2 Sierpnia (Piątek) – Sealed Auction
11 Sierpnia (Niedziela) – Archon Triad
16 Sierpnia (Piątek) – Archon Solo (Chainbound)
25 Sierpnia (Niedziela) – Archon Survival
30 Sierpnia (Piątek) – Sealed Solo (Chainbound)

Legenda:
Archon – przynosimy własne talie
Sealed – przynosimy, lub kupujemy na miejscu nowe, nieotwarte i niezarejestrowane talie
Chainbound – Przeprowadzany z oficjalną aplikacją do liczenia siły talii i łańcuchów

Adaptive – Każdy przynosi jedną talię. Z każdym gramy do dwóch zwycięstw (best-of-three). W pierwszym pojedynku używamy swojej talii, a w drugim, talii przeciwnika. Jeśli doszło do trzeciego pojedynku, wówczas licytujemy łańcuchami, kto zagra talią, która wygrała dwukrotnie.

Auction – Po otwarciu i zarejestrowaniu zakupionej talii, wszyscy gracze kładą talie na stół i następuje licytacja o poszczególne talie za pomocą łańcuchów. Po turnieju, talie wracają do prawowitych właścicieli.

Reversal – Każdy przynosi jedną talię. Przed pojedynkiem wymieniamy się z przeciwnikiem taliami. Po rozstrzygnięciu zwycięstwa, oddajemy sobie talie.

Survival – Każdy przynosi dwie, lub trzy talie (w zależności od ustaleń) i numeruje je w kolejności od 1 do 3. Zaczynamy turniej z talią numer 1. Po przegranym pojedynku, nasza talia zostaje dezaktywowana i korzystamy z kolejnej według kolejności. W turnieju gramy tak długo, jak posiadamy jeszcze talie.

Triad – Każdy przynosi trzy talie. Z każdym gramy do dwóch zwycięstw (best-of-three). Na początku każdej rundy ustalamy, którą talią nasz przeciwnik nie zagra z nami w ogóle. Po zwycięstwie należy użyć trzeciej talii, czyli nie tej, która nam zablokowano, ani tej, którą już raz wygraliśmy.

Nagrody:
– Dla wszystkich uczestników 1 wirtualny Aember Shard i 1 dodatkowy za każde zwycięstwo w turnieju typu Chainbound
– Przedmioty z oficjalnego zestawu turniejowego
– Talie do Keyforge dla losowych miejsc (ilość zależna od liczby uczestników):
6-12 osób = 1 talia
13 – 19 = 2 talie
20 – 26 = 3 talie
27 – 33 = 4 talie
34 – 36 = 5 talii

Limit Miejsc: 36

KROLM

Gry imprezowe wieloosobowe
Sie 30@17:30 – 23:45
Gry imprezowe wieloosobowe

Zapraszamy do Krolma na wieloosobowe gry imprezowe

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier integracyjnych, imprezowych. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Piątki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika.

Będziemy integrować osoby przy grach, gdzie głównie się pośmiejemy, pobawimy i pogramy w większym gronie.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i się dobrze pobawić

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli 🙂 Piątek jest po prostu dniem bazowym 😉

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Wrz
2
pon
2019
I Kampania Age of Sigmar „Wielka Czwórka”
Wrz 2@16:00 – 23:45
I Kampania Age of Sigmar "Wielka Czwórka"

Zapraszam na I kampanię Age of Sigmar.

POCZĄTEK KAMPANII
1 Maja 2019

Powiew świeżości do gier turniejowych i codziennych.
Wbrew pozorom nie będzie taka trudna, a miejmy nadzieję, że przyniesie nam sporo frajdy 😉

Gramy na aktualnych zasadach z Corebook i Handbook 2018, oraz wszystkich faq i erratach ze strony Games Workshop

ZASADY KAMPANII

1. W dyskusji pod wydarzeniem, będzie wątek z zapisami. Wybieramy, do którego z 4 wielkich mocarstw się przyłączamy i podajemy najdogodniejszy sposób kontaktu z nami przez innych graczy. Musimy posiadać przynajmniej jedną armię z uniwersum AoS na minimum 1000p. To są jedyne wymagania.
Nie można się zapisać do danego mocarstwa jeśli jest w nim zapisanych więcej graczy niż we wszystkich innych mocarstwach razem wziętych.

2. W czasie trwania kampanii nie można zmieniać strony.

3. Każdy gracz może wyznaczyć teren (podaje jego nazwę), który chce zdobyć i przyłączyć do swojego mocarstwa. Dodaje wówczas nowy wątek w dyskusji. Przykładowo Chaos atakuje (tu nazwa terenu). Dane mocarstwo nie może wybrać więcej niż trzech terenów do podboju, dopóki nie rozstrzygną poprzednich. Można wybrać tylko te tereny, które sąsiadują z naszym Mocarstwem Jeśli zainicjowaliśmy atak, lecz nie doszedł on do skutku, wówczas Mocarstwo traci 1 punkt zwycięstwa ze swojej puli.

4. Jeśli ktoś wybrał teren naszego mocarstwa, który chce zaatakować. Jeden z graczy może zgłosić się do jego obrony. Wówczas należy ustalić termin spotkania w Krolmie i stoczyć bitwę.
Jeśli więcej niż jedno mocarstwo atakuje ten sam teren w tym samym czasie. Wówczas możemy wybrać, przed którym bronimy się najpierw. Możemy również stoczyć bitwę z oboma naraz. Wówczas walczymy każdy na każdego podczas tej samej bitwy.

5. Jeśli w przeciągu trzech tygodni nikt nie obroni terenu (nie stanie do walki) jest on automatycznie przejmowany. Obrońca musi dać minimum 3 różne daty w odstępie co najmniej 3 dni aby atakujący mógł się dostosować. Do ataku nie musi stanąć koniecznie gracz, który zainicjował walkę. Może to być ktoś inny z jego mocarstwa.

6. Zwycięstwo kampanii następuje na trzy sposoby:
a) Nasze mocarstwo zajęło 14 pól i obroniło je przez 4 tygodnie
b) Na mapie pozostały tylko dwa mocarstwa, a nasze posiada większą liczbę zdobytych terenów
c) Skończył się czas kampanii, a nasze mocarstwo posiada więcej zdobytych terenów

7. Kampania trwa maksymalnie 12 miesięcy

8. Po każdej bitwie będzie aktualizowana mapa

ZASADY ARMII

1. Każde mocarstwo posiada na start kampanii 5 tyś pkt.
2. W każdy Poniedziałek mocarstwo otrzymuje dochód w postaci 250pkt + 100 za każdy teren, który posiada
3. Przystępując do bitwy, atakujący określa ile pkt z puli zabiera do stworzenia armii. Wszystkie punkty, które straci w czasie walki są odejmowane od puli głównej mocarstwa. Przeciwnik dowiaduje się o decyzji tuż przed bitwą.
4. Obrońca działa tak jak powyżej, lecz otrzymuje darmowe + 500pkt na budowę armii, lecz te dodatkowe punkty nie przepisuje, zatem straty które ponieśliśmy odejmuje się od puli ogólnej.
5. Gracze mogą wystawić w armii tylko modele, które fizycznie posiadają.
6. Bitwy rozgrywa się na scenariusze z corebooka lub handbooka 2018. Obrońca wybiera, z którego podręcznika. Natomiast atakujący wybiera scenariusz. Jeśli obaj gracze się zgodzą, wówczas grają na zasady realms.
7. Jest dozwolone aby do jednej bitwy zasiadło więcej niż 2 graczy
8. Wybierając armię do bitwy możemy korzystać tylko z Allegiance wielkiego mocarstwa. Nie gramy zatem na frakcyjne. Zasady składania armii również według Grand Allegiance z corebooka.
9. Obowiązuje Matched Play na potrzeby składania armii .

ZASADY PUNKTACJI
Major win = 6pz
Minor win = 4pz
Major lost = 1pz
Minor lost = 2pz

1. Punkty są dodawane do puli ogólnej mocarstwa.
2. Za punkty można kupić w dowolnym momencie trwania kampanii (ale nie w trakcie bitwy):
a) Za każdy 1 punkt zwycięstwa dodatkowe 100p do tworzenia armii na czas jednej bitwy. Lecz nie więcej niż połowa punktów, które wykorzystujemy z puli ogólnej do budowy armii
b) Za 10pz warownię na swoim konkretnym terenie na mapie kampanii. Warownia daje obrońcy dodatkowe 250pkt do wystawienia armii.
c) Za 20pz zamek na swoim konkretnym terenie. Zamek daje obrońcy dodatkowe 500pkt do wystawienia armii.
d) Za 5pz Wieża obserwacyjna. Wystawiamy się przed bitwą w całości jako drudzy i zaczynamy bitwę jako pierwsi.
3. Zdobycie terenu z budynkiem. Można go przejąć, lub zniszczyć. Niszcząc budowlę, otrzymujemy punkty zwycięstwa o tej samej wartości co wybudowanie nowego -1 (-2 za zamek)
4. Aby podjąć decyzję o wydaniu pz w kampanii należy otrzymać zgodę połowy osób z naszego mocarstwa.
5. Na danym terenie nie może być więcej niż jednej budowli

KROLM

Wrz
5
czw
2019
Spotkania przy planszy
Wrz 5@17:30 – 23:45
Spotkania przy planszy

Zapraszamy do Krolma na cotygodniowe spotkania przy planszy

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Czwartki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika, lub umówić się na konkretny tytuł.

Będziemy parować osoby przy grach planszowych o różnym stopniu trudności ze względu na preferencje graczy.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i dobrze się pobawić.

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli 🙂 Czwartek jest po prostu dniem bazowym 😉

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Wrz
6
pt
2019
Gry imprezowe wieloosobowe
Wrz 6@17:30 – 23:45
Gry imprezowe wieloosobowe

Zapraszamy do Krolma na wieloosobowe gry imprezowe

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier integracyjnych, imprezowych. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Piątki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika.

Będziemy integrować osoby przy grach, gdzie głównie się pośmiejemy, pobawimy i pogramy w większym gronie.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i się dobrze pobawić

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli 🙂 Piątek jest po prostu dniem bazowym 😉

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Wrz
9
pon
2019
I Kampania Age of Sigmar „Wielka Czwórka”
Wrz 9@16:00 – 23:45
I Kampania Age of Sigmar "Wielka Czwórka"

Zapraszam na I kampanię Age of Sigmar.

POCZĄTEK KAMPANII
1 Maja 2019

Powiew świeżości do gier turniejowych i codziennych.
Wbrew pozorom nie będzie taka trudna, a miejmy nadzieję, że przyniesie nam sporo frajdy 😉

Gramy na aktualnych zasadach z Corebook i Handbook 2018, oraz wszystkich faq i erratach ze strony Games Workshop

ZASADY KAMPANII

1. W dyskusji pod wydarzeniem, będzie wątek z zapisami. Wybieramy, do którego z 4 wielkich mocarstw się przyłączamy i podajemy najdogodniejszy sposób kontaktu z nami przez innych graczy. Musimy posiadać przynajmniej jedną armię z uniwersum AoS na minimum 1000p. To są jedyne wymagania.
Nie można się zapisać do danego mocarstwa jeśli jest w nim zapisanych więcej graczy niż we wszystkich innych mocarstwach razem wziętych.

2. W czasie trwania kampanii nie można zmieniać strony.

3. Każdy gracz może wyznaczyć teren (podaje jego nazwę), który chce zdobyć i przyłączyć do swojego mocarstwa. Dodaje wówczas nowy wątek w dyskusji. Przykładowo Chaos atakuje (tu nazwa terenu). Dane mocarstwo nie może wybrać więcej niż trzech terenów do podboju, dopóki nie rozstrzygną poprzednich. Można wybrać tylko te tereny, które sąsiadują z naszym Mocarstwem Jeśli zainicjowaliśmy atak, lecz nie doszedł on do skutku, wówczas Mocarstwo traci 1 punkt zwycięstwa ze swojej puli.

4. Jeśli ktoś wybrał teren naszego mocarstwa, który chce zaatakować. Jeden z graczy może zgłosić się do jego obrony. Wówczas należy ustalić termin spotkania w Krolmie i stoczyć bitwę.
Jeśli więcej niż jedno mocarstwo atakuje ten sam teren w tym samym czasie. Wówczas możemy wybrać, przed którym bronimy się najpierw. Możemy również stoczyć bitwę z oboma naraz. Wówczas walczymy każdy na każdego podczas tej samej bitwy.

5. Jeśli w przeciągu trzech tygodni nikt nie obroni terenu (nie stanie do walki) jest on automatycznie przejmowany. Obrońca musi dać minimum 3 różne daty w odstępie co najmniej 3 dni aby atakujący mógł się dostosować. Do ataku nie musi stanąć koniecznie gracz, który zainicjował walkę. Może to być ktoś inny z jego mocarstwa.

6. Zwycięstwo kampanii następuje na trzy sposoby:
a) Nasze mocarstwo zajęło 14 pól i obroniło je przez 4 tygodnie
b) Na mapie pozostały tylko dwa mocarstwa, a nasze posiada większą liczbę zdobytych terenów
c) Skończył się czas kampanii, a nasze mocarstwo posiada więcej zdobytych terenów

7. Kampania trwa maksymalnie 12 miesięcy

8. Po każdej bitwie będzie aktualizowana mapa

ZASADY ARMII

1. Każde mocarstwo posiada na start kampanii 5 tyś pkt.
2. W każdy Poniedziałek mocarstwo otrzymuje dochód w postaci 250pkt + 100 za każdy teren, który posiada
3. Przystępując do bitwy, atakujący określa ile pkt z puli zabiera do stworzenia armii. Wszystkie punkty, które straci w czasie walki są odejmowane od puli głównej mocarstwa. Przeciwnik dowiaduje się o decyzji tuż przed bitwą.
4. Obrońca działa tak jak powyżej, lecz otrzymuje darmowe + 500pkt na budowę armii, lecz te dodatkowe punkty nie przepisuje, zatem straty które ponieśliśmy odejmuje się od puli ogólnej.
5. Gracze mogą wystawić w armii tylko modele, które fizycznie posiadają.
6. Bitwy rozgrywa się na scenariusze z corebooka lub handbooka 2018. Obrońca wybiera, z którego podręcznika. Natomiast atakujący wybiera scenariusz. Jeśli obaj gracze się zgodzą, wówczas grają na zasady realms.
7. Jest dozwolone aby do jednej bitwy zasiadło więcej niż 2 graczy
8. Wybierając armię do bitwy możemy korzystać tylko z Allegiance wielkiego mocarstwa. Nie gramy zatem na frakcyjne. Zasady składania armii również według Grand Allegiance z corebooka.
9. Obowiązuje Matched Play na potrzeby składania armii .

ZASADY PUNKTACJI
Major win = 6pz
Minor win = 4pz
Major lost = 1pz
Minor lost = 2pz

1. Punkty są dodawane do puli ogólnej mocarstwa.
2. Za punkty można kupić w dowolnym momencie trwania kampanii (ale nie w trakcie bitwy):
a) Za każdy 1 punkt zwycięstwa dodatkowe 100p do tworzenia armii na czas jednej bitwy. Lecz nie więcej niż połowa punktów, które wykorzystujemy z puli ogólnej do budowy armii
b) Za 10pz warownię na swoim konkretnym terenie na mapie kampanii. Warownia daje obrońcy dodatkowe 250pkt do wystawienia armii.
c) Za 20pz zamek na swoim konkretnym terenie. Zamek daje obrońcy dodatkowe 500pkt do wystawienia armii.
d) Za 5pz Wieża obserwacyjna. Wystawiamy się przed bitwą w całości jako drudzy i zaczynamy bitwę jako pierwsi.
3. Zdobycie terenu z budynkiem. Można go przejąć, lub zniszczyć. Niszcząc budowlę, otrzymujemy punkty zwycięstwa o tej samej wartości co wybudowanie nowego -1 (-2 za zamek)
4. Aby podjąć decyzję o wydaniu pz w kampanii należy otrzymać zgodę połowy osób z naszego mocarstwa.
5. Na danym terenie nie może być więcej niż jednej budowli

KROLM

Wrz
12
czw
2019
Spotkania przy planszy
Wrz 12@17:30 – 23:45
Spotkania przy planszy

Zapraszamy do Krolma na cotygodniowe spotkania przy planszy

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Czwartki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika, lub umówić się na konkretny tytuł.

Będziemy parować osoby przy grach planszowych o różnym stopniu trudności ze względu na preferencje graczy.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i dobrze się pobawić.

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli 🙂 Czwartek jest po prostu dniem bazowym 😉

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Wrz
13
pt
2019
Gry imprezowe wieloosobowe
Wrz 13@17:30 – 23:45
Gry imprezowe wieloosobowe

Zapraszamy do Krolma na wieloosobowe gry imprezowe

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier integracyjnych, imprezowych. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Piątki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika.

Będziemy integrować osoby przy grach, gdzie głównie się pośmiejemy, pobawimy i pogramy w większym gronie.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i się dobrze pobawić

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli 🙂 Piątek jest po prostu dniem bazowym 😉

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Wrz
16
pon
2019
I Kampania Age of Sigmar „Wielka Czwórka”
Wrz 16@16:00 – 23:45
I Kampania Age of Sigmar "Wielka Czwórka"

Zapraszam na I kampanię Age of Sigmar.

POCZĄTEK KAMPANII
1 Maja 2019

Powiew świeżości do gier turniejowych i codziennych.
Wbrew pozorom nie będzie taka trudna, a miejmy nadzieję, że przyniesie nam sporo frajdy 😉

Gramy na aktualnych zasadach z Corebook i Handbook 2018, oraz wszystkich faq i erratach ze strony Games Workshop

ZASADY KAMPANII

1. W dyskusji pod wydarzeniem, będzie wątek z zapisami. Wybieramy, do którego z 4 wielkich mocarstw się przyłączamy i podajemy najdogodniejszy sposób kontaktu z nami przez innych graczy. Musimy posiadać przynajmniej jedną armię z uniwersum AoS na minimum 1000p. To są jedyne wymagania.
Nie można się zapisać do danego mocarstwa jeśli jest w nim zapisanych więcej graczy niż we wszystkich innych mocarstwach razem wziętych.

2. W czasie trwania kampanii nie można zmieniać strony.

3. Każdy gracz może wyznaczyć teren (podaje jego nazwę), który chce zdobyć i przyłączyć do swojego mocarstwa. Dodaje wówczas nowy wątek w dyskusji. Przykładowo Chaos atakuje (tu nazwa terenu). Dane mocarstwo nie może wybrać więcej niż trzech terenów do podboju, dopóki nie rozstrzygną poprzednich. Można wybrać tylko te tereny, które sąsiadują z naszym Mocarstwem Jeśli zainicjowaliśmy atak, lecz nie doszedł on do skutku, wówczas Mocarstwo traci 1 punkt zwycięstwa ze swojej puli.

4. Jeśli ktoś wybrał teren naszego mocarstwa, który chce zaatakować. Jeden z graczy może zgłosić się do jego obrony. Wówczas należy ustalić termin spotkania w Krolmie i stoczyć bitwę.
Jeśli więcej niż jedno mocarstwo atakuje ten sam teren w tym samym czasie. Wówczas możemy wybrać, przed którym bronimy się najpierw. Możemy również stoczyć bitwę z oboma naraz. Wówczas walczymy każdy na każdego podczas tej samej bitwy.

5. Jeśli w przeciągu trzech tygodni nikt nie obroni terenu (nie stanie do walki) jest on automatycznie przejmowany. Obrońca musi dać minimum 3 różne daty w odstępie co najmniej 3 dni aby atakujący mógł się dostosować. Do ataku nie musi stanąć koniecznie gracz, który zainicjował walkę. Może to być ktoś inny z jego mocarstwa.

6. Zwycięstwo kampanii następuje na trzy sposoby:
a) Nasze mocarstwo zajęło 14 pól i obroniło je przez 4 tygodnie
b) Na mapie pozostały tylko dwa mocarstwa, a nasze posiada większą liczbę zdobytych terenów
c) Skończył się czas kampanii, a nasze mocarstwo posiada więcej zdobytych terenów

7. Kampania trwa maksymalnie 12 miesięcy

8. Po każdej bitwie będzie aktualizowana mapa

ZASADY ARMII

1. Każde mocarstwo posiada na start kampanii 5 tyś pkt.
2. W każdy Poniedziałek mocarstwo otrzymuje dochód w postaci 250pkt + 100 za każdy teren, który posiada
3. Przystępując do bitwy, atakujący określa ile pkt z puli zabiera do stworzenia armii. Wszystkie punkty, które straci w czasie walki są odejmowane od puli głównej mocarstwa. Przeciwnik dowiaduje się o decyzji tuż przed bitwą.
4. Obrońca działa tak jak powyżej, lecz otrzymuje darmowe + 500pkt na budowę armii, lecz te dodatkowe punkty nie przepisuje, zatem straty które ponieśliśmy odejmuje się od puli ogólnej.
5. Gracze mogą wystawić w armii tylko modele, które fizycznie posiadają.
6. Bitwy rozgrywa się na scenariusze z corebooka lub handbooka 2018. Obrońca wybiera, z którego podręcznika. Natomiast atakujący wybiera scenariusz. Jeśli obaj gracze się zgodzą, wówczas grają na zasady realms.
7. Jest dozwolone aby do jednej bitwy zasiadło więcej niż 2 graczy
8. Wybierając armię do bitwy możemy korzystać tylko z Allegiance wielkiego mocarstwa. Nie gramy zatem na frakcyjne. Zasady składania armii również według Grand Allegiance z corebooka.
9. Obowiązuje Matched Play na potrzeby składania armii .

ZASADY PUNKTACJI
Major win = 6pz
Minor win = 4pz
Major lost = 1pz
Minor lost = 2pz

1. Punkty są dodawane do puli ogólnej mocarstwa.
2. Za punkty można kupić w dowolnym momencie trwania kampanii (ale nie w trakcie bitwy):
a) Za każdy 1 punkt zwycięstwa dodatkowe 100p do tworzenia armii na czas jednej bitwy. Lecz nie więcej niż połowa punktów, które wykorzystujemy z puli ogólnej do budowy armii
b) Za 10pz warownię na swoim konkretnym terenie na mapie kampanii. Warownia daje obrońcy dodatkowe 250pkt do wystawienia armii.
c) Za 20pz zamek na swoim konkretnym terenie. Zamek daje obrońcy dodatkowe 500pkt do wystawienia armii.
d) Za 5pz Wieża obserwacyjna. Wystawiamy się przed bitwą w całości jako drudzy i zaczynamy bitwę jako pierwsi.
3. Zdobycie terenu z budynkiem. Można go przejąć, lub zniszczyć. Niszcząc budowlę, otrzymujemy punkty zwycięstwa o tej samej wartości co wybudowanie nowego -1 (-2 za zamek)
4. Aby podjąć decyzję o wydaniu pz w kampanii należy otrzymać zgodę połowy osób z naszego mocarstwa.
5. Na danym terenie nie może być więcej niż jednej budowli

KROLM

Wrz
19
czw
2019
Spotkania przy planszy
Wrz 19@17:30 – 23:45
Spotkania przy planszy

Zapraszamy do Krolma na cotygodniowe spotkania przy planszy

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Czwartki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika, lub umówić się na konkretny tytuł.

Będziemy parować osoby przy grach planszowych o różnym stopniu trudności ze względu na preferencje graczy.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i dobrze się pobawić.

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli 🙂 Czwartek jest po prostu dniem bazowym 😉

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Wrz
20
pt
2019
Gry imprezowe wieloosobowe
Wrz 20@17:30 – 23:45
Gry imprezowe wieloosobowe

Zapraszamy do Krolma na wieloosobowe gry imprezowe

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier integracyjnych, imprezowych. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Piątki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika.

Będziemy integrować osoby przy grach, gdzie głównie się pośmiejemy, pobawimy i pogramy w większym gronie.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i się dobrze pobawić

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli 🙂 Piątek jest po prostu dniem bazowym 😉

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Wrz
23
pon
2019
I Kampania Age of Sigmar „Wielka Czwórka”
Wrz 23@16:00 – 23:45
I Kampania Age of Sigmar "Wielka Czwórka"

Zapraszam na I kampanię Age of Sigmar.

POCZĄTEK KAMPANII
1 Maja 2019

Powiew świeżości do gier turniejowych i codziennych.
Wbrew pozorom nie będzie taka trudna, a miejmy nadzieję, że przyniesie nam sporo frajdy 😉

Gramy na aktualnych zasadach z Corebook i Handbook 2018, oraz wszystkich faq i erratach ze strony Games Workshop

ZASADY KAMPANII

1. W dyskusji pod wydarzeniem, będzie wątek z zapisami. Wybieramy, do którego z 4 wielkich mocarstw się przyłączamy i podajemy najdogodniejszy sposób kontaktu z nami przez innych graczy. Musimy posiadać przynajmniej jedną armię z uniwersum AoS na minimum 1000p. To są jedyne wymagania.
Nie można się zapisać do danego mocarstwa jeśli jest w nim zapisanych więcej graczy niż we wszystkich innych mocarstwach razem wziętych.

2. W czasie trwania kampanii nie można zmieniać strony.

3. Każdy gracz może wyznaczyć teren (podaje jego nazwę), który chce zdobyć i przyłączyć do swojego mocarstwa. Dodaje wówczas nowy wątek w dyskusji. Przykładowo Chaos atakuje (tu nazwa terenu). Dane mocarstwo nie może wybrać więcej niż trzech terenów do podboju, dopóki nie rozstrzygną poprzednich. Można wybrać tylko te tereny, które sąsiadują z naszym Mocarstwem Jeśli zainicjowaliśmy atak, lecz nie doszedł on do skutku, wówczas Mocarstwo traci 1 punkt zwycięstwa ze swojej puli.

4. Jeśli ktoś wybrał teren naszego mocarstwa, który chce zaatakować. Jeden z graczy może zgłosić się do jego obrony. Wówczas należy ustalić termin spotkania w Krolmie i stoczyć bitwę.
Jeśli więcej niż jedno mocarstwo atakuje ten sam teren w tym samym czasie. Wówczas możemy wybrać, przed którym bronimy się najpierw. Możemy również stoczyć bitwę z oboma naraz. Wówczas walczymy każdy na każdego podczas tej samej bitwy.

5. Jeśli w przeciągu trzech tygodni nikt nie obroni terenu (nie stanie do walki) jest on automatycznie przejmowany. Obrońca musi dać minimum 3 różne daty w odstępie co najmniej 3 dni aby atakujący mógł się dostosować. Do ataku nie musi stanąć koniecznie gracz, który zainicjował walkę. Może to być ktoś inny z jego mocarstwa.

6. Zwycięstwo kampanii następuje na trzy sposoby:
a) Nasze mocarstwo zajęło 14 pól i obroniło je przez 4 tygodnie
b) Na mapie pozostały tylko dwa mocarstwa, a nasze posiada większą liczbę zdobytych terenów
c) Skończył się czas kampanii, a nasze mocarstwo posiada więcej zdobytych terenów

7. Kampania trwa maksymalnie 12 miesięcy

8. Po każdej bitwie będzie aktualizowana mapa

ZASADY ARMII

1. Każde mocarstwo posiada na start kampanii 5 tyś pkt.
2. W każdy Poniedziałek mocarstwo otrzymuje dochód w postaci 250pkt + 100 za każdy teren, który posiada
3. Przystępując do bitwy, atakujący określa ile pkt z puli zabiera do stworzenia armii. Wszystkie punkty, które straci w czasie walki są odejmowane od puli głównej mocarstwa. Przeciwnik dowiaduje się o decyzji tuż przed bitwą.
4. Obrońca działa tak jak powyżej, lecz otrzymuje darmowe + 500pkt na budowę armii, lecz te dodatkowe punkty nie przepisuje, zatem straty które ponieśliśmy odejmuje się od puli ogólnej.
5. Gracze mogą wystawić w armii tylko modele, które fizycznie posiadają.
6. Bitwy rozgrywa się na scenariusze z corebooka lub handbooka 2018. Obrońca wybiera, z którego podręcznika. Natomiast atakujący wybiera scenariusz. Jeśli obaj gracze się zgodzą, wówczas grają na zasady realms.
7. Jest dozwolone aby do jednej bitwy zasiadło więcej niż 2 graczy
8. Wybierając armię do bitwy możemy korzystać tylko z Allegiance wielkiego mocarstwa. Nie gramy zatem na frakcyjne. Zasady składania armii również według Grand Allegiance z corebooka.
9. Obowiązuje Matched Play na potrzeby składania armii .

ZASADY PUNKTACJI
Major win = 6pz
Minor win = 4pz
Major lost = 1pz
Minor lost = 2pz

1. Punkty są dodawane do puli ogólnej mocarstwa.
2. Za punkty można kupić w dowolnym momencie trwania kampanii (ale nie w trakcie bitwy):
a) Za każdy 1 punkt zwycięstwa dodatkowe 100p do tworzenia armii na czas jednej bitwy. Lecz nie więcej niż połowa punktów, które wykorzystujemy z puli ogólnej do budowy armii
b) Za 10pz warownię na swoim konkretnym terenie na mapie kampanii. Warownia daje obrońcy dodatkowe 250pkt do wystawienia armii.
c) Za 20pz zamek na swoim konkretnym terenie. Zamek daje obrońcy dodatkowe 500pkt do wystawienia armii.
d) Za 5pz Wieża obserwacyjna. Wystawiamy się przed bitwą w całości jako drudzy i zaczynamy bitwę jako pierwsi.
3. Zdobycie terenu z budynkiem. Można go przejąć, lub zniszczyć. Niszcząc budowlę, otrzymujemy punkty zwycięstwa o tej samej wartości co wybudowanie nowego -1 (-2 za zamek)
4. Aby podjąć decyzję o wydaniu pz w kampanii należy otrzymać zgodę połowy osób z naszego mocarstwa.
5. Na danym terenie nie może być więcej niż jednej budowli

KROLM

Wrz
26
czw
2019
Spotkania przy planszy
Wrz 26@17:30 – 23:45
Spotkania przy planszy

Zapraszamy do Krolma na cotygodniowe spotkania przy planszy

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Czwartki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika, lub umówić się na konkretny tytuł.

Będziemy parować osoby przy grach planszowych o różnym stopniu trudności ze względu na preferencje graczy.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i dobrze się pobawić.

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli 🙂 Czwartek jest po prostu dniem bazowym 😉

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Wrz
27
pt
2019
Gry imprezowe wieloosobowe
Wrz 27@17:30 – 23:45
Gry imprezowe wieloosobowe

Zapraszamy do Krolma na wieloosobowe gry imprezowe

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier integracyjnych, imprezowych. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Piątki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika.

Będziemy integrować osoby przy grach, gdzie głównie się pośmiejemy, pobawimy i pogramy w większym gronie.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i się dobrze pobawić

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli 🙂 Piątek jest po prostu dniem bazowym 😉

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Wrz
30
pon
2019
I Kampania Age of Sigmar „Wielka Czwórka”
Wrz 30@16:00 – 23:45
I Kampania Age of Sigmar "Wielka Czwórka"

Zapraszam na I kampanię Age of Sigmar.

POCZĄTEK KAMPANII
1 Maja 2019

Powiew świeżości do gier turniejowych i codziennych.
Wbrew pozorom nie będzie taka trudna, a miejmy nadzieję, że przyniesie nam sporo frajdy 😉

Gramy na aktualnych zasadach z Corebook i Handbook 2018, oraz wszystkich faq i erratach ze strony Games Workshop

ZASADY KAMPANII

1. W dyskusji pod wydarzeniem, będzie wątek z zapisami. Wybieramy, do którego z 4 wielkich mocarstw się przyłączamy i podajemy najdogodniejszy sposób kontaktu z nami przez innych graczy. Musimy posiadać przynajmniej jedną armię z uniwersum AoS na minimum 1000p. To są jedyne wymagania.
Nie można się zapisać do danego mocarstwa jeśli jest w nim zapisanych więcej graczy niż we wszystkich innych mocarstwach razem wziętych.

2. W czasie trwania kampanii nie można zmieniać strony.

3. Każdy gracz może wyznaczyć teren (podaje jego nazwę), który chce zdobyć i przyłączyć do swojego mocarstwa. Dodaje wówczas nowy wątek w dyskusji. Przykładowo Chaos atakuje (tu nazwa terenu). Dane mocarstwo nie może wybrać więcej niż trzech terenów do podboju, dopóki nie rozstrzygną poprzednich. Można wybrać tylko te tereny, które sąsiadują z naszym Mocarstwem Jeśli zainicjowaliśmy atak, lecz nie doszedł on do skutku, wówczas Mocarstwo traci 1 punkt zwycięstwa ze swojej puli.

4. Jeśli ktoś wybrał teren naszego mocarstwa, który chce zaatakować. Jeden z graczy może zgłosić się do jego obrony. Wówczas należy ustalić termin spotkania w Krolmie i stoczyć bitwę.
Jeśli więcej niż jedno mocarstwo atakuje ten sam teren w tym samym czasie. Wówczas możemy wybrać, przed którym bronimy się najpierw. Możemy również stoczyć bitwę z oboma naraz. Wówczas walczymy każdy na każdego podczas tej samej bitwy.

5. Jeśli w przeciągu trzech tygodni nikt nie obroni terenu (nie stanie do walki) jest on automatycznie przejmowany. Obrońca musi dać minimum 3 różne daty w odstępie co najmniej 3 dni aby atakujący mógł się dostosować. Do ataku nie musi stanąć koniecznie gracz, który zainicjował walkę. Może to być ktoś inny z jego mocarstwa.

6. Zwycięstwo kampanii następuje na trzy sposoby:
a) Nasze mocarstwo zajęło 14 pól i obroniło je przez 4 tygodnie
b) Na mapie pozostały tylko dwa mocarstwa, a nasze posiada większą liczbę zdobytych terenów
c) Skończył się czas kampanii, a nasze mocarstwo posiada więcej zdobytych terenów

7. Kampania trwa maksymalnie 12 miesięcy

8. Po każdej bitwie będzie aktualizowana mapa

ZASADY ARMII

1. Każde mocarstwo posiada na start kampanii 5 tyś pkt.
2. W każdy Poniedziałek mocarstwo otrzymuje dochód w postaci 250pkt + 100 za każdy teren, który posiada
3. Przystępując do bitwy, atakujący określa ile pkt z puli zabiera do stworzenia armii. Wszystkie punkty, które straci w czasie walki są odejmowane od puli głównej mocarstwa. Przeciwnik dowiaduje się o decyzji tuż przed bitwą.
4. Obrońca działa tak jak powyżej, lecz otrzymuje darmowe + 500pkt na budowę armii, lecz te dodatkowe punkty nie przepisuje, zatem straty które ponieśliśmy odejmuje się od puli ogólnej.
5. Gracze mogą wystawić w armii tylko modele, które fizycznie posiadają.
6. Bitwy rozgrywa się na scenariusze z corebooka lub handbooka 2018. Obrońca wybiera, z którego podręcznika. Natomiast atakujący wybiera scenariusz. Jeśli obaj gracze się zgodzą, wówczas grają na zasady realms.
7. Jest dozwolone aby do jednej bitwy zasiadło więcej niż 2 graczy
8. Wybierając armię do bitwy możemy korzystać tylko z Allegiance wielkiego mocarstwa. Nie gramy zatem na frakcyjne. Zasady składania armii również według Grand Allegiance z corebooka.
9. Obowiązuje Matched Play na potrzeby składania armii .

ZASADY PUNKTACJI
Major win = 6pz
Minor win = 4pz
Major lost = 1pz
Minor lost = 2pz

1. Punkty są dodawane do puli ogólnej mocarstwa.
2. Za punkty można kupić w dowolnym momencie trwania kampanii (ale nie w trakcie bitwy):
a) Za każdy 1 punkt zwycięstwa dodatkowe 100p do tworzenia armii na czas jednej bitwy. Lecz nie więcej niż połowa punktów, które wykorzystujemy z puli ogólnej do budowy armii
b) Za 10pz warownię na swoim konkretnym terenie na mapie kampanii. Warownia daje obrońcy dodatkowe 250pkt do wystawienia armii.
c) Za 20pz zamek na swoim konkretnym terenie. Zamek daje obrońcy dodatkowe 500pkt do wystawienia armii.
d) Za 5pz Wieża obserwacyjna. Wystawiamy się przed bitwą w całości jako drudzy i zaczynamy bitwę jako pierwsi.
3. Zdobycie terenu z budynkiem. Można go przejąć, lub zniszczyć. Niszcząc budowlę, otrzymujemy punkty zwycięstwa o tej samej wartości co wybudowanie nowego -1 (-2 za zamek)
4. Aby podjąć decyzję o wydaniu pz w kampanii należy otrzymać zgodę połowy osób z naszego mocarstwa.
5. Na danym terenie nie może być więcej niż jednej budowli

KROLM

Paź
3
czw
2019
Spotkania przy planszy
Paź 3@17:30 – 23:45
Spotkania przy planszy

Zapraszamy do Krolma na cotygodniowe spotkania przy planszy

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Czwartki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika, lub umówić się na konkretny tytuł.

Będziemy parować osoby przy grach planszowych o różnym stopniu trudności ze względu na preferencje graczy.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i dobrze się pobawić.

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli 🙂 Czwartek jest po prostu dniem bazowym 😉

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Paź
4
pt
2019
Gry imprezowe wieloosobowe
Paź 4@17:30 – 23:45
Gry imprezowe wieloosobowe

Zapraszamy do Krolma na wieloosobowe gry imprezowe

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier integracyjnych, imprezowych. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Piątki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika.

Będziemy integrować osoby przy grach, gdzie głównie się pośmiejemy, pobawimy i pogramy w większym gronie.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i się dobrze pobawić

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli 🙂 Piątek jest po prostu dniem bazowym 😉

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Paź
7
pon
2019
I Kampania Age of Sigmar „Wielka Czwórka”
Paź 7@16:00 – 23:45
I Kampania Age of Sigmar "Wielka Czwórka"

Zapraszam na I kampanię Age of Sigmar.

POCZĄTEK KAMPANII
1 Maja 2019

Powiew świeżości do gier turniejowych i codziennych.
Wbrew pozorom nie będzie taka trudna, a miejmy nadzieję, że przyniesie nam sporo frajdy 😉

Gramy na aktualnych zasadach z Corebook i Handbook 2018, oraz wszystkich faq i erratach ze strony Games Workshop

ZASADY KAMPANII

1. W dyskusji pod wydarzeniem, będzie wątek z zapisami. Wybieramy, do którego z 4 wielkich mocarstw się przyłączamy i podajemy najdogodniejszy sposób kontaktu z nami przez innych graczy. Musimy posiadać przynajmniej jedną armię z uniwersum AoS na minimum 1000p. To są jedyne wymagania.
Nie można się zapisać do danego mocarstwa jeśli jest w nim zapisanych więcej graczy niż we wszystkich innych mocarstwach razem wziętych.

2. W czasie trwania kampanii nie można zmieniać strony.

3. Każdy gracz może wyznaczyć teren (podaje jego nazwę), który chce zdobyć i przyłączyć do swojego mocarstwa. Dodaje wówczas nowy wątek w dyskusji. Przykładowo Chaos atakuje (tu nazwa terenu). Dane mocarstwo nie może wybrać więcej niż trzech terenów do podboju, dopóki nie rozstrzygną poprzednich. Można wybrać tylko te tereny, które sąsiadują z naszym Mocarstwem Jeśli zainicjowaliśmy atak, lecz nie doszedł on do skutku, wówczas Mocarstwo traci 1 punkt zwycięstwa ze swojej puli.

4. Jeśli ktoś wybrał teren naszego mocarstwa, który chce zaatakować. Jeden z graczy może zgłosić się do jego obrony. Wówczas należy ustalić termin spotkania w Krolmie i stoczyć bitwę.
Jeśli więcej niż jedno mocarstwo atakuje ten sam teren w tym samym czasie. Wówczas możemy wybrać, przed którym bronimy się najpierw. Możemy również stoczyć bitwę z oboma naraz. Wówczas walczymy każdy na każdego podczas tej samej bitwy.

5. Jeśli w przeciągu trzech tygodni nikt nie obroni terenu (nie stanie do walki) jest on automatycznie przejmowany. Obrońca musi dać minimum 3 różne daty w odstępie co najmniej 3 dni aby atakujący mógł się dostosować. Do ataku nie musi stanąć koniecznie gracz, który zainicjował walkę. Może to być ktoś inny z jego mocarstwa.

6. Zwycięstwo kampanii następuje na trzy sposoby:
a) Nasze mocarstwo zajęło 14 pól i obroniło je przez 4 tygodnie
b) Na mapie pozostały tylko dwa mocarstwa, a nasze posiada większą liczbę zdobytych terenów
c) Skończył się czas kampanii, a nasze mocarstwo posiada więcej zdobytych terenów

7. Kampania trwa maksymalnie 12 miesięcy

8. Po każdej bitwie będzie aktualizowana mapa

ZASADY ARMII

1. Każde mocarstwo posiada na start kampanii 5 tyś pkt.
2. W każdy Poniedziałek mocarstwo otrzymuje dochód w postaci 250pkt + 100 za każdy teren, który posiada
3. Przystępując do bitwy, atakujący określa ile pkt z puli zabiera do stworzenia armii. Wszystkie punkty, które straci w czasie walki są odejmowane od puli głównej mocarstwa. Przeciwnik dowiaduje się o decyzji tuż przed bitwą.
4. Obrońca działa tak jak powyżej, lecz otrzymuje darmowe + 500pkt na budowę armii, lecz te dodatkowe punkty nie przepisuje, zatem straty które ponieśliśmy odejmuje się od puli ogólnej.
5. Gracze mogą wystawić w armii tylko modele, które fizycznie posiadają.
6. Bitwy rozgrywa się na scenariusze z corebooka lub handbooka 2018. Obrońca wybiera, z którego podręcznika. Natomiast atakujący wybiera scenariusz. Jeśli obaj gracze się zgodzą, wówczas grają na zasady realms.
7. Jest dozwolone aby do jednej bitwy zasiadło więcej niż 2 graczy
8. Wybierając armię do bitwy możemy korzystać tylko z Allegiance wielkiego mocarstwa. Nie gramy zatem na frakcyjne. Zasady składania armii również według Grand Allegiance z corebooka.
9. Obowiązuje Matched Play na potrzeby składania armii .

ZASADY PUNKTACJI
Major win = 6pz
Minor win = 4pz
Major lost = 1pz
Minor lost = 2pz

1. Punkty są dodawane do puli ogólnej mocarstwa.
2. Za punkty można kupić w dowolnym momencie trwania kampanii (ale nie w trakcie bitwy):
a) Za każdy 1 punkt zwycięstwa dodatkowe 100p do tworzenia armii na czas jednej bitwy. Lecz nie więcej niż połowa punktów, które wykorzystujemy z puli ogólnej do budowy armii
b) Za 10pz warownię na swoim konkretnym terenie na mapie kampanii. Warownia daje obrońcy dodatkowe 250pkt do wystawienia armii.
c) Za 20pz zamek na swoim konkretnym terenie. Zamek daje obrońcy dodatkowe 500pkt do wystawienia armii.
d) Za 5pz Wieża obserwacyjna. Wystawiamy się przed bitwą w całości jako drudzy i zaczynamy bitwę jako pierwsi.
3. Zdobycie terenu z budynkiem. Można go przejąć, lub zniszczyć. Niszcząc budowlę, otrzymujemy punkty zwycięstwa o tej samej wartości co wybudowanie nowego -1 (-2 za zamek)
4. Aby podjąć decyzję o wydaniu pz w kampanii należy otrzymać zgodę połowy osób z naszego mocarstwa.
5. Na danym terenie nie może być więcej niż jednej budowli

KROLM

Paź
10
czw
2019
Spotkania przy planszy
Paź 10@17:30 – 23:45
Spotkania przy planszy

Zapraszamy do Krolma na cotygodniowe spotkania przy planszy

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Czwartki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika, lub umówić się na konkretny tytuł.

Będziemy parować osoby przy grach planszowych o różnym stopniu trudności ze względu na preferencje graczy.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i dobrze się pobawić.

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli 🙂 Czwartek jest po prostu dniem bazowym 😉

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Paź
11
pt
2019
Gry imprezowe wieloosobowe
Paź 11@17:30 – 23:45
Gry imprezowe wieloosobowe

Zapraszamy do Krolma na wieloosobowe gry imprezowe

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier integracyjnych, imprezowych. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Piątki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika.

Będziemy integrować osoby przy grach, gdzie głównie się pośmiejemy, pobawimy i pogramy w większym gronie.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i się dobrze pobawić

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli 🙂 Piątek jest po prostu dniem bazowym 😉

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Paź
14
pon
2019
I Kampania Age of Sigmar „Wielka Czwórka”
Paź 14@16:00 – 23:45
I Kampania Age of Sigmar "Wielka Czwórka"

Zapraszam na I kampanię Age of Sigmar.

POCZĄTEK KAMPANII
1 Maja 2019

Powiew świeżości do gier turniejowych i codziennych.
Wbrew pozorom nie będzie taka trudna, a miejmy nadzieję, że przyniesie nam sporo frajdy 😉

Gramy na aktualnych zasadach z Corebook i Handbook 2018, oraz wszystkich faq i erratach ze strony Games Workshop

ZASADY KAMPANII

1. W dyskusji pod wydarzeniem, będzie wątek z zapisami. Wybieramy, do którego z 4 wielkich mocarstw się przyłączamy i podajemy najdogodniejszy sposób kontaktu z nami przez innych graczy. Musimy posiadać przynajmniej jedną armię z uniwersum AoS na minimum 1000p. To są jedyne wymagania.
Nie można się zapisać do danego mocarstwa jeśli jest w nim zapisanych więcej graczy niż we wszystkich innych mocarstwach razem wziętych.

2. W czasie trwania kampanii nie można zmieniać strony.

3. Każdy gracz może wyznaczyć teren (podaje jego nazwę), który chce zdobyć i przyłączyć do swojego mocarstwa. Dodaje wówczas nowy wątek w dyskusji. Przykładowo Chaos atakuje (tu nazwa terenu). Dane mocarstwo nie może wybrać więcej niż trzech terenów do podboju, dopóki nie rozstrzygną poprzednich. Można wybrać tylko te tereny, które sąsiadują z naszym Mocarstwem Jeśli zainicjowaliśmy atak, lecz nie doszedł on do skutku, wówczas Mocarstwo traci 1 punkt zwycięstwa ze swojej puli.

4. Jeśli ktoś wybrał teren naszego mocarstwa, który chce zaatakować. Jeden z graczy może zgłosić się do jego obrony. Wówczas należy ustalić termin spotkania w Krolmie i stoczyć bitwę.
Jeśli więcej niż jedno mocarstwo atakuje ten sam teren w tym samym czasie. Wówczas możemy wybrać, przed którym bronimy się najpierw. Możemy również stoczyć bitwę z oboma naraz. Wówczas walczymy każdy na każdego podczas tej samej bitwy.

5. Jeśli w przeciągu trzech tygodni nikt nie obroni terenu (nie stanie do walki) jest on automatycznie przejmowany. Obrońca musi dać minimum 3 różne daty w odstępie co najmniej 3 dni aby atakujący mógł się dostosować. Do ataku nie musi stanąć koniecznie gracz, który zainicjował walkę. Może to być ktoś inny z jego mocarstwa.

6. Zwycięstwo kampanii następuje na trzy sposoby:
a) Nasze mocarstwo zajęło 14 pól i obroniło je przez 4 tygodnie
b) Na mapie pozostały tylko dwa mocarstwa, a nasze posiada większą liczbę zdobytych terenów
c) Skończył się czas kampanii, a nasze mocarstwo posiada więcej zdobytych terenów

7. Kampania trwa maksymalnie 12 miesięcy

8. Po każdej bitwie będzie aktualizowana mapa

ZASADY ARMII

1. Każde mocarstwo posiada na start kampanii 5 tyś pkt.
2. W każdy Poniedziałek mocarstwo otrzymuje dochód w postaci 250pkt + 100 za każdy teren, który posiada
3. Przystępując do bitwy, atakujący określa ile pkt z puli zabiera do stworzenia armii. Wszystkie punkty, które straci w czasie walki są odejmowane od puli głównej mocarstwa. Przeciwnik dowiaduje się o decyzji tuż przed bitwą.
4. Obrońca działa tak jak powyżej, lecz otrzymuje darmowe + 500pkt na budowę armii, lecz te dodatkowe punkty nie przepisuje, zatem straty które ponieśliśmy odejmuje się od puli ogólnej.
5. Gracze mogą wystawić w armii tylko modele, które fizycznie posiadają.
6. Bitwy rozgrywa się na scenariusze z corebooka lub handbooka 2018. Obrońca wybiera, z którego podręcznika. Natomiast atakujący wybiera scenariusz. Jeśli obaj gracze się zgodzą, wówczas grają na zasady realms.
7. Jest dozwolone aby do jednej bitwy zasiadło więcej niż 2 graczy
8. Wybierając armię do bitwy możemy korzystać tylko z Allegiance wielkiego mocarstwa. Nie gramy zatem na frakcyjne. Zasady składania armii również według Grand Allegiance z corebooka.
9. Obowiązuje Matched Play na potrzeby składania armii .

ZASADY PUNKTACJI
Major win = 6pz
Minor win = 4pz
Major lost = 1pz
Minor lost = 2pz

1. Punkty są dodawane do puli ogólnej mocarstwa.
2. Za punkty można kupić w dowolnym momencie trwania kampanii (ale nie w trakcie bitwy):
a) Za każdy 1 punkt zwycięstwa dodatkowe 100p do tworzenia armii na czas jednej bitwy. Lecz nie więcej niż połowa punktów, które wykorzystujemy z puli ogólnej do budowy armii
b) Za 10pz warownię na swoim konkretnym terenie na mapie kampanii. Warownia daje obrońcy dodatkowe 250pkt do wystawienia armii.
c) Za 20pz zamek na swoim konkretnym terenie. Zamek daje obrońcy dodatkowe 500pkt do wystawienia armii.
d) Za 5pz Wieża obserwacyjna. Wystawiamy się przed bitwą w całości jako drudzy i zaczynamy bitwę jako pierwsi.
3. Zdobycie terenu z budynkiem. Można go przejąć, lub zniszczyć. Niszcząc budowlę, otrzymujemy punkty zwycięstwa o tej samej wartości co wybudowanie nowego -1 (-2 za zamek)
4. Aby podjąć decyzję o wydaniu pz w kampanii należy otrzymać zgodę połowy osób z naszego mocarstwa.
5. Na danym terenie nie może być więcej niż jednej budowli

KROLM

Paź
17
czw
2019
Spotkania przy planszy
Paź 17@17:30 – 23:45
Spotkania przy planszy

Zapraszamy do Krolma na cotygodniowe spotkania przy planszy

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Czwartki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika, lub umówić się na konkretny tytuł.

Będziemy parować osoby przy grach planszowych o różnym stopniu trudności ze względu na preferencje graczy.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i dobrze się pobawić.

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli 🙂 Czwartek jest po prostu dniem bazowym 😉

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Paź
18
pt
2019
Gry imprezowe wieloosobowe
Paź 18@17:30 – 23:45
Gry imprezowe wieloosobowe

Zapraszamy do Krolma na wieloosobowe gry imprezowe

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier integracyjnych, imprezowych. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Piątki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika.

Będziemy integrować osoby przy grach, gdzie głównie się pośmiejemy, pobawimy i pogramy w większym gronie.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i się dobrze pobawić

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli 🙂 Piątek jest po prostu dniem bazowym 😉

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM