Kalendarz

Paź
24
czw
2019
Spotkania przy planszy
Paź 24@17:30 – 23:45
Spotkania przy planszy

Zapraszamy do Krolma na cotygodniowe spotkania przy planszy

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Czwartki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika, lub umówić się na konkretny tytuł.

Będziemy parować osoby przy grach planszowych o różnym stopniu trudności ze względu na preferencje graczy.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i dobrze się pobawić.

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli :) Czwartek jest po prostu dniem bazowym ;)

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Paź
25
pt
2019
Turnieje KeyForge w Krolmie – Październik
Paź 25@17:00 – 21:00
Turnieje KeyForge w Krolmie - Październik

Oficjalne turnieje typu ChainBound, oraz inne formaty w Krolmie!

Zapraszamy wszystkich chętnych, zarówno początkujących jak i zaawansowanych. Bez względu na posiadany wiek!

Przed turniejem można u nas zakupić talię, lub przynieść swoją.

17.00 – zapisy
17.30 – start

Wpisowe na turniej: 15zł
Osoba, która na miejscu kupuje talię. Nie płaci wpisowego.

Turniej by się odbył, muszą być minimum 4 osoby (nie licząc obsługi)

Formaty:
4 października- Archon Triad
11 października- Archon Chainbound
18 października- Archon Adaptive
25 października- Sealed Chainbound

Legenda:
Archon – przynosimy własne talie
Sealed – przynosimy, lub kupujemy na miejscu nowe, nieotwarte i niezarejestrowane talie
Chainbound – Przeprowadzany z oficjalną aplikacją do liczenia siły talii i łańcuchów

Adaptive – Każdy przynosi jedną talię. Z każdym gramy do dwóch zwycięstw (best-of-three). W pierwszym pojedynku używamy swojej talii, a w drugim, talii przeciwnika. Jeśli doszło do trzeciego pojedynku, wówczas licytujemy łańcuchami, kto zagra talią, która wygrała dwukrotnie.

Auction – Po otwarciu i zarejestrowaniu zakupionej talii, wszyscy gracze kładą talie na stół i następuje licytacja o poszczególne talie za pomocą łańcuchów. Po turnieju, talie wracają do prawowitych właścicieli.

Reversal – Każdy przynosi jedną talię. Przed pojedynkiem wymieniamy się z przeciwnikiem taliami. Po rozstrzygnięciu zwycięstwa, oddajemy sobie talie.

Survival – Każdy przynosi dwie, lub trzy talie (w zależności od ustaleń) i numeruje je w kolejności od 1 do 3. Zaczynamy turniej z talią numer 1. Po przegranym pojedynku, nasza talia zostaje dezaktywowana i korzystamy z kolejnej według kolejności. W turnieju gramy tak długo, jak posiadamy jeszcze talie.

Triad – Każdy przynosi trzy talie. Z każdym gramy do dwóch zwycięstw (best-of-three). Na początku każdej rundy ustalamy, którą talią nasz przeciwnik nie zagra z nami w ogóle. Po zwycięstwie należy użyć trzeciej talii, czyli nie tej, która nam zablokowano, ani tej, którą już raz wygraliśmy.

Nagrody:
– Dla wszystkich uczestników 1 wirtualny Aember Shard i 1 dodatkowy za każde zwycięstwo w turnieju typu Chainbound
– Gadżety związane z Keyforge (pudełka na talie, liczniki łańcuchów, unikalne karty itp.)

Aby zapewnić sobie miejsce w turnieju, oraz zobaczyć frekwencję na dany dzień, prosimy o wpisywanie chęci udziału w poście w dyskusji.

Zapraszamy :)

Krolm

Gry imprezowe wieloosobowe
Paź 25@17:30 – 23:45
Gry imprezowe wieloosobowe

Zapraszamy do Krolma na wieloosobowe gry imprezowe

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier integracyjnych, imprezowych. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Piątki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika.

Będziemy integrować osoby przy grach, gdzie głównie się pośmiejemy, pobawimy i pogramy w większym gronie.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i się dobrze pobawić

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli :) Piątek jest po prostu dniem bazowym ;)

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Paź
26
sob
2019
Blood Bowl – Halloween Cup – Krolm
Paź 26@08:30 – 17:00
Blood Bowl - Halloween Cup - Krolm

Termin:
26 października 2019 (sobota)

Miejsce:
KROLM
ul. Poczty Gdańskiej 3, Gdańsk Oliwa

Wejście w ramach wstępu do gralni (https://www.krolm.pl/cennik-opis)

Nagrody:
Mieszki Złota (https://www.krolm.pl/mieszki-zlota)
Za każdego uczestnika* Krolm dorzuca do puli 20 Mieszków Złota.
1 miejsce = 70% puli MZ
2 miejsce = 20% puli MZ
3 miejsce = 10% puli MZ
Ostatnie miejsce = -10MZ (ze swojego wirtualnego konta)

* Osoby z karnetem „bez limitu” nie dorzucają MZ do puli

Harmonogram:
Sobota
8:30 – 9:00 zapisy formalne
9:00 – 11:30 I runda
11:45 – 14:15 II runda
14:30 – 17:00 III runda
17:00 – ceremonia rozdania nagród

ZASADY:
BB2016, DZ1, DZ2 + NAF.
z małymi zmianami:
– Human catchers kosztuja 60k.
– Halfling Treemen ma Timmmber skill.
– Chaos Pact moga brac lineman orc.
– Goblin team może miec Doom diver and the Ooligan.
– A Head Coach może robić ‘Argue the Call’.

ZASADY TWORZENIA DRUŻYNY

– każdy trener ma 1200k do wydania na zakup zawodników, przerzutów i inducementów
– drużyna nie może zawierać mniej niż 11 zawodników i więcej niż 16 zawodników włącznie z Star Playerami
– każdy trener może zakupić 0-2 Star Playerów po zakupie 11 zawodników do drużyny
– dostępne do zakupienia inducementy to: Apothecary, Assisstant Coach, Bloodweiser Babes, Bribe (50k Gobliny, 100k pozostałe drużyny), Cheerleaders, Fan Factor, Halfling Chef (tylko Halflingi)
– każdy z trenerów ma dodatkowe złote monety zależnie od Tieru swojej drużyny, które mogą być wydane dodatkowe umiejętności, zawodników, inducementy i star playerów
– koszt dodatkowych umiejętności to:
* 20k za Normal Skills
* 30k za Double Skills
– drużyny z Tierów 4, 5 i S mogą nakładać dwie Normalne umiejętności na jednego zawodnika, jednak druga z tych dwóch umiejętności kosztuje o 10k więcej

Tier 1 – 100k na umiejętności/zawodników/Star Playerów/inducementy. 0 Double Skills
Amazons, Dark Elves, Dwarves, Lizardmen, Norse, Wood Elves

Tier 2 – 120k na umiejętności/zawodników/Star Playerów/inducementy. 0 Double Skills
Chaos Dwarves, Orcs, Skaven, Undead

Tier 3 – 140k na umiejętności/zawodników/Star Playerów/inducementy. 1 Double Skill
Bretonia, Humans, Necromantic

Tier 4 – 180k na umiejętności/zawodników/Star Playerów/inducementy. 2 Double Skills, mogą nakładać dwie umiejętności na maksymalnie jednego zawodnika
Chaos, Chaos Renegades, Elf Union, High Elves, Khemri, Nurgle, Slann

Tier 5 – 220k na umiejętności/zawodników/Star Playerów/inducementy. 3 Double Skills, mogą nakładać dwie umiejętności na maksymalnie dwóch zawodników
Daemons of Khorne, Underworld Denizens, Vampires

Tier S (Stunty) – 240k na umiejętności/zawodników/Star Playerów/inducementy. 4 Double Skills, mogą nakładać dwie umiejętności na maksymalnie trzech zawodników
Goblins, Halflings, Ogres

Punktacja:
Wygrana: 4 punkty
Remis: 2 punkty
Przegrana o 1TD: 1 punkt
Przegrana o 2 albo więcej TD: 0 punktów

Jeżeli wasz mecz będzie się przeciągał ponad ustalony czas, organizator/sędzia może was pośpieszyć celem skończenia meczu o czasie używając stopera do dokończenia gry. Jeżeli dalej nie będziecie w stanie skończyć gry sędzia zakończy ją ostatecznie. We wszystkich przypadkach decyzja sędziego jest ostateczna.

Na koniec turnieju jeśli będzie remis w dużych punktach to:
– mecz bezpośredni
– sprawdzamy sumę punktów zdobytych przez przeciwników
– liczba przyłożeń netto (TD zdobyta – TD stracone)
– liczba obrażeń netto (Cas zadane – Cas otrzymany)
– Siłowanie na rękę

ROZPISKI:

Rozpiski wysyłamy na adres: 3citybb@gmail.com. Wysłanie rozpiski jest traktowane jako potwierdzenie uczestnictwa w turnieju. Rozpiskę należy wysłać maksymalnie dzień przed turniejem do godziny 20:00. Nie wykonanie tej czynności będzie skutkować 4-ema punktami karnymi!

ZASADY SPECJALNE:

„Cukierek, albo psikus”
Na każdym boisku, przed każdym meczem, rozmieszczonych będzie 6 dyni. Zawodnik, który w jakikolwiek sposób wejdzie na pole z dynią, rozłupuje ją i sprawdza co jest w środku za pomocą rzutu kości. Wyniki:
1 = Bomba! Zasady dokładnie te same co u goblińskiego bombardiera, z tymże bomba wybucha w miejscu gdzie była dynia
2-5 = Cukierki, mniam mniam. (Bez efektu)
6 = Dodatkowa piłka! Od tego momentu mamy dwie piłki w grze. Wszystkie zasady pozostają bez zmian (jeden rzut, tournover jak spadnie itp.), ale zawodnik, który przyłoży (obojętnie, którą z piłek), zostaje potraktowany tak, jakby miał zdolność Secret Weapon. Po przyłożeniu zaczynamy już z 1 piłką normalnie. Kolejny rzut na odkrycie piłki w grze oznacza cukierki.

2) „Godzina Duchów”
Przed rozstawieniem, wybieramy jednego liniowego zawodnika bez dodatkowych umiejętności, którego podmieniamy na ducha (ubieramy w prześcieradło, uczymy lewitacji itp.) Otrzymuje on: Secret Weapon, oraz „Whoo Whoo”.
Whoo Whoo – zawodnik z tą umiejętnością, może przechodzić przez pola zajmowane przez zawodników drużyny przeciwnej w fazie swojego ruchu, ale nie może kończyć na nich ruchu. Można użyć tej umiejętności w czasie wykonywania akcji (blitz, pass itp.). Nie rzuca się na Dodge, gdy wchodzimy na pole zajmowane przez zawodnika, w pozostałych przypadkach rzucamy normalnie. Po wejściu na pole z zawodnikiem rzucamy od razu kością (nie można przerzucać tego wyniku):
1: Odkrycie mistyfikacji. Sędzia! Toż to przebieraniec (działa jak rzucenie dubla na faul)
2-5: Dziwne uczucie, mrowienie, ale nic się nie stało. Brrr…
6: Prawdziwy duch! Aaagh! Przeciwnik jest przewracany i rzucamy na przebicie pancerza.

JAK WYGRAĆ:
Wymagane jest posiadanie wydrukowanej/czytelnej (niepotrzebne skreślić) rozpiski na turnieju!

Nie ma wymogu malowania!

KROLM

Bajdurzenia
Paź 26@12:20 – Paź 27@03:00
Bajdurzenia

Jesteś fanem gier fabularnych? A może nie wiesz z czym to się je i chciałbyś spróbować? Jeśli odpowiedź na jedno z tych pytań brzmi ‘tak’ to Bajdurzenia są właśnie dla Ciebie!

Czym są Bajdurzenia?
Jest to wydarzenie organizowane przez Cierniogon raz na trzy/cztery miesiące, mające na celu rozpowszechnianie gier fabularnych na terenie Trójmiasta (a nawet dalej). Przystosowane jest zarówno dla początkujących graczy/ mistrzów gry, jak i starych wyjadaczy erpegowych.

Po raz kolejny serdecznie zapraszamy do Podstawowej Szkoły Społecznej ‘Niedźwiednik’. Od godziny 12:30 planowany jest start sesji, a kończymy, gdy zabraknie nam sił (czyli najpewniej nie skończymy).

Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych Mistrzów Gry do poprowadzenia sesji RPG. Masz ciekawy pomysł na sesję, ale nie bardzo wiesz, gdzie go przetestować? Chcesz poprowadzić sesję dla osób, którym jeszcze nie prowadziłeś? A może lubisz wprowadzać nowe osoby w fantastyczny świat gier fabularnych? Jeśli tak, to szukamy właśnie Ciebie!

Informacje odnośnie szkoły:
W niedalekiej odległości od naszej miejscówki znajdują się sklepy spożywcze, pizzeria czy pierogarnia, dlatego dla osób, które spędzają z nami cały dzień będzie okazja, by móc coś przekąsić między sesjami. Po pierwszej turze (tj. ok 17:30) zaplanowana jest godzinna przerwa, by można było wybrać się do sklepu czy na obiad. Polecamy także zamówienie jedzenia, na konkretną godzinę, przez co będziemy mogli zjeść na miejscu. W szkole znajduje się także czajnik i kilka kubków, także osobom, które przynoszą własne jedzenie polecamy zaopatrzyć się w sztućce tudzież talerze itp.

W terminie bliższym wydarzenia udostępnimy mapkę z najważniejszymi obiektami znajdującymi się blisko szkoły :)

Zapisy:
Od 1 do 17 października zbieramy zgłoszenia jedynie od mistrzów. Wystarczy napisać wiadomość do Cierniogonu (wchodząc na nasz fp pojawia się opcja wysyłania nam wiadomości) lub wrzucić posta na wydarzeniu, że jest się zainteresowanym poprowadzeniem sesji, a my z całą pewnością się odezwiemy i dogadamy szczegóły. Istnieje również możliwość zapisów mailowych przez naszego maila: cierniogon@gmail.com. Między 19, a 20 października będziemy publikować informacje dotyczące poszczególnych sesji, a 21 października o 21:00 zaczniemy przyjmować zapisy graczy. Jak zawsze zapisywanie się na sesje nie jest konieczne, jednak osoby zapisane oraz te, które pojawią się na wydarzeniu po raz pierwszy mają pierwszeństwo. Dodatkowo ostateczna decyzja odnośnie graczy zawsze należy do Mistrza Gry, więc polecamy zapisywać się nawet, jeśli teoretycznie nie ma już miejsc.

Na rozpisce poniżej będziemy uzupełniać zapisanych MG, by było wiadomo, które tury są już zajęte.

Plan Wydarzenia:
26 pażdziernika 2019 r.
12:20 – Oficjalne przywitanie i otwarcie Bajdurzeń.
12:30 – 17:30 – Pierwsza tura – 6 równoległych sesji.
17:30 – 18:50 – Chwila oddechu – czas na obiad i erpegowe dyskusje.
18:50- Otwarcie drugiej tury
19:00-do kiedy wytrwamy (najczęściej 2-3) – Druga tura – 6 równoległych sesji

Sesje:
Poniższa lista nie jest ostateczna i może ulec zmianie.
Pierwsza Tura 12:30-17:30 [Szkoła Niedźwiednik] Otwarcie 12:20
Sesja 1. Marek ‚Rene’ Łukasiewicz
Sesja 2. Artur Biesiadowski
Sesja 3. Mateusz ‚Bantikat’ Treder
Sesja 4. Franciszek Sobiech
Sesja 5. Mariusz ‚Maniek’ Krzyżopolski
Sesja 6. Sebastian ‚Poohaty’ Roszak

Druga Tura 19:00-… [Szkoła Niedźwiednik] Otwarcie 18:50
Sesja 7. Łukasz ‚Hans’ Smurzyński
Sesja 8. Piotr ‚Mal’Ganish’ Adamczyk
Sesja 9. Sebastian ‚Czarnel’ Jankowski
Sesja 10. Mateusz ‚Beger’ Beger
Sesja 11. Sławomir Wosek
Sesja 12. Jakub Kołodziejczak

Wszystkich miłośników i przyszłych miłośników RPG zapraszamy serdecznie, byśmy razem przeżyli godziny niezapomnianych przygód!

Cierniogon

Paź
27
nie
2019
Turnieje X-Wing 2.0 w Krolmie – Październik
Paź 27@12:00 – 16:00
Turnieje X-Wing 2.0 w Krolmie - Październik

Zapraszamy na oficjalne turnieje X-Wing 2.0
Wpisowe na turniej: 15zł

Nagrody:
Rzeczy z Kitpack turniejowych od firmy Rebel

Mieszki Złota (https://www.krolm.pl/mieszki-zlota)
Za każdego uczestnika Krolm dorzuca do puli 20 Mieszków Złota.
1 miejsce = 70% puli MZ
2 miejsce = 20% puli MZ
3 miejsce = 10% puli MZ
Ostatnie miejsce = -10MZ (ze swojego wirtualnego konta)
1MZ = 0,3zł

Zasady:
Format Hyperspace we Środę
Format Extended w Niedzielę

Harmonogram:
Środa – 16.30 – 20.30
Niedziela – 12.00 – 16.00

Gramy na oficjalnych playmatach FFG

Każdy gracz powinien mieć ze sobą wydrukowaną rozpiskę przy użyciu oficjalnej aplikacji oraz wszystkie elementy niezbędne do rozgrywki.

Limit miejsc: 24

Krolm

Paź
28
pon
2019
I Kampania Age of Sigmar „Wielka Czwórka”
Paź 28@16:00 – 23:45
I Kampania Age of Sigmar "Wielka Czwórka"

Zapraszam na I kampanię Age of Sigmar.

POCZĄTEK KAMPANII
1 Maja 2019

Powiew świeżości do gier turniejowych i codziennych.
Wbrew pozorom nie będzie taka trudna, a miejmy nadzieję, że przyniesie nam sporo frajdy ;)

Gramy na aktualnych zasadach z Corebook i Handbook 2018, oraz wszystkich faq i erratach ze strony Games Workshop

ZASADY KAMPANII

1. W dyskusji pod wydarzeniem, będzie wątek z zapisami. Wybieramy, do którego z 4 wielkich mocarstw się przyłączamy i podajemy najdogodniejszy sposób kontaktu z nami przez innych graczy. Musimy posiadać przynajmniej jedną armię z uniwersum AoS na minimum 1000p. To są jedyne wymagania.
Nie można się zapisać do danego mocarstwa jeśli jest w nim zapisanych więcej graczy niż we wszystkich innych mocarstwach razem wziętych.

2. W czasie trwania kampanii nie można zmieniać strony.

3. Każdy gracz może wyznaczyć teren (podaje jego nazwę), który chce zdobyć i przyłączyć do swojego mocarstwa. Dodaje wówczas nowy wątek w dyskusji. Przykładowo Chaos atakuje (tu nazwa terenu). Dane mocarstwo nie może wybrać więcej niż trzech terenów do podboju, dopóki nie rozstrzygną poprzednich. Można wybrać tylko te tereny, które sąsiadują z naszym Mocarstwem Jeśli zainicjowaliśmy atak, lecz nie doszedł on do skutku, wówczas Mocarstwo traci 1 punkt zwycięstwa ze swojej puli.

4. Jeśli ktoś wybrał teren naszego mocarstwa, który chce zaatakować. Jeden z graczy może zgłosić się do jego obrony. Wówczas należy ustalić termin spotkania w Krolmie i stoczyć bitwę.
Jeśli więcej niż jedno mocarstwo atakuje ten sam teren w tym samym czasie. Wówczas możemy wybrać, przed którym bronimy się najpierw. Możemy również stoczyć bitwę z oboma naraz. Wówczas walczymy każdy na każdego podczas tej samej bitwy.

5. Jeśli w przeciągu trzech tygodni nikt nie obroni terenu (nie stanie do walki) jest on automatycznie przejmowany. Obrońca musi dać minimum 3 różne daty w odstępie co najmniej 3 dni aby atakujący mógł się dostosować. Do ataku nie musi stanąć koniecznie gracz, który zainicjował walkę. Może to być ktoś inny z jego mocarstwa.

6. Zwycięstwo kampanii następuje na trzy sposoby:
a) Nasze mocarstwo zajęło 14 pól i obroniło je przez 4 tygodnie
b) Na mapie pozostały tylko dwa mocarstwa, a nasze posiada większą liczbę zdobytych terenów
c) Skończył się czas kampanii, a nasze mocarstwo posiada więcej zdobytych terenów

7. Kampania trwa maksymalnie 12 miesięcy

8. Po każdej bitwie będzie aktualizowana mapa

ZASADY ARMII

1. Każde mocarstwo posiada na start kampanii 5 tyś pkt.
2. W każdy Poniedziałek mocarstwo otrzymuje dochód w postaci 250pkt + 100 za każdy teren, który posiada
3. Przystępując do bitwy, atakujący określa ile pkt z puli zabiera do stworzenia armii. Wszystkie punkty, które straci w czasie walki są odejmowane od puli głównej mocarstwa. Przeciwnik dowiaduje się o decyzji tuż przed bitwą.
4. Obrońca działa tak jak powyżej, lecz otrzymuje darmowe + 500pkt na budowę armii, lecz te dodatkowe punkty nie przepisuje, zatem straty które ponieśliśmy odejmuje się od puli ogólnej.
5. Gracze mogą wystawić w armii tylko modele, które fizycznie posiadają.
6. Bitwy rozgrywa się na scenariusze z corebooka lub handbooka 2018. Obrońca wybiera, z którego podręcznika. Natomiast atakujący wybiera scenariusz. Jeśli obaj gracze się zgodzą, wówczas grają na zasady realms.
7. Jest dozwolone aby do jednej bitwy zasiadło więcej niż 2 graczy
8. Wybierając armię do bitwy możemy korzystać tylko z Allegiance wielkiego mocarstwa. Nie gramy zatem na frakcyjne. Zasady składania armii również według Grand Allegiance z corebooka.
9. Obowiązuje Matched Play na potrzeby składania armii .

ZASADY PUNKTACJI
Major win = 6pz
Minor win = 4pz
Major lost = 1pz
Minor lost = 2pz

1. Punkty są dodawane do puli ogólnej mocarstwa.
2. Za punkty można kupić w dowolnym momencie trwania kampanii (ale nie w trakcie bitwy):
a) Za każdy 1 punkt zwycięstwa dodatkowe 100p do tworzenia armii na czas jednej bitwy. Lecz nie więcej niż połowa punktów, które wykorzystujemy z puli ogólnej do budowy armii
b) Za 10pz warownię na swoim konkretnym terenie na mapie kampanii. Warownia daje obrońcy dodatkowe 250pkt do wystawienia armii.
c) Za 20pz zamek na swoim konkretnym terenie. Zamek daje obrońcy dodatkowe 500pkt do wystawienia armii.
d) Za 5pz Wieża obserwacyjna. Wystawiamy się przed bitwą w całości jako drudzy i zaczynamy bitwę jako pierwsi.
3. Zdobycie terenu z budynkiem. Można go przejąć, lub zniszczyć. Niszcząc budowlę, otrzymujemy punkty zwycięstwa o tej samej wartości co wybudowanie nowego -1 (-2 za zamek)
4. Aby podjąć decyzję o wydaniu pz w kampanii należy otrzymać zgodę połowy osób z naszego mocarstwa.
5. Na danym terenie nie może być więcej niż jednej budowli

KROLM

Paź
31
czw
2019
Spotkania przy planszy
Paź 31@17:30 – 23:45
Spotkania przy planszy

Zapraszamy do Krolma na cotygodniowe spotkania przy planszy

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Czwartki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika, lub umówić się na konkretny tytuł.

Będziemy parować osoby przy grach planszowych o różnym stopniu trudności ze względu na preferencje graczy.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i dobrze się pobawić.

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli :) Czwartek jest po prostu dniem bazowym ;)

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Lis
1
pt
2019
Gry imprezowe wieloosobowe
Lis 1@17:30 – 23:45
Gry imprezowe wieloosobowe

Zapraszamy do Krolma na wieloosobowe gry imprezowe

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier integracyjnych, imprezowych. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Piątki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika.

Będziemy integrować osoby przy grach, gdzie głównie się pośmiejemy, pobawimy i pogramy w większym gronie.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i się dobrze pobawić

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli :) Piątek jest po prostu dniem bazowym ;)

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Lis
4
pon
2019
I Kampania Age of Sigmar „Wielka Czwórka”
Lis 4@16:00 – 23:45
I Kampania Age of Sigmar "Wielka Czwórka"

Zapraszam na I kampanię Age of Sigmar.

POCZĄTEK KAMPANII
1 Maja 2019

Powiew świeżości do gier turniejowych i codziennych.
Wbrew pozorom nie będzie taka trudna, a miejmy nadzieję, że przyniesie nam sporo frajdy ;)

Gramy na aktualnych zasadach z Corebook i Handbook 2018, oraz wszystkich faq i erratach ze strony Games Workshop

ZASADY KAMPANII

1. W dyskusji pod wydarzeniem, będzie wątek z zapisami. Wybieramy, do którego z 4 wielkich mocarstw się przyłączamy i podajemy najdogodniejszy sposób kontaktu z nami przez innych graczy. Musimy posiadać przynajmniej jedną armię z uniwersum AoS na minimum 1000p. To są jedyne wymagania.
Nie można się zapisać do danego mocarstwa jeśli jest w nim zapisanych więcej graczy niż we wszystkich innych mocarstwach razem wziętych.

2. W czasie trwania kampanii nie można zmieniać strony.

3. Każdy gracz może wyznaczyć teren (podaje jego nazwę), który chce zdobyć i przyłączyć do swojego mocarstwa. Dodaje wówczas nowy wątek w dyskusji. Przykładowo Chaos atakuje (tu nazwa terenu). Dane mocarstwo nie może wybrać więcej niż trzech terenów do podboju, dopóki nie rozstrzygną poprzednich. Można wybrać tylko te tereny, które sąsiadują z naszym Mocarstwem Jeśli zainicjowaliśmy atak, lecz nie doszedł on do skutku, wówczas Mocarstwo traci 1 punkt zwycięstwa ze swojej puli.

4. Jeśli ktoś wybrał teren naszego mocarstwa, który chce zaatakować. Jeden z graczy może zgłosić się do jego obrony. Wówczas należy ustalić termin spotkania w Krolmie i stoczyć bitwę.
Jeśli więcej niż jedno mocarstwo atakuje ten sam teren w tym samym czasie. Wówczas możemy wybrać, przed którym bronimy się najpierw. Możemy również stoczyć bitwę z oboma naraz. Wówczas walczymy każdy na każdego podczas tej samej bitwy.

5. Jeśli w przeciągu trzech tygodni nikt nie obroni terenu (nie stanie do walki) jest on automatycznie przejmowany. Obrońca musi dać minimum 3 różne daty w odstępie co najmniej 3 dni aby atakujący mógł się dostosować. Do ataku nie musi stanąć koniecznie gracz, który zainicjował walkę. Może to być ktoś inny z jego mocarstwa.

6. Zwycięstwo kampanii następuje na trzy sposoby:
a) Nasze mocarstwo zajęło 14 pól i obroniło je przez 4 tygodnie
b) Na mapie pozostały tylko dwa mocarstwa, a nasze posiada większą liczbę zdobytych terenów
c) Skończył się czas kampanii, a nasze mocarstwo posiada więcej zdobytych terenów

7. Kampania trwa maksymalnie 12 miesięcy

8. Po każdej bitwie będzie aktualizowana mapa

ZASADY ARMII

1. Każde mocarstwo posiada na start kampanii 5 tyś pkt.
2. W każdy Poniedziałek mocarstwo otrzymuje dochód w postaci 250pkt + 100 za każdy teren, który posiada
3. Przystępując do bitwy, atakujący określa ile pkt z puli zabiera do stworzenia armii. Wszystkie punkty, które straci w czasie walki są odejmowane od puli głównej mocarstwa. Przeciwnik dowiaduje się o decyzji tuż przed bitwą.
4. Obrońca działa tak jak powyżej, lecz otrzymuje darmowe + 500pkt na budowę armii, lecz te dodatkowe punkty nie przepisuje, zatem straty które ponieśliśmy odejmuje się od puli ogólnej.
5. Gracze mogą wystawić w armii tylko modele, które fizycznie posiadają.
6. Bitwy rozgrywa się na scenariusze z corebooka lub handbooka 2018. Obrońca wybiera, z którego podręcznika. Natomiast atakujący wybiera scenariusz. Jeśli obaj gracze się zgodzą, wówczas grają na zasady realms.
7. Jest dozwolone aby do jednej bitwy zasiadło więcej niż 2 graczy
8. Wybierając armię do bitwy możemy korzystać tylko z Allegiance wielkiego mocarstwa. Nie gramy zatem na frakcyjne. Zasady składania armii również według Grand Allegiance z corebooka.
9. Obowiązuje Matched Play na potrzeby składania armii .

ZASADY PUNKTACJI
Major win = 6pz
Minor win = 4pz
Major lost = 1pz
Minor lost = 2pz

1. Punkty są dodawane do puli ogólnej mocarstwa.
2. Za punkty można kupić w dowolnym momencie trwania kampanii (ale nie w trakcie bitwy):
a) Za każdy 1 punkt zwycięstwa dodatkowe 100p do tworzenia armii na czas jednej bitwy. Lecz nie więcej niż połowa punktów, które wykorzystujemy z puli ogólnej do budowy armii
b) Za 10pz warownię na swoim konkretnym terenie na mapie kampanii. Warownia daje obrońcy dodatkowe 250pkt do wystawienia armii.
c) Za 20pz zamek na swoim konkretnym terenie. Zamek daje obrońcy dodatkowe 500pkt do wystawienia armii.
d) Za 5pz Wieża obserwacyjna. Wystawiamy się przed bitwą w całości jako drudzy i zaczynamy bitwę jako pierwsi.
3. Zdobycie terenu z budynkiem. Można go przejąć, lub zniszczyć. Niszcząc budowlę, otrzymujemy punkty zwycięstwa o tej samej wartości co wybudowanie nowego -1 (-2 za zamek)
4. Aby podjąć decyzję o wydaniu pz w kampanii należy otrzymać zgodę połowy osób z naszego mocarstwa.
5. Na danym terenie nie może być więcej niż jednej budowli

KROLM

Lis
7
czw
2019
Spotkania przy planszy
Lis 7@17:30 – 23:45
Spotkania przy planszy

Zapraszamy do Krolma na cotygodniowe spotkania przy planszy

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Czwartki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika, lub umówić się na konkretny tytuł.

Będziemy parować osoby przy grach planszowych o różnym stopniu trudności ze względu na preferencje graczy.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i dobrze się pobawić.

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli :) Czwartek jest po prostu dniem bazowym ;)

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Lis
8
pt
2019
Gry imprezowe wieloosobowe
Lis 8@17:30 – 23:45
Gry imprezowe wieloosobowe

Zapraszamy do Krolma na wieloosobowe gry imprezowe

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier integracyjnych, imprezowych. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Piątki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika.

Będziemy integrować osoby przy grach, gdzie głównie się pośmiejemy, pobawimy i pogramy w większym gronie.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i się dobrze pobawić

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli :) Piątek jest po prostu dniem bazowym ;)

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Lis
11
pon
2019
I Kampania Age of Sigmar „Wielka Czwórka”
Lis 11@16:00 – 23:45
I Kampania Age of Sigmar "Wielka Czwórka"

Zapraszam na I kampanię Age of Sigmar.

POCZĄTEK KAMPANII
1 Maja 2019

Powiew świeżości do gier turniejowych i codziennych.
Wbrew pozorom nie będzie taka trudna, a miejmy nadzieję, że przyniesie nam sporo frajdy ;)

Gramy na aktualnych zasadach z Corebook i Handbook 2018, oraz wszystkich faq i erratach ze strony Games Workshop

ZASADY KAMPANII

1. W dyskusji pod wydarzeniem, będzie wątek z zapisami. Wybieramy, do którego z 4 wielkich mocarstw się przyłączamy i podajemy najdogodniejszy sposób kontaktu z nami przez innych graczy. Musimy posiadać przynajmniej jedną armię z uniwersum AoS na minimum 1000p. To są jedyne wymagania.
Nie można się zapisać do danego mocarstwa jeśli jest w nim zapisanych więcej graczy niż we wszystkich innych mocarstwach razem wziętych.

2. W czasie trwania kampanii nie można zmieniać strony.

3. Każdy gracz może wyznaczyć teren (podaje jego nazwę), który chce zdobyć i przyłączyć do swojego mocarstwa. Dodaje wówczas nowy wątek w dyskusji. Przykładowo Chaos atakuje (tu nazwa terenu). Dane mocarstwo nie może wybrać więcej niż trzech terenów do podboju, dopóki nie rozstrzygną poprzednich. Można wybrać tylko te tereny, które sąsiadują z naszym Mocarstwem Jeśli zainicjowaliśmy atak, lecz nie doszedł on do skutku, wówczas Mocarstwo traci 1 punkt zwycięstwa ze swojej puli.

4. Jeśli ktoś wybrał teren naszego mocarstwa, który chce zaatakować. Jeden z graczy może zgłosić się do jego obrony. Wówczas należy ustalić termin spotkania w Krolmie i stoczyć bitwę.
Jeśli więcej niż jedno mocarstwo atakuje ten sam teren w tym samym czasie. Wówczas możemy wybrać, przed którym bronimy się najpierw. Możemy również stoczyć bitwę z oboma naraz. Wówczas walczymy każdy na każdego podczas tej samej bitwy.

5. Jeśli w przeciągu trzech tygodni nikt nie obroni terenu (nie stanie do walki) jest on automatycznie przejmowany. Obrońca musi dać minimum 3 różne daty w odstępie co najmniej 3 dni aby atakujący mógł się dostosować. Do ataku nie musi stanąć koniecznie gracz, który zainicjował walkę. Może to być ktoś inny z jego mocarstwa.

6. Zwycięstwo kampanii następuje na trzy sposoby:
a) Nasze mocarstwo zajęło 14 pól i obroniło je przez 4 tygodnie
b) Na mapie pozostały tylko dwa mocarstwa, a nasze posiada większą liczbę zdobytych terenów
c) Skończył się czas kampanii, a nasze mocarstwo posiada więcej zdobytych terenów

7. Kampania trwa maksymalnie 12 miesięcy

8. Po każdej bitwie będzie aktualizowana mapa

ZASADY ARMII

1. Każde mocarstwo posiada na start kampanii 5 tyś pkt.
2. W każdy Poniedziałek mocarstwo otrzymuje dochód w postaci 250pkt + 100 za każdy teren, który posiada
3. Przystępując do bitwy, atakujący określa ile pkt z puli zabiera do stworzenia armii. Wszystkie punkty, które straci w czasie walki są odejmowane od puli głównej mocarstwa. Przeciwnik dowiaduje się o decyzji tuż przed bitwą.
4. Obrońca działa tak jak powyżej, lecz otrzymuje darmowe + 500pkt na budowę armii, lecz te dodatkowe punkty nie przepisuje, zatem straty które ponieśliśmy odejmuje się od puli ogólnej.
5. Gracze mogą wystawić w armii tylko modele, które fizycznie posiadają.
6. Bitwy rozgrywa się na scenariusze z corebooka lub handbooka 2018. Obrońca wybiera, z którego podręcznika. Natomiast atakujący wybiera scenariusz. Jeśli obaj gracze się zgodzą, wówczas grają na zasady realms.
7. Jest dozwolone aby do jednej bitwy zasiadło więcej niż 2 graczy
8. Wybierając armię do bitwy możemy korzystać tylko z Allegiance wielkiego mocarstwa. Nie gramy zatem na frakcyjne. Zasady składania armii również według Grand Allegiance z corebooka.
9. Obowiązuje Matched Play na potrzeby składania armii .

ZASADY PUNKTACJI
Major win = 6pz
Minor win = 4pz
Major lost = 1pz
Minor lost = 2pz

1. Punkty są dodawane do puli ogólnej mocarstwa.
2. Za punkty można kupić w dowolnym momencie trwania kampanii (ale nie w trakcie bitwy):
a) Za każdy 1 punkt zwycięstwa dodatkowe 100p do tworzenia armii na czas jednej bitwy. Lecz nie więcej niż połowa punktów, które wykorzystujemy z puli ogólnej do budowy armii
b) Za 10pz warownię na swoim konkretnym terenie na mapie kampanii. Warownia daje obrońcy dodatkowe 250pkt do wystawienia armii.
c) Za 20pz zamek na swoim konkretnym terenie. Zamek daje obrońcy dodatkowe 500pkt do wystawienia armii.
d) Za 5pz Wieża obserwacyjna. Wystawiamy się przed bitwą w całości jako drudzy i zaczynamy bitwę jako pierwsi.
3. Zdobycie terenu z budynkiem. Można go przejąć, lub zniszczyć. Niszcząc budowlę, otrzymujemy punkty zwycięstwa o tej samej wartości co wybudowanie nowego -1 (-2 za zamek)
4. Aby podjąć decyzję o wydaniu pz w kampanii należy otrzymać zgodę połowy osób z naszego mocarstwa.
5. Na danym terenie nie może być więcej niż jednej budowli

KROLM

Lis
14
czw
2019
Spotkania przy planszy
Lis 14@17:30 – 23:45
Spotkania przy planszy

Zapraszamy do Krolma na cotygodniowe spotkania przy planszy

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Czwartki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika, lub umówić się na konkretny tytuł.

Będziemy parować osoby przy grach planszowych o różnym stopniu trudności ze względu na preferencje graczy.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i dobrze się pobawić.

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli :) Czwartek jest po prostu dniem bazowym ;)

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Lis
15
pt
2019
Gry imprezowe wieloosobowe
Lis 15@17:30 – 23:45
Gry imprezowe wieloosobowe

Zapraszamy do Krolma na wieloosobowe gry imprezowe

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier integracyjnych, imprezowych. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Piątki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika.

Będziemy integrować osoby przy grach, gdzie głównie się pośmiejemy, pobawimy i pogramy w większym gronie.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i się dobrze pobawić

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli :) Piątek jest po prostu dniem bazowym ;)

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Lis
18
pon
2019
I Kampania Age of Sigmar „Wielka Czwórka”
Lis 18@16:00 – 23:45
I Kampania Age of Sigmar "Wielka Czwórka"

Zapraszam na I kampanię Age of Sigmar.

POCZĄTEK KAMPANII
1 Maja 2019

Powiew świeżości do gier turniejowych i codziennych.
Wbrew pozorom nie będzie taka trudna, a miejmy nadzieję, że przyniesie nam sporo frajdy ;)

Gramy na aktualnych zasadach z Corebook i Handbook 2018, oraz wszystkich faq i erratach ze strony Games Workshop

ZASADY KAMPANII

1. W dyskusji pod wydarzeniem, będzie wątek z zapisami. Wybieramy, do którego z 4 wielkich mocarstw się przyłączamy i podajemy najdogodniejszy sposób kontaktu z nami przez innych graczy. Musimy posiadać przynajmniej jedną armię z uniwersum AoS na minimum 1000p. To są jedyne wymagania.
Nie można się zapisać do danego mocarstwa jeśli jest w nim zapisanych więcej graczy niż we wszystkich innych mocarstwach razem wziętych.

2. W czasie trwania kampanii nie można zmieniać strony.

3. Każdy gracz może wyznaczyć teren (podaje jego nazwę), który chce zdobyć i przyłączyć do swojego mocarstwa. Dodaje wówczas nowy wątek w dyskusji. Przykładowo Chaos atakuje (tu nazwa terenu). Dane mocarstwo nie może wybrać więcej niż trzech terenów do podboju, dopóki nie rozstrzygną poprzednich. Można wybrać tylko te tereny, które sąsiadują z naszym Mocarstwem Jeśli zainicjowaliśmy atak, lecz nie doszedł on do skutku, wówczas Mocarstwo traci 1 punkt zwycięstwa ze swojej puli.

4. Jeśli ktoś wybrał teren naszego mocarstwa, który chce zaatakować. Jeden z graczy może zgłosić się do jego obrony. Wówczas należy ustalić termin spotkania w Krolmie i stoczyć bitwę.
Jeśli więcej niż jedno mocarstwo atakuje ten sam teren w tym samym czasie. Wówczas możemy wybrać, przed którym bronimy się najpierw. Możemy również stoczyć bitwę z oboma naraz. Wówczas walczymy każdy na każdego podczas tej samej bitwy.

5. Jeśli w przeciągu trzech tygodni nikt nie obroni terenu (nie stanie do walki) jest on automatycznie przejmowany. Obrońca musi dać minimum 3 różne daty w odstępie co najmniej 3 dni aby atakujący mógł się dostosować. Do ataku nie musi stanąć koniecznie gracz, który zainicjował walkę. Może to być ktoś inny z jego mocarstwa.

6. Zwycięstwo kampanii następuje na trzy sposoby:
a) Nasze mocarstwo zajęło 14 pól i obroniło je przez 4 tygodnie
b) Na mapie pozostały tylko dwa mocarstwa, a nasze posiada większą liczbę zdobytych terenów
c) Skończył się czas kampanii, a nasze mocarstwo posiada więcej zdobytych terenów

7. Kampania trwa maksymalnie 12 miesięcy

8. Po każdej bitwie będzie aktualizowana mapa

ZASADY ARMII

1. Każde mocarstwo posiada na start kampanii 5 tyś pkt.
2. W każdy Poniedziałek mocarstwo otrzymuje dochód w postaci 250pkt + 100 za każdy teren, który posiada
3. Przystępując do bitwy, atakujący określa ile pkt z puli zabiera do stworzenia armii. Wszystkie punkty, które straci w czasie walki są odejmowane od puli głównej mocarstwa. Przeciwnik dowiaduje się o decyzji tuż przed bitwą.
4. Obrońca działa tak jak powyżej, lecz otrzymuje darmowe + 500pkt na budowę armii, lecz te dodatkowe punkty nie przepisuje, zatem straty które ponieśliśmy odejmuje się od puli ogólnej.
5. Gracze mogą wystawić w armii tylko modele, które fizycznie posiadają.
6. Bitwy rozgrywa się na scenariusze z corebooka lub handbooka 2018. Obrońca wybiera, z którego podręcznika. Natomiast atakujący wybiera scenariusz. Jeśli obaj gracze się zgodzą, wówczas grają na zasady realms.
7. Jest dozwolone aby do jednej bitwy zasiadło więcej niż 2 graczy
8. Wybierając armię do bitwy możemy korzystać tylko z Allegiance wielkiego mocarstwa. Nie gramy zatem na frakcyjne. Zasady składania armii również według Grand Allegiance z corebooka.
9. Obowiązuje Matched Play na potrzeby składania armii .

ZASADY PUNKTACJI
Major win = 6pz
Minor win = 4pz
Major lost = 1pz
Minor lost = 2pz

1. Punkty są dodawane do puli ogólnej mocarstwa.
2. Za punkty można kupić w dowolnym momencie trwania kampanii (ale nie w trakcie bitwy):
a) Za każdy 1 punkt zwycięstwa dodatkowe 100p do tworzenia armii na czas jednej bitwy. Lecz nie więcej niż połowa punktów, które wykorzystujemy z puli ogólnej do budowy armii
b) Za 10pz warownię na swoim konkretnym terenie na mapie kampanii. Warownia daje obrońcy dodatkowe 250pkt do wystawienia armii.
c) Za 20pz zamek na swoim konkretnym terenie. Zamek daje obrońcy dodatkowe 500pkt do wystawienia armii.
d) Za 5pz Wieża obserwacyjna. Wystawiamy się przed bitwą w całości jako drudzy i zaczynamy bitwę jako pierwsi.
3. Zdobycie terenu z budynkiem. Można go przejąć, lub zniszczyć. Niszcząc budowlę, otrzymujemy punkty zwycięstwa o tej samej wartości co wybudowanie nowego -1 (-2 za zamek)
4. Aby podjąć decyzję o wydaniu pz w kampanii należy otrzymać zgodę połowy osób z naszego mocarstwa.
5. Na danym terenie nie może być więcej niż jednej budowli

KROLM

Lis
21
czw
2019
Spotkania przy planszy
Lis 21@17:30 – 23:45
Spotkania przy planszy

Zapraszamy do Krolma na cotygodniowe spotkania przy planszy

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Czwartki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika, lub umówić się na konkretny tytuł.

Będziemy parować osoby przy grach planszowych o różnym stopniu trudności ze względu na preferencje graczy.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i dobrze się pobawić.

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli :) Czwartek jest po prostu dniem bazowym ;)

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Lis
22
pt
2019
Gry imprezowe wieloosobowe
Lis 22@17:30 – 23:45
Gry imprezowe wieloosobowe

Zapraszamy do Krolma na wieloosobowe gry imprezowe

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier integracyjnych, imprezowych. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Piątki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika.

Będziemy integrować osoby przy grach, gdzie głównie się pośmiejemy, pobawimy i pogramy w większym gronie.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i się dobrze pobawić

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli :) Piątek jest po prostu dniem bazowym ;)

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Lis
25
pon
2019
I Kampania Age of Sigmar „Wielka Czwórka”
Lis 25@16:00 – 23:45
I Kampania Age of Sigmar "Wielka Czwórka"

Zapraszam na I kampanię Age of Sigmar.

POCZĄTEK KAMPANII
1 Maja 2019

Powiew świeżości do gier turniejowych i codziennych.
Wbrew pozorom nie będzie taka trudna, a miejmy nadzieję, że przyniesie nam sporo frajdy ;)

Gramy na aktualnych zasadach z Corebook i Handbook 2018, oraz wszystkich faq i erratach ze strony Games Workshop

ZASADY KAMPANII

1. W dyskusji pod wydarzeniem, będzie wątek z zapisami. Wybieramy, do którego z 4 wielkich mocarstw się przyłączamy i podajemy najdogodniejszy sposób kontaktu z nami przez innych graczy. Musimy posiadać przynajmniej jedną armię z uniwersum AoS na minimum 1000p. To są jedyne wymagania.
Nie można się zapisać do danego mocarstwa jeśli jest w nim zapisanych więcej graczy niż we wszystkich innych mocarstwach razem wziętych.

2. W czasie trwania kampanii nie można zmieniać strony.

3. Każdy gracz może wyznaczyć teren (podaje jego nazwę), który chce zdobyć i przyłączyć do swojego mocarstwa. Dodaje wówczas nowy wątek w dyskusji. Przykładowo Chaos atakuje (tu nazwa terenu). Dane mocarstwo nie może wybrać więcej niż trzech terenów do podboju, dopóki nie rozstrzygną poprzednich. Można wybrać tylko te tereny, które sąsiadują z naszym Mocarstwem Jeśli zainicjowaliśmy atak, lecz nie doszedł on do skutku, wówczas Mocarstwo traci 1 punkt zwycięstwa ze swojej puli.

4. Jeśli ktoś wybrał teren naszego mocarstwa, który chce zaatakować. Jeden z graczy może zgłosić się do jego obrony. Wówczas należy ustalić termin spotkania w Krolmie i stoczyć bitwę.
Jeśli więcej niż jedno mocarstwo atakuje ten sam teren w tym samym czasie. Wówczas możemy wybrać, przed którym bronimy się najpierw. Możemy również stoczyć bitwę z oboma naraz. Wówczas walczymy każdy na każdego podczas tej samej bitwy.

5. Jeśli w przeciągu trzech tygodni nikt nie obroni terenu (nie stanie do walki) jest on automatycznie przejmowany. Obrońca musi dać minimum 3 różne daty w odstępie co najmniej 3 dni aby atakujący mógł się dostosować. Do ataku nie musi stanąć koniecznie gracz, który zainicjował walkę. Może to być ktoś inny z jego mocarstwa.

6. Zwycięstwo kampanii następuje na trzy sposoby:
a) Nasze mocarstwo zajęło 14 pól i obroniło je przez 4 tygodnie
b) Na mapie pozostały tylko dwa mocarstwa, a nasze posiada większą liczbę zdobytych terenów
c) Skończył się czas kampanii, a nasze mocarstwo posiada więcej zdobytych terenów

7. Kampania trwa maksymalnie 12 miesięcy

8. Po każdej bitwie będzie aktualizowana mapa

ZASADY ARMII

1. Każde mocarstwo posiada na start kampanii 5 tyś pkt.
2. W każdy Poniedziałek mocarstwo otrzymuje dochód w postaci 250pkt + 100 za każdy teren, który posiada
3. Przystępując do bitwy, atakujący określa ile pkt z puli zabiera do stworzenia armii. Wszystkie punkty, które straci w czasie walki są odejmowane od puli głównej mocarstwa. Przeciwnik dowiaduje się o decyzji tuż przed bitwą.
4. Obrońca działa tak jak powyżej, lecz otrzymuje darmowe + 500pkt na budowę armii, lecz te dodatkowe punkty nie przepisuje, zatem straty które ponieśliśmy odejmuje się od puli ogólnej.
5. Gracze mogą wystawić w armii tylko modele, które fizycznie posiadają.
6. Bitwy rozgrywa się na scenariusze z corebooka lub handbooka 2018. Obrońca wybiera, z którego podręcznika. Natomiast atakujący wybiera scenariusz. Jeśli obaj gracze się zgodzą, wówczas grają na zasady realms.
7. Jest dozwolone aby do jednej bitwy zasiadło więcej niż 2 graczy
8. Wybierając armię do bitwy możemy korzystać tylko z Allegiance wielkiego mocarstwa. Nie gramy zatem na frakcyjne. Zasady składania armii również według Grand Allegiance z corebooka.
9. Obowiązuje Matched Play na potrzeby składania armii .

ZASADY PUNKTACJI
Major win = 6pz
Minor win = 4pz
Major lost = 1pz
Minor lost = 2pz

1. Punkty są dodawane do puli ogólnej mocarstwa.
2. Za punkty można kupić w dowolnym momencie trwania kampanii (ale nie w trakcie bitwy):
a) Za każdy 1 punkt zwycięstwa dodatkowe 100p do tworzenia armii na czas jednej bitwy. Lecz nie więcej niż połowa punktów, które wykorzystujemy z puli ogólnej do budowy armii
b) Za 10pz warownię na swoim konkretnym terenie na mapie kampanii. Warownia daje obrońcy dodatkowe 250pkt do wystawienia armii.
c) Za 20pz zamek na swoim konkretnym terenie. Zamek daje obrońcy dodatkowe 500pkt do wystawienia armii.
d) Za 5pz Wieża obserwacyjna. Wystawiamy się przed bitwą w całości jako drudzy i zaczynamy bitwę jako pierwsi.
3. Zdobycie terenu z budynkiem. Można go przejąć, lub zniszczyć. Niszcząc budowlę, otrzymujemy punkty zwycięstwa o tej samej wartości co wybudowanie nowego -1 (-2 za zamek)
4. Aby podjąć decyzję o wydaniu pz w kampanii należy otrzymać zgodę połowy osób z naszego mocarstwa.
5. Na danym terenie nie może być więcej niż jednej budowli

KROLM

Lis
28
czw
2019
Spotkania przy planszy
Lis 28@17:30 – 23:45
Spotkania przy planszy

Zapraszamy do Krolma na cotygodniowe spotkania przy planszy

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Czwartki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika, lub umówić się na konkretny tytuł.

Będziemy parować osoby przy grach planszowych o różnym stopniu trudności ze względu na preferencje graczy.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i dobrze się pobawić.

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli :) Czwartek jest po prostu dniem bazowym ;)

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Lis
29
pt
2019
Gry imprezowe wieloosobowe
Lis 29@17:30 – 23:45
Gry imprezowe wieloosobowe

Zapraszamy do Krolma na wieloosobowe gry imprezowe

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier integracyjnych, imprezowych. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Piątki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika.

Będziemy integrować osoby przy grach, gdzie głównie się pośmiejemy, pobawimy i pogramy w większym gronie.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i się dobrze pobawić

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli :) Piątek jest po prostu dniem bazowym ;)

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Gru
2
pon
2019
I Kampania Age of Sigmar „Wielka Czwórka”
Gru 2@16:00 – 23:45
I Kampania Age of Sigmar "Wielka Czwórka"

Zapraszam na I kampanię Age of Sigmar.

POCZĄTEK KAMPANII
1 Maja 2019

Powiew świeżości do gier turniejowych i codziennych.
Wbrew pozorom nie będzie taka trudna, a miejmy nadzieję, że przyniesie nam sporo frajdy ;)

Gramy na aktualnych zasadach z Corebook i Handbook 2018, oraz wszystkich faq i erratach ze strony Games Workshop

ZASADY KAMPANII

1. W dyskusji pod wydarzeniem, będzie wątek z zapisami. Wybieramy, do którego z 4 wielkich mocarstw się przyłączamy i podajemy najdogodniejszy sposób kontaktu z nami przez innych graczy. Musimy posiadać przynajmniej jedną armię z uniwersum AoS na minimum 1000p. To są jedyne wymagania.
Nie można się zapisać do danego mocarstwa jeśli jest w nim zapisanych więcej graczy niż we wszystkich innych mocarstwach razem wziętych.

2. W czasie trwania kampanii nie można zmieniać strony.

3. Każdy gracz może wyznaczyć teren (podaje jego nazwę), który chce zdobyć i przyłączyć do swojego mocarstwa. Dodaje wówczas nowy wątek w dyskusji. Przykładowo Chaos atakuje (tu nazwa terenu). Dane mocarstwo nie może wybrać więcej niż trzech terenów do podboju, dopóki nie rozstrzygną poprzednich. Można wybrać tylko te tereny, które sąsiadują z naszym Mocarstwem Jeśli zainicjowaliśmy atak, lecz nie doszedł on do skutku, wówczas Mocarstwo traci 1 punkt zwycięstwa ze swojej puli.

4. Jeśli ktoś wybrał teren naszego mocarstwa, który chce zaatakować. Jeden z graczy może zgłosić się do jego obrony. Wówczas należy ustalić termin spotkania w Krolmie i stoczyć bitwę.
Jeśli więcej niż jedno mocarstwo atakuje ten sam teren w tym samym czasie. Wówczas możemy wybrać, przed którym bronimy się najpierw. Możemy również stoczyć bitwę z oboma naraz. Wówczas walczymy każdy na każdego podczas tej samej bitwy.

5. Jeśli w przeciągu trzech tygodni nikt nie obroni terenu (nie stanie do walki) jest on automatycznie przejmowany. Obrońca musi dać minimum 3 różne daty w odstępie co najmniej 3 dni aby atakujący mógł się dostosować. Do ataku nie musi stanąć koniecznie gracz, który zainicjował walkę. Może to być ktoś inny z jego mocarstwa.

6. Zwycięstwo kampanii następuje na trzy sposoby:
a) Nasze mocarstwo zajęło 14 pól i obroniło je przez 4 tygodnie
b) Na mapie pozostały tylko dwa mocarstwa, a nasze posiada większą liczbę zdobytych terenów
c) Skończył się czas kampanii, a nasze mocarstwo posiada więcej zdobytych terenów

7. Kampania trwa maksymalnie 12 miesięcy

8. Po każdej bitwie będzie aktualizowana mapa

ZASADY ARMII

1. Każde mocarstwo posiada na start kampanii 5 tyś pkt.
2. W każdy Poniedziałek mocarstwo otrzymuje dochód w postaci 250pkt + 100 za każdy teren, który posiada
3. Przystępując do bitwy, atakujący określa ile pkt z puli zabiera do stworzenia armii. Wszystkie punkty, które straci w czasie walki są odejmowane od puli głównej mocarstwa. Przeciwnik dowiaduje się o decyzji tuż przed bitwą.
4. Obrońca działa tak jak powyżej, lecz otrzymuje darmowe + 500pkt na budowę armii, lecz te dodatkowe punkty nie przepisuje, zatem straty które ponieśliśmy odejmuje się od puli ogólnej.
5. Gracze mogą wystawić w armii tylko modele, które fizycznie posiadają.
6. Bitwy rozgrywa się na scenariusze z corebooka lub handbooka 2018. Obrońca wybiera, z którego podręcznika. Natomiast atakujący wybiera scenariusz. Jeśli obaj gracze się zgodzą, wówczas grają na zasady realms.
7. Jest dozwolone aby do jednej bitwy zasiadło więcej niż 2 graczy
8. Wybierając armię do bitwy możemy korzystać tylko z Allegiance wielkiego mocarstwa. Nie gramy zatem na frakcyjne. Zasady składania armii również według Grand Allegiance z corebooka.
9. Obowiązuje Matched Play na potrzeby składania armii .

ZASADY PUNKTACJI
Major win = 6pz
Minor win = 4pz
Major lost = 1pz
Minor lost = 2pz

1. Punkty są dodawane do puli ogólnej mocarstwa.
2. Za punkty można kupić w dowolnym momencie trwania kampanii (ale nie w trakcie bitwy):
a) Za każdy 1 punkt zwycięstwa dodatkowe 100p do tworzenia armii na czas jednej bitwy. Lecz nie więcej niż połowa punktów, które wykorzystujemy z puli ogólnej do budowy armii
b) Za 10pz warownię na swoim konkretnym terenie na mapie kampanii. Warownia daje obrońcy dodatkowe 250pkt do wystawienia armii.
c) Za 20pz zamek na swoim konkretnym terenie. Zamek daje obrońcy dodatkowe 500pkt do wystawienia armii.
d) Za 5pz Wieża obserwacyjna. Wystawiamy się przed bitwą w całości jako drudzy i zaczynamy bitwę jako pierwsi.
3. Zdobycie terenu z budynkiem. Można go przejąć, lub zniszczyć. Niszcząc budowlę, otrzymujemy punkty zwycięstwa o tej samej wartości co wybudowanie nowego -1 (-2 za zamek)
4. Aby podjąć decyzję o wydaniu pz w kampanii należy otrzymać zgodę połowy osób z naszego mocarstwa.
5. Na danym terenie nie może być więcej niż jednej budowli

KROLM

Gru
5
czw
2019
Spotkania przy planszy
Gru 5@17:30 – 23:45
Spotkania przy planszy

Zapraszamy do Krolma na cotygodniowe spotkania przy planszy

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Czwartki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika, lub umówić się na konkretny tytuł.

Będziemy parować osoby przy grach planszowych o różnym stopniu trudności ze względu na preferencje graczy.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i dobrze się pobawić.

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli :) Czwartek jest po prostu dniem bazowym ;)

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Gru
6
pt
2019
Gry imprezowe wieloosobowe
Gru 6@17:30 – 23:45
Gry imprezowe wieloosobowe

Zapraszamy do Krolma na wieloosobowe gry imprezowe

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier integracyjnych, imprezowych. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Piątki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika.

Będziemy integrować osoby przy grach, gdzie głównie się pośmiejemy, pobawimy i pogramy w większym gronie.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i się dobrze pobawić

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli :) Piątek jest po prostu dniem bazowym ;)

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Gru
9
pon
2019
I Kampania Age of Sigmar „Wielka Czwórka”
Gru 9@16:00 – 23:45
I Kampania Age of Sigmar "Wielka Czwórka"

Zapraszam na I kampanię Age of Sigmar.

POCZĄTEK KAMPANII
1 Maja 2019

Powiew świeżości do gier turniejowych i codziennych.
Wbrew pozorom nie będzie taka trudna, a miejmy nadzieję, że przyniesie nam sporo frajdy ;)

Gramy na aktualnych zasadach z Corebook i Handbook 2018, oraz wszystkich faq i erratach ze strony Games Workshop

ZASADY KAMPANII

1. W dyskusji pod wydarzeniem, będzie wątek z zapisami. Wybieramy, do którego z 4 wielkich mocarstw się przyłączamy i podajemy najdogodniejszy sposób kontaktu z nami przez innych graczy. Musimy posiadać przynajmniej jedną armię z uniwersum AoS na minimum 1000p. To są jedyne wymagania.
Nie można się zapisać do danego mocarstwa jeśli jest w nim zapisanych więcej graczy niż we wszystkich innych mocarstwach razem wziętych.

2. W czasie trwania kampanii nie można zmieniać strony.

3. Każdy gracz może wyznaczyć teren (podaje jego nazwę), który chce zdobyć i przyłączyć do swojego mocarstwa. Dodaje wówczas nowy wątek w dyskusji. Przykładowo Chaos atakuje (tu nazwa terenu). Dane mocarstwo nie może wybrać więcej niż trzech terenów do podboju, dopóki nie rozstrzygną poprzednich. Można wybrać tylko te tereny, które sąsiadują z naszym Mocarstwem Jeśli zainicjowaliśmy atak, lecz nie doszedł on do skutku, wówczas Mocarstwo traci 1 punkt zwycięstwa ze swojej puli.

4. Jeśli ktoś wybrał teren naszego mocarstwa, który chce zaatakować. Jeden z graczy może zgłosić się do jego obrony. Wówczas należy ustalić termin spotkania w Krolmie i stoczyć bitwę.
Jeśli więcej niż jedno mocarstwo atakuje ten sam teren w tym samym czasie. Wówczas możemy wybrać, przed którym bronimy się najpierw. Możemy również stoczyć bitwę z oboma naraz. Wówczas walczymy każdy na każdego podczas tej samej bitwy.

5. Jeśli w przeciągu trzech tygodni nikt nie obroni terenu (nie stanie do walki) jest on automatycznie przejmowany. Obrońca musi dać minimum 3 różne daty w odstępie co najmniej 3 dni aby atakujący mógł się dostosować. Do ataku nie musi stanąć koniecznie gracz, który zainicjował walkę. Może to być ktoś inny z jego mocarstwa.

6. Zwycięstwo kampanii następuje na trzy sposoby:
a) Nasze mocarstwo zajęło 14 pól i obroniło je przez 4 tygodnie
b) Na mapie pozostały tylko dwa mocarstwa, a nasze posiada większą liczbę zdobytych terenów
c) Skończył się czas kampanii, a nasze mocarstwo posiada więcej zdobytych terenów

7. Kampania trwa maksymalnie 12 miesięcy

8. Po każdej bitwie będzie aktualizowana mapa

ZASADY ARMII

1. Każde mocarstwo posiada na start kampanii 5 tyś pkt.
2. W każdy Poniedziałek mocarstwo otrzymuje dochód w postaci 250pkt + 100 za każdy teren, który posiada
3. Przystępując do bitwy, atakujący określa ile pkt z puli zabiera do stworzenia armii. Wszystkie punkty, które straci w czasie walki są odejmowane od puli głównej mocarstwa. Przeciwnik dowiaduje się o decyzji tuż przed bitwą.
4. Obrońca działa tak jak powyżej, lecz otrzymuje darmowe + 500pkt na budowę armii, lecz te dodatkowe punkty nie przepisuje, zatem straty które ponieśliśmy odejmuje się od puli ogólnej.
5. Gracze mogą wystawić w armii tylko modele, które fizycznie posiadają.
6. Bitwy rozgrywa się na scenariusze z corebooka lub handbooka 2018. Obrońca wybiera, z którego podręcznika. Natomiast atakujący wybiera scenariusz. Jeśli obaj gracze się zgodzą, wówczas grają na zasady realms.
7. Jest dozwolone aby do jednej bitwy zasiadło więcej niż 2 graczy
8. Wybierając armię do bitwy możemy korzystać tylko z Allegiance wielkiego mocarstwa. Nie gramy zatem na frakcyjne. Zasady składania armii również według Grand Allegiance z corebooka.
9. Obowiązuje Matched Play na potrzeby składania armii .

ZASADY PUNKTACJI
Major win = 6pz
Minor win = 4pz
Major lost = 1pz
Minor lost = 2pz

1. Punkty są dodawane do puli ogólnej mocarstwa.
2. Za punkty można kupić w dowolnym momencie trwania kampanii (ale nie w trakcie bitwy):
a) Za każdy 1 punkt zwycięstwa dodatkowe 100p do tworzenia armii na czas jednej bitwy. Lecz nie więcej niż połowa punktów, które wykorzystujemy z puli ogólnej do budowy armii
b) Za 10pz warownię na swoim konkretnym terenie na mapie kampanii. Warownia daje obrońcy dodatkowe 250pkt do wystawienia armii.
c) Za 20pz zamek na swoim konkretnym terenie. Zamek daje obrońcy dodatkowe 500pkt do wystawienia armii.
d) Za 5pz Wieża obserwacyjna. Wystawiamy się przed bitwą w całości jako drudzy i zaczynamy bitwę jako pierwsi.
3. Zdobycie terenu z budynkiem. Można go przejąć, lub zniszczyć. Niszcząc budowlę, otrzymujemy punkty zwycięstwa o tej samej wartości co wybudowanie nowego -1 (-2 za zamek)
4. Aby podjąć decyzję o wydaniu pz w kampanii należy otrzymać zgodę połowy osób z naszego mocarstwa.
5. Na danym terenie nie może być więcej niż jednej budowli

KROLM

Gru
12
czw
2019
Spotkania przy planszy
Gru 12@17:30 – 23:45
Spotkania przy planszy

Zapraszamy do Krolma na cotygodniowe spotkania przy planszy

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Czwartki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika, lub umówić się na konkretny tytuł.

Będziemy parować osoby przy grach planszowych o różnym stopniu trudności ze względu na preferencje graczy.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i dobrze się pobawić.

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli :) Czwartek jest po prostu dniem bazowym ;)

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Gru
13
pt
2019
Gry imprezowe wieloosobowe
Gru 13@17:30 – 23:45
Gry imprezowe wieloosobowe

Zapraszamy do Krolma na wieloosobowe gry imprezowe

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier integracyjnych, imprezowych. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Piątki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika.

Będziemy integrować osoby przy grach, gdzie głównie się pośmiejemy, pobawimy i pogramy w większym gronie.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i się dobrze pobawić

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli :) Piątek jest po prostu dniem bazowym ;)

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Gru
16
pon
2019
I Kampania Age of Sigmar „Wielka Czwórka”
Gru 16@16:00 – 23:45
I Kampania Age of Sigmar "Wielka Czwórka"

Zapraszam na I kampanię Age of Sigmar.

POCZĄTEK KAMPANII
1 Maja 2019

Powiew świeżości do gier turniejowych i codziennych.
Wbrew pozorom nie będzie taka trudna, a miejmy nadzieję, że przyniesie nam sporo frajdy ;)

Gramy na aktualnych zasadach z Corebook i Handbook 2018, oraz wszystkich faq i erratach ze strony Games Workshop

ZASADY KAMPANII

1. W dyskusji pod wydarzeniem, będzie wątek z zapisami. Wybieramy, do którego z 4 wielkich mocarstw się przyłączamy i podajemy najdogodniejszy sposób kontaktu z nami przez innych graczy. Musimy posiadać przynajmniej jedną armię z uniwersum AoS na minimum 1000p. To są jedyne wymagania.
Nie można się zapisać do danego mocarstwa jeśli jest w nim zapisanych więcej graczy niż we wszystkich innych mocarstwach razem wziętych.

2. W czasie trwania kampanii nie można zmieniać strony.

3. Każdy gracz może wyznaczyć teren (podaje jego nazwę), który chce zdobyć i przyłączyć do swojego mocarstwa. Dodaje wówczas nowy wątek w dyskusji. Przykładowo Chaos atakuje (tu nazwa terenu). Dane mocarstwo nie może wybrać więcej niż trzech terenów do podboju, dopóki nie rozstrzygną poprzednich. Można wybrać tylko te tereny, które sąsiadują z naszym Mocarstwem Jeśli zainicjowaliśmy atak, lecz nie doszedł on do skutku, wówczas Mocarstwo traci 1 punkt zwycięstwa ze swojej puli.

4. Jeśli ktoś wybrał teren naszego mocarstwa, który chce zaatakować. Jeden z graczy może zgłosić się do jego obrony. Wówczas należy ustalić termin spotkania w Krolmie i stoczyć bitwę.
Jeśli więcej niż jedno mocarstwo atakuje ten sam teren w tym samym czasie. Wówczas możemy wybrać, przed którym bronimy się najpierw. Możemy również stoczyć bitwę z oboma naraz. Wówczas walczymy każdy na każdego podczas tej samej bitwy.

5. Jeśli w przeciągu trzech tygodni nikt nie obroni terenu (nie stanie do walki) jest on automatycznie przejmowany. Obrońca musi dać minimum 3 różne daty w odstępie co najmniej 3 dni aby atakujący mógł się dostosować. Do ataku nie musi stanąć koniecznie gracz, który zainicjował walkę. Może to być ktoś inny z jego mocarstwa.

6. Zwycięstwo kampanii następuje na trzy sposoby:
a) Nasze mocarstwo zajęło 14 pól i obroniło je przez 4 tygodnie
b) Na mapie pozostały tylko dwa mocarstwa, a nasze posiada większą liczbę zdobytych terenów
c) Skończył się czas kampanii, a nasze mocarstwo posiada więcej zdobytych terenów

7. Kampania trwa maksymalnie 12 miesięcy

8. Po każdej bitwie będzie aktualizowana mapa

ZASADY ARMII

1. Każde mocarstwo posiada na start kampanii 5 tyś pkt.
2. W każdy Poniedziałek mocarstwo otrzymuje dochód w postaci 250pkt + 100 za każdy teren, który posiada
3. Przystępując do bitwy, atakujący określa ile pkt z puli zabiera do stworzenia armii. Wszystkie punkty, które straci w czasie walki są odejmowane od puli głównej mocarstwa. Przeciwnik dowiaduje się o decyzji tuż przed bitwą.
4. Obrońca działa tak jak powyżej, lecz otrzymuje darmowe + 500pkt na budowę armii, lecz te dodatkowe punkty nie przepisuje, zatem straty które ponieśliśmy odejmuje się od puli ogólnej.
5. Gracze mogą wystawić w armii tylko modele, które fizycznie posiadają.
6. Bitwy rozgrywa się na scenariusze z corebooka lub handbooka 2018. Obrońca wybiera, z którego podręcznika. Natomiast atakujący wybiera scenariusz. Jeśli obaj gracze się zgodzą, wówczas grają na zasady realms.
7. Jest dozwolone aby do jednej bitwy zasiadło więcej niż 2 graczy
8. Wybierając armię do bitwy możemy korzystać tylko z Allegiance wielkiego mocarstwa. Nie gramy zatem na frakcyjne. Zasady składania armii również według Grand Allegiance z corebooka.
9. Obowiązuje Matched Play na potrzeby składania armii .

ZASADY PUNKTACJI
Major win = 6pz
Minor win = 4pz
Major lost = 1pz
Minor lost = 2pz

1. Punkty są dodawane do puli ogólnej mocarstwa.
2. Za punkty można kupić w dowolnym momencie trwania kampanii (ale nie w trakcie bitwy):
a) Za każdy 1 punkt zwycięstwa dodatkowe 100p do tworzenia armii na czas jednej bitwy. Lecz nie więcej niż połowa punktów, które wykorzystujemy z puli ogólnej do budowy armii
b) Za 10pz warownię na swoim konkretnym terenie na mapie kampanii. Warownia daje obrońcy dodatkowe 250pkt do wystawienia armii.
c) Za 20pz zamek na swoim konkretnym terenie. Zamek daje obrońcy dodatkowe 500pkt do wystawienia armii.
d) Za 5pz Wieża obserwacyjna. Wystawiamy się przed bitwą w całości jako drudzy i zaczynamy bitwę jako pierwsi.
3. Zdobycie terenu z budynkiem. Można go przejąć, lub zniszczyć. Niszcząc budowlę, otrzymujemy punkty zwycięstwa o tej samej wartości co wybudowanie nowego -1 (-2 za zamek)
4. Aby podjąć decyzję o wydaniu pz w kampanii należy otrzymać zgodę połowy osób z naszego mocarstwa.
5. Na danym terenie nie może być więcej niż jednej budowli

KROLM

Gru
19
czw
2019
Spotkania przy planszy
Gru 19@17:30 – 23:45
Spotkania przy planszy

Zapraszamy do Krolma na cotygodniowe spotkania przy planszy

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Czwartki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika, lub umówić się na konkretny tytuł.

Będziemy parować osoby przy grach planszowych o różnym stopniu trudności ze względu na preferencje graczy.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i dobrze się pobawić.

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli :) Czwartek jest po prostu dniem bazowym ;)

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Gru
20
pt
2019
Gry imprezowe wieloosobowe
Gru 20@17:30 – 23:45
Gry imprezowe wieloosobowe

Zapraszamy do Krolma na wieloosobowe gry imprezowe

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier integracyjnych, imprezowych. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Piątki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika.

Będziemy integrować osoby przy grach, gdzie głównie się pośmiejemy, pobawimy i pogramy w większym gronie.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i się dobrze pobawić

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli :) Piątek jest po prostu dniem bazowym ;)

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM