Kalendarz

Paź
24
czw
2019
Czwartek z Warhammerem 40,000 w FGB!
Paź 24@13:00 – 21:00
Czwartek z Warhammerem 40,000 w FGB!

Dzień z Warhammerem 40,000 to najlepsza możliwa okazja by całkowicie zagłębić się w świecie najpopularniejszego bitewniaka!

Od 18 startujemy z nauką gry w Warhammera, na który zapraszamy wszystkich chętnych (prosimy o wcześniejszą rezerwację, mamy ograniczoną ilość miejsc).
W ciągu dnia prowadzimy również naukę gry w Kill Teama, na którą należy się wcześniej umówić z nami mailowo lub przez klubowy fanpage :)

W każdy czwartek obowiązywać będzie też darmowa rezerwacja miejsc!

Zapraszamy do FGB!

Figurkowe Gry Bitewne

Kampania KT i WH40k – Age of Silence w FGB!
Paź 24@17:00 – 20:00
Kampania KT i WH40k - Age of Silence w FGB!

Serdecznie zapraszamy do udziału w naszym eksperymentalnym evencie narracyjnym osadzonym w uniwersum Warhammera 40k!

Age of Silence rozegra się w alternatywnej wersji historii, w której po upadku Cadii i wydarzeniach opisanych w Gathering Storm, potężny impuls z Great Riftu sparaliżował łączność i podróżowanie przez Warp w galaktyce.

W rękach uczestników pozostawimy losy opanowanej przez Chaos galaktyki. Losy ludzkości i szanse na powstanie nowych galaktycznych Imperiów są w waszych rękach!

Wszystkie szczegóły znajdziecie na stronie informacyjnej:
https://fgb.club/age-of-silence/

Figurkowe Gry Bitewne

Liga Commandera
Paź 24@17:00 – 19:00
Liga Commandera

Zapraszamy na ligę commandera, gdzie co czwartek gracze będą rywalizować o zdobywanie jak największej liczby punktów.
Zasady ligi:
1. Gry odbywają się co czwartek po godzinie 17. Możliwe umówienie się graczy w innym terminie (minimum 3), z założeniem, że tylko jedna, najlepsza gra w tygodniu liczy się do sumy punktów.
2. Gracze na pierwszym spotkaniu grają NIEZMODYFIKOWANYMI gotowymi deckami do commandera. NIEWAŻNE z którego roku.
3. Po każdym, cotygodniowym spotkaniu gracze dostaną 10 punktów, które będą mogli rozdysponować na modyfikację decku. Karty będą oceniane na bieżąco (proszę pisać do prowadzących ligę o wycenę konkretnych kart).
4. Gracze mogą zbierać punkty z tygodnia na tydzień, aby wrzucać bardzo silne karty.
5. Po całym miesiącu trzech graczy, którzy zdobyli najwięcej punktów za wykonywanie celów, otrzyma nagrody.

Grajfer – Strefa Gier

Turnieje Pokemon TCG
Paź 24@17:00 – 20:00
Turnieje Pokemon TCG

Zapraszamy na granie w Pokemon TCG.
Zachęcamy nawet tych co nie chcą brać udziału w turnieju, na naukę zasad!
O godzinie 17 start turnieju w formacie standard.
https://www.pokemon.com/us/pokemon-news/2019-season-pokemon-tcg-format-rotation/
Wpisowe na turniej 10zł.

Grajfer

Spotkania przy planszy
Paź 24@17:30 – 23:45
Spotkania przy planszy

Zapraszamy do Krolma na cotygodniowe spotkania przy planszy

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Czwartki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika, lub umówić się na konkretny tytuł.

Będziemy parować osoby przy grach planszowych o różnym stopniu trudności ze względu na preferencje graczy.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i dobrze się pobawić.

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli :) Czwartek jest po prostu dniem bazowym ;)

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Paź
25
pt
2019
Piątkowy Kącik Porad Modelarskich w FGB!
Paź 25@13:00 – 21:00
Piątkowy Kącik Porad Modelarskich w FGB!

Często podpytujecie nas o pomoc w malowaniu i konwersjach modeli. Postanowiliśmy zorganizować cykliczne, PRAKTYCZNE spotkania, na których będziecie mogli zjawić się u nas z farbkami i modelami i dowiedzieć czegoś nowego!

Event będzie się odbywał w formie konsultacji – czyli będziemy pomagać wam z tym, nad czym akurat pracujecie (malowanie, składanie, magnesowanie, piny, przygotowanie podstawek, konwersje), ale możecie też odwiedzić nas i pomalować w towarzystwie i poobserwować innych przy pracy :) Nasz klubowy Michaszek na wszystkim nie zna, ale postara się pomóc ;)

W związku z rozmiarem stołu, przewidujemy około pięć miejsc na każde spotkanie, więc polecamy dać nam znać o planowanych odwiedzinach :)

Figurkowe Gry Bitewne


Friday Night Magic w Grajferze
Paź 25@17:00 – 19:30
Friday Night Magic w Grajferze

Zapraszamy na turniej FNM w formacie standard.

https://magic.wizards.com/en/content/standard-formats-magic-gathering

Start turnieju 17:30
Wpisowe 10zł całkowicie przeznaczone na nagrody w formie redraftu.

GRAJFER – Strefa Gier

Turnieje KeyForge w Krolmie – Październik
Paź 25@17:00 – 21:00
Turnieje KeyForge w Krolmie - Październik

Oficjalne turnieje typu ChainBound, oraz inne formaty w Krolmie!

Zapraszamy wszystkich chętnych, zarówno początkujących jak i zaawansowanych. Bez względu na posiadany wiek!

Przed turniejem można u nas zakupić talię, lub przynieść swoją.

17.00 – zapisy
17.30 – start

Wpisowe na turniej: 15zł
Osoba, która na miejscu kupuje talię. Nie płaci wpisowego.

Turniej by się odbył, muszą być minimum 4 osoby (nie licząc obsługi)

Formaty:
4 października- Archon Triad
11 października- Archon Chainbound
18 października- Archon Adaptive
25 października- Sealed Chainbound

Legenda:
Archon – przynosimy własne talie
Sealed – przynosimy, lub kupujemy na miejscu nowe, nieotwarte i niezarejestrowane talie
Chainbound – Przeprowadzany z oficjalną aplikacją do liczenia siły talii i łańcuchów

Adaptive – Każdy przynosi jedną talię. Z każdym gramy do dwóch zwycięstw (best-of-three). W pierwszym pojedynku używamy swojej talii, a w drugim, talii przeciwnika. Jeśli doszło do trzeciego pojedynku, wówczas licytujemy łańcuchami, kto zagra talią, która wygrała dwukrotnie.

Auction – Po otwarciu i zarejestrowaniu zakupionej talii, wszyscy gracze kładą talie na stół i następuje licytacja o poszczególne talie za pomocą łańcuchów. Po turnieju, talie wracają do prawowitych właścicieli.

Reversal – Każdy przynosi jedną talię. Przed pojedynkiem wymieniamy się z przeciwnikiem taliami. Po rozstrzygnięciu zwycięstwa, oddajemy sobie talie.

Survival – Każdy przynosi dwie, lub trzy talie (w zależności od ustaleń) i numeruje je w kolejności od 1 do 3. Zaczynamy turniej z talią numer 1. Po przegranym pojedynku, nasza talia zostaje dezaktywowana i korzystamy z kolejnej według kolejności. W turnieju gramy tak długo, jak posiadamy jeszcze talie.

Triad – Każdy przynosi trzy talie. Z każdym gramy do dwóch zwycięstw (best-of-three). Na początku każdej rundy ustalamy, którą talią nasz przeciwnik nie zagra z nami w ogóle. Po zwycięstwie należy użyć trzeciej talii, czyli nie tej, która nam zablokowano, ani tej, którą już raz wygraliśmy.

Nagrody:
– Dla wszystkich uczestników 1 wirtualny Aember Shard i 1 dodatkowy za każde zwycięstwo w turnieju typu Chainbound
– Gadżety związane z Keyforge (pudełka na talie, liczniki łańcuchów, unikalne karty itp.)

Aby zapewnić sobie miejsce w turnieju, oraz zobaczyć frekwencję na dany dzień, prosimy o wpisywanie chęci udziału w poście w dyskusji.

Zapraszamy :)

Krolm

Gry imprezowe wieloosobowe
Paź 25@17:30 – 23:45
Gry imprezowe wieloosobowe

Zapraszamy do Krolma na wieloosobowe gry imprezowe

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier integracyjnych, imprezowych. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Piątki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika.

Będziemy integrować osoby przy grach, gdzie głównie się pośmiejemy, pobawimy i pogramy w większym gronie.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i się dobrze pobawić

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli :) Piątek jest po prostu dniem bazowym ;)

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Paź
26
sob
2019
Blood Bowl – Halloween Cup – Krolm
Paź 26@08:30 – 17:00
Blood Bowl - Halloween Cup - Krolm

Termin:
26 października 2019 (sobota)

Miejsce:
KROLM
ul. Poczty Gdańskiej 3, Gdańsk Oliwa

Wejście w ramach wstępu do gralni (https://www.krolm.pl/cennik-opis)

Nagrody:
Mieszki Złota (https://www.krolm.pl/mieszki-zlota)
Za każdego uczestnika* Krolm dorzuca do puli 20 Mieszków Złota.
1 miejsce = 70% puli MZ
2 miejsce = 20% puli MZ
3 miejsce = 10% puli MZ
Ostatnie miejsce = -10MZ (ze swojego wirtualnego konta)

* Osoby z karnetem „bez limitu” nie dorzucają MZ do puli

Harmonogram:
Sobota
8:30 – 9:00 zapisy formalne
9:00 – 11:30 I runda
11:45 – 14:15 II runda
14:30 – 17:00 III runda
17:00 – ceremonia rozdania nagród

ZASADY:
BB2016, DZ1, DZ2 + NAF.
z małymi zmianami:
– Human catchers kosztuja 60k.
– Halfling Treemen ma Timmmber skill.
– Chaos Pact moga brac lineman orc.
– Goblin team może miec Doom diver and the Ooligan.
– A Head Coach może robić ‘Argue the Call’.

ZASADY TWORZENIA DRUŻYNY

– każdy trener ma 1200k do wydania na zakup zawodników, przerzutów i inducementów
– drużyna nie może zawierać mniej niż 11 zawodników i więcej niż 16 zawodników włącznie z Star Playerami
– każdy trener może zakupić 0-2 Star Playerów po zakupie 11 zawodników do drużyny
– dostępne do zakupienia inducementy to: Apothecary, Assisstant Coach, Bloodweiser Babes, Bribe (50k Gobliny, 100k pozostałe drużyny), Cheerleaders, Fan Factor, Halfling Chef (tylko Halflingi)
– każdy z trenerów ma dodatkowe złote monety zależnie od Tieru swojej drużyny, które mogą być wydane dodatkowe umiejętności, zawodników, inducementy i star playerów
– koszt dodatkowych umiejętności to:
* 20k za Normal Skills
* 30k za Double Skills
– drużyny z Tierów 4, 5 i S mogą nakładać dwie Normalne umiejętności na jednego zawodnika, jednak druga z tych dwóch umiejętności kosztuje o 10k więcej

Tier 1 – 100k na umiejętności/zawodników/Star Playerów/inducementy. 0 Double Skills
Amazons, Dark Elves, Dwarves, Lizardmen, Norse, Wood Elves

Tier 2 – 120k na umiejętności/zawodników/Star Playerów/inducementy. 0 Double Skills
Chaos Dwarves, Orcs, Skaven, Undead

Tier 3 – 140k na umiejętności/zawodników/Star Playerów/inducementy. 1 Double Skill
Bretonia, Humans, Necromantic

Tier 4 – 180k na umiejętności/zawodników/Star Playerów/inducementy. 2 Double Skills, mogą nakładać dwie umiejętności na maksymalnie jednego zawodnika
Chaos, Chaos Renegades, Elf Union, High Elves, Khemri, Nurgle, Slann

Tier 5 – 220k na umiejętności/zawodników/Star Playerów/inducementy. 3 Double Skills, mogą nakładać dwie umiejętności na maksymalnie dwóch zawodników
Daemons of Khorne, Underworld Denizens, Vampires

Tier S (Stunty) – 240k na umiejętności/zawodników/Star Playerów/inducementy. 4 Double Skills, mogą nakładać dwie umiejętności na maksymalnie trzech zawodników
Goblins, Halflings, Ogres

Punktacja:
Wygrana: 4 punkty
Remis: 2 punkty
Przegrana o 1TD: 1 punkt
Przegrana o 2 albo więcej TD: 0 punktów

Jeżeli wasz mecz będzie się przeciągał ponad ustalony czas, organizator/sędzia może was pośpieszyć celem skończenia meczu o czasie używając stopera do dokończenia gry. Jeżeli dalej nie będziecie w stanie skończyć gry sędzia zakończy ją ostatecznie. We wszystkich przypadkach decyzja sędziego jest ostateczna.

Na koniec turnieju jeśli będzie remis w dużych punktach to:
– mecz bezpośredni
– sprawdzamy sumę punktów zdobytych przez przeciwników
– liczba przyłożeń netto (TD zdobyta – TD stracone)
– liczba obrażeń netto (Cas zadane – Cas otrzymany)
– Siłowanie na rękę

ROZPISKI:

Rozpiski wysyłamy na adres: 3citybb@gmail.com. Wysłanie rozpiski jest traktowane jako potwierdzenie uczestnictwa w turnieju. Rozpiskę należy wysłać maksymalnie dzień przed turniejem do godziny 20:00. Nie wykonanie tej czynności będzie skutkować 4-ema punktami karnymi!

ZASADY SPECJALNE:

„Cukierek, albo psikus”
Na każdym boisku, przed każdym meczem, rozmieszczonych będzie 6 dyni. Zawodnik, który w jakikolwiek sposób wejdzie na pole z dynią, rozłupuje ją i sprawdza co jest w środku za pomocą rzutu kości. Wyniki:
1 = Bomba! Zasady dokładnie te same co u goblińskiego bombardiera, z tymże bomba wybucha w miejscu gdzie była dynia
2-5 = Cukierki, mniam mniam. (Bez efektu)
6 = Dodatkowa piłka! Od tego momentu mamy dwie piłki w grze. Wszystkie zasady pozostają bez zmian (jeden rzut, tournover jak spadnie itp.), ale zawodnik, który przyłoży (obojętnie, którą z piłek), zostaje potraktowany tak, jakby miał zdolność Secret Weapon. Po przyłożeniu zaczynamy już z 1 piłką normalnie. Kolejny rzut na odkrycie piłki w grze oznacza cukierki.

2) „Godzina Duchów”
Przed rozstawieniem, wybieramy jednego liniowego zawodnika bez dodatkowych umiejętności, którego podmieniamy na ducha (ubieramy w prześcieradło, uczymy lewitacji itp.) Otrzymuje on: Secret Weapon, oraz „Whoo Whoo”.
Whoo Whoo – zawodnik z tą umiejętnością, może przechodzić przez pola zajmowane przez zawodników drużyny przeciwnej w fazie swojego ruchu, ale nie może kończyć na nich ruchu. Można użyć tej umiejętności w czasie wykonywania akcji (blitz, pass itp.). Nie rzuca się na Dodge, gdy wchodzimy na pole zajmowane przez zawodnika, w pozostałych przypadkach rzucamy normalnie. Po wejściu na pole z zawodnikiem rzucamy od razu kością (nie można przerzucać tego wyniku):
1: Odkrycie mistyfikacji. Sędzia! Toż to przebieraniec (działa jak rzucenie dubla na faul)
2-5: Dziwne uczucie, mrowienie, ale nic się nie stało. Brrr…
6: Prawdziwy duch! Aaagh! Przeciwnik jest przewracany i rzucamy na przebicie pancerza.

JAK WYGRAĆ:
Wymagane jest posiadanie wydrukowanej/czytelnej (niepotrzebne skreślić) rozpiski na turnieju!

Nie ma wymogu malowania!

KROLM

Pokazy Dust Tactics w FGB!
Paź 26@10:00 – 18:00
Pokazy Dust Tactics w FGB!

FGB eksploruje figurkowe uniwersa szukając dla was absolutnie najlepszych bitewniaków, przy których wspólnie spędzimy czas.
W sobotę 26 października zapraszamy serdecznie na pierwsze pokazy gry Dust Tactics 1947 – dziejącego się w alternatywnej wersji historii II Wojny Światowej.

Zapewne wiele osób kojarzy go z charakterystycznej planszy podzielonej na kwadraty, które służą zarówno jako siatka do rozmieszczania jednostek jak i mierzenia zasięgów.

Naprzemienna aktywacja jest zawsze ogromnym plusem i tu również jej nie zabrakło, jednostki dysponują dwiema akcjami w swojej aktywacji co daje sporo możliwości taktycznych!

Nasze pokazy będą trwały cały dzień i są całkowicie bezpłatne, więc jeżeli chcecie spróbować swoich sił lub zobaczyć w akcji sowieckie mechy, jankeskie pancerze wspomagane i japońskich ninja to jest event dla was!
Już znacie i gracie w Dusta? Gorąco zachęcamy was do odwiedzenia nas tego dnia i skorzystania z darmowej rezerwacji stołów do gry!

Jeżeli gra WAM się spodoba, poważnie rozważamy włączenie jej do naszego panteonu systemów mających swój dedykowany asortyment, dzień i ligę :)

Dla zainteresowanych, zasady dostępne są bezpłatnie w formie elektronicznej na stronie producenta:
http://www.dustgame.com/getfile.php?file=1&id=81

Lokalizacja: Klub Figurkowe Gry Bitewne, ul Żelazna 69a lokal 7, Warszawa

Figurkowe Gry Bitewne

Turniej Dust 1947
Paź 26@11:30 – 17:30
Turniej Dust 1947

Zapraszamy na turniej gry Dust 1947.

Zapisy: 10:30
Start: 11:00

Wstęp: 20 zł

Limit: 14 osób

Czas gry: 3 rundy po 90 minut

Format: 75 punktów
Gramy na FAQ

Misje:
MISSION 1: FUEL RUN
GAMETURN: 8 Tur
Objectives: Gracze muszą zająć 2 objectivy na planszy i je utrzymać. Za zajęcie 1 objective gracz na koniec gry dostaje 4VP, za zajęcie 2 objectivów 8VP. Za zajęty objectiv liczy się taki, w którym nie ma przeciwnika w odległości min 1 pola.
2VP za zabicie wrogiego charaktera, a jeśli przeciwnika nie posiada charaktera to za zabicie najdroższej jednostki

DEPLOYMENT: Gracze wchodzą z przypisanej krótszej krawędzi obszaru gry

——————————————————————————————

MISSION 2: RELOAD
GAMETURN: 8 Tur
Objectives: Gracze muszą utrzymać 1 Objectiv na środku planszy licząc punkty od 2 tury.
Za utrzymanie znacznika przez turę gracz otrzymuje 2VP, warunkiem do otrzymania punktu jest brak przeciwnika w odległości 1 pola od znacznika (znacznik zajmują tylko jednostki lądowe)

DEPLOYMENT: Gracze wchodzą z przypisanej dłuższej krawędzi obszaru gry
ZASADY DODATKOWE:
1: skrzynia amunicyjna:
Posiada zasadę Ammo Dump dla jednostki, która stoi na tym samym polu (można użyć 1 raz na grę)
2: rezerwy:
Raz na grę można wezwać oddział piechoty lub Mecha, który zginą w trakcie gry. Wezwany odział wchodzi na początku kolejnej tury po tej w której zginą, na wyniku kości frakcyjnej i celowniku

——————————————————————————————

MISSION 3: it is front line firefight!!!!
GAMETURN: 8 Tur
Objectives: Gracze zdobywają VP za zabite jednostki, 2VP za każde zabite 20% armii przeciwnika.

DEPLOYMENT: Gracze wchodzą z przypisanej krawędzi obszaru gry (Gracz który zaczyna 1 turę wybiera krótszą lub długą krawędź dla obu graczy)

Nagrody: zawartość zestawu turniejowego + ew. bony sklepu ERPEGIE (zależnie od frekwencji)

Erpegie

YuGiOh! Nauka i Granie
Paź 26@12:00 – 18:00
YuGiOh! Nauka i Granie

Serdecznie zapraszamy na naukę gry Yu-Gi-Oh! TCG

Grajfer – Strefa Gier


Bajdurzenia
Paź 26@12:20 – Paź 27@03:00
Bajdurzenia

Jesteś fanem gier fabularnych? A może nie wiesz z czym to się je i chciałbyś spróbować? Jeśli odpowiedź na jedno z tych pytań brzmi ‘tak’ to Bajdurzenia są właśnie dla Ciebie!

Czym są Bajdurzenia?
Jest to wydarzenie organizowane przez Cierniogon raz na trzy/cztery miesiące, mające na celu rozpowszechnianie gier fabularnych na terenie Trójmiasta (a nawet dalej). Przystosowane jest zarówno dla początkujących graczy/ mistrzów gry, jak i starych wyjadaczy erpegowych.

Po raz kolejny serdecznie zapraszamy do Podstawowej Szkoły Społecznej ‘Niedźwiednik’. Od godziny 12:30 planowany jest start sesji, a kończymy, gdy zabraknie nam sił (czyli najpewniej nie skończymy).

Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych Mistrzów Gry do poprowadzenia sesji RPG. Masz ciekawy pomysł na sesję, ale nie bardzo wiesz, gdzie go przetestować? Chcesz poprowadzić sesję dla osób, którym jeszcze nie prowadziłeś? A może lubisz wprowadzać nowe osoby w fantastyczny świat gier fabularnych? Jeśli tak, to szukamy właśnie Ciebie!

Informacje odnośnie szkoły:
W niedalekiej odległości od naszej miejscówki znajdują się sklepy spożywcze, pizzeria czy pierogarnia, dlatego dla osób, które spędzają z nami cały dzień będzie okazja, by móc coś przekąsić między sesjami. Po pierwszej turze (tj. ok 17:30) zaplanowana jest godzinna przerwa, by można było wybrać się do sklepu czy na obiad. Polecamy także zamówienie jedzenia, na konkretną godzinę, przez co będziemy mogli zjeść na miejscu. W szkole znajduje się także czajnik i kilka kubków, także osobom, które przynoszą własne jedzenie polecamy zaopatrzyć się w sztućce tudzież talerze itp.

W terminie bliższym wydarzenia udostępnimy mapkę z najważniejszymi obiektami znajdującymi się blisko szkoły :)

Zapisy:
Od 1 do 17 października zbieramy zgłoszenia jedynie od mistrzów. Wystarczy napisać wiadomość do Cierniogonu (wchodząc na nasz fp pojawia się opcja wysyłania nam wiadomości) lub wrzucić posta na wydarzeniu, że jest się zainteresowanym poprowadzeniem sesji, a my z całą pewnością się odezwiemy i dogadamy szczegóły. Istnieje również możliwość zapisów mailowych przez naszego maila: cierniogon@gmail.com. Między 19, a 20 października będziemy publikować informacje dotyczące poszczególnych sesji, a 21 października o 21:00 zaczniemy przyjmować zapisy graczy. Jak zawsze zapisywanie się na sesje nie jest konieczne, jednak osoby zapisane oraz te, które pojawią się na wydarzeniu po raz pierwszy mają pierwszeństwo. Dodatkowo ostateczna decyzja odnośnie graczy zawsze należy do Mistrza Gry, więc polecamy zapisywać się nawet, jeśli teoretycznie nie ma już miejsc.

Na rozpisce poniżej będziemy uzupełniać zapisanych MG, by było wiadomo, które tury są już zajęte.

Plan Wydarzenia:
26 pażdziernika 2019 r.
12:20 – Oficjalne przywitanie i otwarcie Bajdurzeń.
12:30 – 17:30 – Pierwsza tura – 6 równoległych sesji.
17:30 – 18:50 – Chwila oddechu – czas na obiad i erpegowe dyskusje.
18:50- Otwarcie drugiej tury
19:00-do kiedy wytrwamy (najczęściej 2-3) – Druga tura – 6 równoległych sesji

Sesje:
Poniższa lista nie jest ostateczna i może ulec zmianie.
Pierwsza Tura 12:30-17:30 [Szkoła Niedźwiednik] Otwarcie 12:20
Sesja 1. Marek ‚Rene’ Łukasiewicz
Sesja 2. Artur Biesiadowski
Sesja 3. Mateusz ‚Bantikat’ Treder
Sesja 4. Franciszek Sobiech
Sesja 5. Mariusz ‚Maniek’ Krzyżopolski
Sesja 6. Sebastian ‚Poohaty’ Roszak

Druga Tura 19:00-… [Szkoła Niedźwiednik] Otwarcie 18:50
Sesja 7. Łukasz ‚Hans’ Smurzyński
Sesja 8. Piotr ‚Mal’Ganish’ Adamczyk
Sesja 9. Sebastian ‚Czarnel’ Jankowski
Sesja 10. Mateusz ‚Beger’ Beger
Sesja 11. Sławomir Wosek
Sesja 12. Jakub Kołodziejczak

Wszystkich miłośników i przyszłych miłośników RPG zapraszamy serdecznie, byśmy razem przeżyli godziny niezapomnianych przygód!

Cierniogon

Paź
27
nie
2019
Turniej Flames of War
Paź 27@10:30 – 18:00
Turniej Flames of War

Czołem!

Zapraszam na turniej Flames of War Late War

Miejsce: Salon Gier ERPEGIE,

Termin: 27.10.2019

Wpisowe: 20 zł przelewem do 25.10.2019 lub 30 zł na miejscu.

Każdy gracz przygotowuje rozpiskę na 100 punktów, którą gra bez zmian.

Gramy 3 bitwy

Harmonogram:
10.05 – 10.30 zapisy
10.30 – 12.40 – I gra
12.50 – 15.00 – II gra
15.30 – 17.40 – III gra
2h 10minut na grę

Nagrody: bony sklepu ERPEGIE (liczba zależna od frekwencji za 2. miejsce oraz drop a 3. miejsce przy większej liczbie graczy)

Proszę przynieść drukowane rozpiski.

Erpegie

MTG: Standard Showdown
Paź 27@11:00 – 16:00
MTG: Standard Showdown

Zapraszamy na turniej Magic: the Gathering

Format: Standard

Zapisy: 10:30
Start: 11:00

Wpisowe: 13 zł

Nagrody:
– redraft: 1 booster do puli od każdego gracza
– zwycięzca otrzyma Booster Promo Premium
– II i III miejsce otrzymają Booster Promo
– trzy Boostery Promo zostaną rozlosowane pomiędzy resztę graczy

Erpegie

Turnieje X-Wing 2.0 w Krolmie – Październik
Paź 27@12:00 – 16:00
Turnieje X-Wing 2.0 w Krolmie - Październik

Zapraszamy na oficjalne turnieje X-Wing 2.0
Wpisowe na turniej: 15zł

Nagrody:
Rzeczy z Kitpack turniejowych od firmy Rebel

Mieszki Złota (https://www.krolm.pl/mieszki-zlota)
Za każdego uczestnika Krolm dorzuca do puli 20 Mieszków Złota.
1 miejsce = 70% puli MZ
2 miejsce = 20% puli MZ
3 miejsce = 10% puli MZ
Ostatnie miejsce = -10MZ (ze swojego wirtualnego konta)
1MZ = 0,3zł

Zasady:
Format Hyperspace we Środę
Format Extended w Niedzielę

Harmonogram:
Środa – 16.30 – 20.30
Niedziela – 12.00 – 16.00

Gramy na oficjalnych playmatach FFG

Każdy gracz powinien mieć ze sobą wydrukowaną rozpiskę przy użyciu oficjalnej aplikacji oraz wszystkie elementy niezbędne do rozgrywki.

Limit miejsc: 24

Krolm

Liga po pracy – Wrzesień – Październik 2019
Paź 27@13:00 – 21:00
Liga po pracy - Wrzesień - Październik 2019

Po dwóch miesiącach lajtowego (warzywnego grania) wracamy
do standardowej gry! Zainspirowani wynikami naszych drużyn
na ETC przyjmujemy jako obowiązujący ich rulespack i
klaryfikacje!

W co gramy:
1. Warhammer 40k (rozpiski na 1000 lub 2000 pkt)
2. Age of Sigmar (rozpiski na 1000 lub 2000 pkt)
3. Kill Team (rozpiski na 100 lub 150 (z Elitami, mimimum
20% rozpiski muszą stanowić modele Elitek) na ARENĘ)
4. Warhammer Underworlds (best of three)
5. Warcry (tutaj będziemy bardzo mocno testować. Info
poniżej)
6. SAGA (Zarówno historyczna jak i magiczna)

Zapisy:
1. W ramach karty klubowej (ważnej na wrzesień 2019 lub
dłużej) do dowolnej liczby lig.
2. W ramach karty srebrnej do jednej z lig (istnieje
możliwość oddania kilku kart jako zapis do kilku lig).
W ramach wpisowego macie darmową rezerwację na wszystkie
ligowe potyczki (wyjaśniamy, bo ostatnio pojawiły się
takie pytania :)).
Zgłoszenie do ligi (wysłane na sklep@fgb.club lub na nasz
klubowy fanpage) musi zawierać deklarację frakcji, którą
będziecie grali (obowiązuje w ligach WH40k, AoS i Kill
Team), ostateczny termin to 2 września 2019!

Rozpiski:
Przygotowujecie przed każdą grą (ta sama frakcja przez
całą ligę), na jeden z podanych progów punktowych
wybranych wspólnie z przeciwnikiem.
Dotyczy WH40k:
Wszystko musi być zgodne z wytycznymi ETC (s. 10):
https://drive.google.com/file/d/1OmsaOxyN-
YpwVcHA5NnhhJP_s-ucujgJ/view?
fbclid=IwAR2i8_M0U0jBHoscV1x914O9aCWwfUTaECG38boWzlS43BaB1
J_nyrp0uDU

Parringi:
W pierwszej rundzie potyczek parringi wybierane są losowo.
W kolejnych rundach wygrani grają z wygranymi, przegrani z
przegranymi.
Istnieje możliwość rozegrania potyczki z wybranym graczem
z ligi (za zgodą obu stron), co musi być zgłoszone
najpóźniej dzień przed ogłoszeniem kolejnych parringów
(zwykle 1, 11, 21 każdego miesiąca).

Scenariusze (WH40k, AoS, Kill Team, SAGA):
Będą podawane równocześnie z parringami. W WH40k gramy
wszystkie z paczki scenariuszy ETC.

Punktacja:
WH40k, Kill Team, SAGA – różnice punktów zdobytych w
czasie scenariusza dzielimy na pół, zwycięzca ma punkty
dodawane do 10, przegrany odejmowane od 10 (maksymalny
wynik to 0-20). W przypadku scenariuszy w których nie ma
małych punktów w czasie gry, zwycięzca otrzymuje 17
punktów, przegrany 3.
AoS – 17-3 za Major Victory, 20-0 za Major Victory +
Table, 12-8 za Minor Victory.

BONUS: dodatkowe 5 dużych punktów za rozegranie potyczki w
pełni pomalowaną armią.

Underworlds – 3 duże punkty za wygraną grę, 1 punkt za
remis, 0 punktów za przegraną, dodatkowo gracze podają
różnicę w Glory Pointsach po rozegranych grach.

BONUS: dodatkowy 1 duży punkt za rozegranie potyczki w
pełni pomalowaną ekipą. (!!!)

WALKOWER – gracz którego przeciwnik odmówił umówienia się
lub nie stawił się na potyczkę z własnej winy (brak
czasu/żelazko na gazie/cokolwiek) otrzymuje 10+D6 punktów
za tą grę (3 duże punkty i 2D6 glory w WH:U), osoba winna
nierozegrania gry otrzymuje 0.

NIEROZEGRANE GRY- gracze którzy nie rozegrali potyczki w
FGB do końca trwania ligi, otrzymują po 0 punktów.

Ważne!
Osoby które rozegrają ponad połowę gier poza FGB podając
nam tylko wyniki, nie będą miały możliwości stawienia się
na podium! Liga jest KLUBOWA! :)

Home Rules:
1. Większe modele (monstery, machiny kroczące) mogą
atakować modele znajdujące się w zasięgu walca o podstawie
obrysu podstawki modelu i wysokości „normalnie” złożonej
figurki (nie wliczamy 10 warstw korka/skałek/ruin/innych
pojazdów na których stoją ani celowo wyciągniętych do góry
łapek/mieczy/pazurów/macek/itp.). Rzecz jasna modele
atakowane, również mają zasięg do wspomnianego wcześniej
walca na potrzeby wykonania kontry.
TL;DR – DUŻE ZABAWKI BIJO PO PIĘTRACH!
1. Znaczniki wystawiane w grach muszą znajdować się na
poziomie 0 (w przypadku piętrowej scenerii). (nie dotyczy
Warcry gdzie niektóre scenariusze wymagają położenia ich
po piętrach)
2. WH40k – jeżeli szarżujesz na „piętro” na którym nie ma
miejsca na postawienie modeli oddział liczy się jakby
„stał w powietrzu” i może normalnie atakować. (Dla
uproszczenia każe piętro to dodatkowe 3″ ruchu)
3. Dotyczy tylko Underworlds! Nie robimy rozpisek na
starych Katophrane artefaktach.

ZASADY WARCRY:

1. Proponujemy więc na start rozgrywkę „kampanijną” gdzie
każdy gracz będzie posiadał swoją bandę 20 modeli z
których będziemy budować ekipy.
2. W kwestii parowania tradycyjnie grać będziemy
szwajcara, a w kwestii convergence’ów jeśli obaj gracze
mają je do zagrania rozegramy Bo3 (z 3 rundą losowaną
jeśli będzie potrzebna), a jeśli tylko jeden z graczy ma
do zagrania swój Convergence zawsze ma on priorytet ponad
podanym scenariuszem.
3. TEREN NIE MA 3″ (chyba, że wyjdzie FAQ i powiedzą, że
ma)
4. Żeby mieć obscure między modelami musi być przeszkoda
(chyba, że wyjdzie FAQ i powiedzą, że nie musi)
5. Wszystkie kampanijne „arkusze” będą dostępne w FGB i będziemy na nich nanosić zmiany. (Prosimy o podanie 20 modeli w rozpisce celem zagrania pełnej kampanii i „rozpoznaniem bojem”)

Figurkowe Gry Bitewne

Paź
28
pon
2019
Poniedziałki z SAGĄ w FGB!
Paź 28@13:00 – 21:00
Poniedziałki z SAGĄ w FGB!

W poniedziałki prowadzona będzie nauka gry, podczas której Jan Stanisław Raszyński zaprezentuje Wam najróżniejsze bandy, z całego terytorium europy, i nie tylko!

Jeśli chcecie poprowadzić do boju bandy Wikingów, Normanów, Maurów, a nawet chrześcijańskich rycerzy zakonnych, jest to gra dla Was!

Pamiętajcie, że SAGA jest skirmishem, a więc Wasza banda nie będzie potrzebowała tak dużo modeli jak inne systemy historyczne! Do Boju!

Figurkowe Gry Bitewne

SAGA w FGB – Powrót w chwale!
Paź 28@14:06 – 15:06
SAGA w FGB - Powrót w chwale!

Po kilku tygodniach przerwy wracamy do naszych FGBowych akademii SAGI!

Tym razem chcemy iść za Waszym głosem! Stąd też prosimy o informację w którą wersję SAGI najbardziej chcecie grać, i która wersja przyciągnie Was do nas?!

Jeśli chcecie zmierzyć się w czasach Wikingów, wziąć udział w łupieżczych rajdach, jeśli chcecie spalić wioskę, powiedzcie nam o tym!

Jeśli wolicie wraz z rycerskimi zakonami odzyskiwać panowanie nad ziemią świętą, albo stanąć po stronie Saracenów i odeprzeć europejczyków!

A może… to magia kusi Was najbardziej? Może to magiczne istoty i potężne bestie przyciągają Was najmocniej?

Dajcie nam proszę znać w jaką SAGĘ chcecie grać?

Nauki i pokazy poprowadzi znamy Wam Karol Siadul, który prowadził już u nas pokazy m.in. Hail Caesar!

Zapraszamy do FGB!

Figurkowe Gry Bitewne

I Kampania Age of Sigmar „Wielka Czwórka”
Paź 28@16:00 – 23:45
I Kampania Age of Sigmar "Wielka Czwórka"

Zapraszam na I kampanię Age of Sigmar.

POCZĄTEK KAMPANII
1 Maja 2019

Powiew świeżości do gier turniejowych i codziennych.
Wbrew pozorom nie będzie taka trudna, a miejmy nadzieję, że przyniesie nam sporo frajdy ;)

Gramy na aktualnych zasadach z Corebook i Handbook 2018, oraz wszystkich faq i erratach ze strony Games Workshop

ZASADY KAMPANII

1. W dyskusji pod wydarzeniem, będzie wątek z zapisami. Wybieramy, do którego z 4 wielkich mocarstw się przyłączamy i podajemy najdogodniejszy sposób kontaktu z nami przez innych graczy. Musimy posiadać przynajmniej jedną armię z uniwersum AoS na minimum 1000p. To są jedyne wymagania.
Nie można się zapisać do danego mocarstwa jeśli jest w nim zapisanych więcej graczy niż we wszystkich innych mocarstwach razem wziętych.

2. W czasie trwania kampanii nie można zmieniać strony.

3. Każdy gracz może wyznaczyć teren (podaje jego nazwę), który chce zdobyć i przyłączyć do swojego mocarstwa. Dodaje wówczas nowy wątek w dyskusji. Przykładowo Chaos atakuje (tu nazwa terenu). Dane mocarstwo nie może wybrać więcej niż trzech terenów do podboju, dopóki nie rozstrzygną poprzednich. Można wybrać tylko te tereny, które sąsiadują z naszym Mocarstwem Jeśli zainicjowaliśmy atak, lecz nie doszedł on do skutku, wówczas Mocarstwo traci 1 punkt zwycięstwa ze swojej puli.

4. Jeśli ktoś wybrał teren naszego mocarstwa, który chce zaatakować. Jeden z graczy może zgłosić się do jego obrony. Wówczas należy ustalić termin spotkania w Krolmie i stoczyć bitwę.
Jeśli więcej niż jedno mocarstwo atakuje ten sam teren w tym samym czasie. Wówczas możemy wybrać, przed którym bronimy się najpierw. Możemy również stoczyć bitwę z oboma naraz. Wówczas walczymy każdy na każdego podczas tej samej bitwy.

5. Jeśli w przeciągu trzech tygodni nikt nie obroni terenu (nie stanie do walki) jest on automatycznie przejmowany. Obrońca musi dać minimum 3 różne daty w odstępie co najmniej 3 dni aby atakujący mógł się dostosować. Do ataku nie musi stanąć koniecznie gracz, który zainicjował walkę. Może to być ktoś inny z jego mocarstwa.

6. Zwycięstwo kampanii następuje na trzy sposoby:
a) Nasze mocarstwo zajęło 14 pól i obroniło je przez 4 tygodnie
b) Na mapie pozostały tylko dwa mocarstwa, a nasze posiada większą liczbę zdobytych terenów
c) Skończył się czas kampanii, a nasze mocarstwo posiada więcej zdobytych terenów

7. Kampania trwa maksymalnie 12 miesięcy

8. Po każdej bitwie będzie aktualizowana mapa

ZASADY ARMII

1. Każde mocarstwo posiada na start kampanii 5 tyś pkt.
2. W każdy Poniedziałek mocarstwo otrzymuje dochód w postaci 250pkt + 100 za każdy teren, który posiada
3. Przystępując do bitwy, atakujący określa ile pkt z puli zabiera do stworzenia armii. Wszystkie punkty, które straci w czasie walki są odejmowane od puli głównej mocarstwa. Przeciwnik dowiaduje się o decyzji tuż przed bitwą.
4. Obrońca działa tak jak powyżej, lecz otrzymuje darmowe + 500pkt na budowę armii, lecz te dodatkowe punkty nie przepisuje, zatem straty które ponieśliśmy odejmuje się od puli ogólnej.
5. Gracze mogą wystawić w armii tylko modele, które fizycznie posiadają.
6. Bitwy rozgrywa się na scenariusze z corebooka lub handbooka 2018. Obrońca wybiera, z którego podręcznika. Natomiast atakujący wybiera scenariusz. Jeśli obaj gracze się zgodzą, wówczas grają na zasady realms.
7. Jest dozwolone aby do jednej bitwy zasiadło więcej niż 2 graczy
8. Wybierając armię do bitwy możemy korzystać tylko z Allegiance wielkiego mocarstwa. Nie gramy zatem na frakcyjne. Zasady składania armii również według Grand Allegiance z corebooka.
9. Obowiązuje Matched Play na potrzeby składania armii .

ZASADY PUNKTACJI
Major win = 6pz
Minor win = 4pz
Major lost = 1pz
Minor lost = 2pz

1. Punkty są dodawane do puli ogólnej mocarstwa.
2. Za punkty można kupić w dowolnym momencie trwania kampanii (ale nie w trakcie bitwy):
a) Za każdy 1 punkt zwycięstwa dodatkowe 100p do tworzenia armii na czas jednej bitwy. Lecz nie więcej niż połowa punktów, które wykorzystujemy z puli ogólnej do budowy armii
b) Za 10pz warownię na swoim konkretnym terenie na mapie kampanii. Warownia daje obrońcy dodatkowe 250pkt do wystawienia armii.
c) Za 20pz zamek na swoim konkretnym terenie. Zamek daje obrońcy dodatkowe 500pkt do wystawienia armii.
d) Za 5pz Wieża obserwacyjna. Wystawiamy się przed bitwą w całości jako drudzy i zaczynamy bitwę jako pierwsi.
3. Zdobycie terenu z budynkiem. Można go przejąć, lub zniszczyć. Niszcząc budowlę, otrzymujemy punkty zwycięstwa o tej samej wartości co wybudowanie nowego -1 (-2 za zamek)
4. Aby podjąć decyzję o wydaniu pz w kampanii należy otrzymać zgodę połowy osób z naszego mocarstwa.
5. Na danym terenie nie może być więcej niż jednej budowli

KROLM

Poniedziałkowe Narady Wojenne w FGB z SAGĄ!
Paź 28@18:00 – 21:00
Poniedziałkowe Narady Wojenne w FGB z SAGĄ!

Czy może być lepszy sposób na spędzenie jesiennego wieczoru, niż wspólne opowieści o dawnych przewagach, wielkich zdradach, mężnych wojach i krwawych bojach? A jeśli jeszcze do tego sam możesz wziąć w czymś takim udział i to w bezpieczny, legalny sposób?
Sklep Figurkowe Gry Bitewne zaprasza na kolejny z poniedziałków z „Sagą”. To jeden z tych systemów bitewnych, który NAPRAWDĘ ma proste do opanowania zasady podstawowe, ale jest jednocześnie na tyle rozbudowany, by zapewnić mnóstwo emocjonującej rozrywki. W trakcie wieczornej szkółki Sagi będziecie mieli okazję poznać zasady gry, możliwości jej rozbudowy, stoczyć swoje pierwsze (i kolejne – bo to impreza nie tylko dla początkujących!) figurkowe bitwy.
Program szkółek Sagi jest stale wzbogacany, a nasz instruktor Karol zapewni wam:
– naukę zasad systemu
– prezentacja różnych uniwersów Sagi. Niezależnie od tego, czy chciałbyś być drugim Ragnarem, Hengistem, Saladynem czy Deanerys – Saga ma coś dla Ciebie!
– rozgrywki treningowe i towarzyskie: zbieranie pierwszych doświadczeń, wypróbowywanie nowych frakcji i rozpisek
– rozgrywki „klimatyczne” – nie grałeś nigdy w niektóre scenariusze albo na wielu graczy naraz – bo program turnieju tego nie przewidywał? No to teraz będziesz miał okazję.
– konwersje i wymiana bitsów
– porady malarskie – jakie kolory będą pasować do figurek historycznych?
– dyskusje o przyszłości i rozwoju systemu, jak dopasować ulubione frakcje z innych gier do Sagi?
Zapraszamy więc wszystkich fanów Sagi: weteranów, nowicjuszy a także tych, którzy chcieliby dowiedzieć się więcej na temat gry, spróbować swoich sił w pokazowej potyczce.

Figurkowe Gry Bitewna

Paź
29
wt
2019
Wtorki z Warcry w FGB!
Paź 29@13:00 – 21:00
Wtorki z Warcry w FGB!

We wtorki zapraszamy na spotkanie z Warcry!

Tego dnia prowadzimy naukę gry w nasz najnowszy skirmish – jesteśmy do waszej dyspozycji w ciągu całego dnia, ale jak zawsze warto się zapowiedzieć na naszym fanpage lub telefonicznie :)
Nasze dwie klubowe armie są do waszej dyspozycji, ale jeżeli macie już swoje warbandy, poprowadzimy dla was pokaz z waszą ekipą!

Przez cały dzień obowiązuje darmowa rezerwacja na granie, przeznaczamy też jeden stół dla osób zjawiających się „z doskoku” i szukających przeciwników! :)

Do zobaczenia w FGB, na Żelaznej 69a!

Figurkowe Gry Bitewne

Paź
31
czw
2019
Czwartek z Warhammerem 40,000 w FGB!
Paź 31@13:00 – 21:00
Czwartek z Warhammerem 40,000 w FGB!

Dzień z Warhammerem 40,000 to najlepsza możliwa okazja by całkowicie zagłębić się w świecie najpopularniejszego bitewniaka!

Od 18 startujemy z nauką gry w Warhammera, na który zapraszamy wszystkich chętnych (prosimy o wcześniejszą rezerwację, mamy ograniczoną ilość miejsc).
W ciągu dnia prowadzimy również naukę gry w Kill Teama, na którą należy się wcześniej umówić z nami mailowo lub przez klubowy fanpage :)

W każdy czwartek obowiązywać będzie też darmowa rezerwacja miejsc!

Zapraszamy do FGB!

Figurkowe Gry Bitewne

Kampania KT i WH40k – Age of Silence w FGB!
Paź 31@17:00 – 20:00
Kampania KT i WH40k - Age of Silence w FGB!

Serdecznie zapraszamy do udziału w naszym eksperymentalnym evencie narracyjnym osadzonym w uniwersum Warhammera 40k!

Age of Silence rozegra się w alternatywnej wersji historii, w której po upadku Cadii i wydarzeniach opisanych w Gathering Storm, potężny impuls z Great Riftu sparaliżował łączność i podróżowanie przez Warp w galaktyce.

W rękach uczestników pozostawimy losy opanowanej przez Chaos galaktyki. Losy ludzkości i szanse na powstanie nowych galaktycznych Imperiów są w waszych rękach!

Wszystkie szczegóły znajdziecie na stronie informacyjnej:
https://fgb.club/age-of-silence/

Figurkowe Gry Bitewne

Liga Commandera
Paź 31@17:00 – 19:00
Liga Commandera

Zapraszamy na ligę commandera, gdzie co czwartek gracze będą rywalizować o zdobywanie jak największej liczby punktów.
Zasady ligi:
1. Gry odbywają się co czwartek po godzinie 17. Możliwe umówienie się graczy w innym terminie (minimum 3), z założeniem, że tylko jedna, najlepsza gra w tygodniu liczy się do sumy punktów.
2. Gracze na pierwszym spotkaniu grają NIEZMODYFIKOWANYMI gotowymi deckami do commandera. NIEWAŻNE z którego roku.
3. Po każdym, cotygodniowym spotkaniu gracze dostaną 10 punktów, które będą mogli rozdysponować na modyfikację decku. Karty będą oceniane na bieżąco (proszę pisać do prowadzących ligę o wycenę konkretnych kart).
4. Gracze mogą zbierać punkty z tygodnia na tydzień, aby wrzucać bardzo silne karty.
5. Po całym miesiącu trzech graczy, którzy zdobyli najwięcej punktów za wykonywanie celów, otrzyma nagrody.

Grajfer – Strefa Gier

Spotkania przy planszy
Paź 31@17:30 – 23:45
Spotkania przy planszy

Zapraszamy do Krolma na cotygodniowe spotkania przy planszy

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Czwartki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika, lub umówić się na konkretny tytuł.

Będziemy parować osoby przy grach planszowych o różnym stopniu trudności ze względu na preferencje graczy.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i dobrze się pobawić.

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli :) Czwartek jest po prostu dniem bazowym ;)

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Lis
1
pt
2019
Piątkowy Kącik Porad Modelarskich w FGB!
Lis 1@13:00 – 21:00
Piątkowy Kącik Porad Modelarskich w FGB!

Często podpytujecie nas o pomoc w malowaniu i konwersjach modeli. Postanowiliśmy zorganizować cykliczne, PRAKTYCZNE spotkania, na których będziecie mogli zjawić się u nas z farbkami i modelami i dowiedzieć czegoś nowego!

Event będzie się odbywał w formie konsultacji – czyli będziemy pomagać wam z tym, nad czym akurat pracujecie (malowanie, składanie, magnesowanie, piny, przygotowanie podstawek, konwersje), ale możecie też odwiedzić nas i pomalować w towarzystwie i poobserwować innych przy pracy :) Nasz klubowy Michaszek na wszystkim nie zna, ale postara się pomóc ;)

W związku z rozmiarem stołu, przewidujemy około pięć miejsc na każde spotkanie, więc polecamy dać nam znać o planowanych odwiedzinach :)

Figurkowe Gry Bitewne


Gry imprezowe wieloosobowe
Lis 1@17:30 – 23:45
Gry imprezowe wieloosobowe

Zapraszamy do Krolma na wieloosobowe gry imprezowe

Oprócz codziennego grania w gry planszowe i nie tylko. Co tydzień zbieramy graczy, którzy poszukują innych osób do gier integracyjnych, imprezowych. W ten dzień można przyjść i przyłączyć się do podobnych poszukiwaczy.

Grę wybieramy na miejscu lub przynosimy własną. Różnica w porównaniu ze zwykłym dniem jest taka, że w Piątki jest duża szansa na znalezienie innych graczy, z którymi możemy wspólnie usiąść do stolika.

Będziemy integrować osoby przy grach, gdzie głównie się pośmiejemy, pobawimy i pogramy w większym gronie.

Zapraszamy absolutnie każdego, kto ma ochotę poznać nowe osoby, gry i się dobrze pobawić

Każdy kto wyrazi chęć wzięcia udziału w wydarzeniu ma możliwość napisania wątku w dyskusji. Wpisujemy tytuł gry, w którą chcemy zagrać i zbieramy do niej osoby.

Jeśli chcecie skorzystać z gier z naszych zbiorów, to koniecznie ją zarezerwujcie wcześniej. Max tydzień przed wydarzeniem.

Jeśli chcecie wybrać inny dzień, to zapraszamy do naszej grupy Spotkania w Krolmie i tam już umawiamy się wedle woli :) Piątek jest po prostu dniem bazowym ;)

Wątek w dyskusji zaczynamy według wzoru:

Data:
Nazwa gry:
Liczba osób (według liczby podanej na pudełku gry):
Godzina rozpoczęcia:
Zapisani:

KROLM

Lis
2
sob
2019
YuGiOh! Nauka i Granie
Lis 2@12:00 – 18:00
YuGiOh! Nauka i Granie

Serdecznie zapraszamy na naukę gry Yu-Gi-Oh! TCG

Grajfer – Strefa Gier