Druga edycja Rycerzy Pustkowi otrzyma polskie wydanie

Przedwczoraj ruszyła kampania drugiej edycji polskiej gry planszowej Rycerze Pustkowi (ang. Waste Knights). Projektem zaopiekowało się wydawnictwo Galakta, uruchamiając przy tym pierwszą w swojej historii zbiórkę społecznościową na Kickstarterze.

…A zbiórka ta okazała się strzałem w dziesiątkę i niemałym sukcesem już na starcie. Warunkiem wydania polskiej wersji językowej było wsparcie projektu przez minimum 400 osób z Polski. Jak się okazało tylu, a nawet więcej chętnych, znalazło się już podczas pierwszych 48 godzin kampanii.  Gra przyciąga zresztą sporą uwagę użytkowników z całego świata. Próg potrzebny do wydania osiągnięto w ok. 90 minut. Udało się zebrać już niemal czterokrotność wymaganej kwoty, a to oznacza mnóstwo darmowych dodatków dla wszystkich, którzy zdecydują się na wsparcie drugiej edycji Rycerzy Pustkowi na platformie Kickstarter.

Pierwsza edycja została wydana niezależnie dzięki polskiej platformie wspieram.to. Świetny pomysł i ogromne wsparcie wymagały szczegółowego dopracowania wszystkich elementów i dostarczenia gry wszystkim wspierającym w jak najszybszym czasie. Ta ostatnia kwestia okazała się być najbardziej problemową z przyczyn technicznych. Więcej o oryginalnej zbiórce pierwszej edycji Waste Knights można przeczytać tutaj.

Teraz, gdy tym tytułem opiekuje się Galakta, sprawy powinny przybrać zupełnie inny obrót. Gracze wiedzą o tym doskonale, co przekłada się na ogromne zainteresowanie i wsparcie zbiórki. Zmianie i udoskonaleniu zostały poddane praktycznie wszystkie elementy gry – od mapy aż po bohaterów i ich karty oraz figurki. Ta edycja nie jest zwyczajnym odświeżeniem chwytliwego tytułu, ale prezentuje się naprawdę solidnie i porządnie kusi nie tylko fanów klimatu postapo.

http://kck.st/2InUbMq

Rycerze Pustkowi: Druga Edycja to przygodowa gra planszowa dla 1-4 graczy, której fabuła zabiera graczy do dystopijnej, postapokaliptycznej Australii. Kontynent został zniszczony w wyniku eksperymentów przeprowadzanych przez najpotężniejsze korporacje. W wyniku „zabawy w Boga” narodziły się nowe gatunki – zmutowane bestie i cybernetyczne monstra roznoszące na strzępy wszystko na swojej drodze…

Najważniejszym elementem rozgrywki jest Księga Misji. Zawiera ona rozmaite zadania (zarówno fabularne jak i strategiczne), podpowiedzi oraz wskazówki, za pomocą których prowadzona jest gra. I tu pojawia się ciekawostka, dzięki której można mówić o tej produkcji, jako o czymś rzeczywiście wyjątkowym. Plansza reprezentująca zdewastowaną Australię stanowi otwarty świat. Gracze mogą obrać dowolny azymut i w dowolny sposób pisać swoją historię. Samo rozpoczęcie przygody nie polega również jedynie na standardowym wybraniu scenariusza. Gracze, wcielając się w swoich bohaterów, przed wyruszeniem w drogę muszą podjąć szereg wyborów określających losy kontynentu i jego mieszkańców. Dzięki temu każda rozgrywka jest unikatowa, a przed uczestnikami zabawy ciągle otwierają się nowe możliwości.

Hengal - Polskie wydawnictwo gier fabularnych

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Czytaj także
Kinowy Terminator powraca do korzeni