Ravehard – podsumowanie kampanii

Ravehard - finał zbiórki
Release Date
1 Maj 2019

Zbiórka społecznościowa polskiej imprezowej gry Ravehard dobiegła końca w trakcie majówki. Kampania zakończyła się sukcesem. Fani ufundowali projekt, osiągając 107 % zakładanego celu.

Twórcy Ravehard nie mieli lekko. Specyficzny humor, który można określić jako czarno-różowy nie każdemu przypada do gustu. Choć podobno imprezować lubi każdy, to jednak gdy karty są już na stole, nieraz może się okazać, że jest wręcz przeciwnie. Do tego konkurencja była wyjątkowo duża. W czasie zbiórki na polskiej platformie Wspieram.to na Kickstarterze trwało dosłowne zatrzęsienie gier imprezowych.

Niemniej jednak wszystkie mocno trzymane kciuki odczuły ulgę, gdy cel kampanii został osiągnięty. Mało tego udało się zebrać nawet z nadmiarem – 38 855 z wymaganych 36 000 złotych. Na ten wynik złożyło się 259 graczy, którzy zdecydowali się wesprzeć autorów Ravehard czymś więcej, niż samym trzymaniem kciuków.

Ostatecznie Ravehard zebrał 107% wymaganego celu zbiórki. Pozamiatane

Ravehard jest imprezową karcianką, w której wcielamy się w zblazowanych po wielkiej balandze magów. Gospodarz prywatki nie żyje, a morderca jest wśród poimprezowych maruderów, którzy niewiele, o ile cokolwiek, pamiętają z wydarzeń dnia poprzedniego. Nietuzinkowa fabuła w klimacie fantasy oraz ciekawa mechanika zmuszająca graczy do współpracy, ale także blefowania powstała za sprawą Adama Betleya, twórcy Penny Dreadfun.

Wspierający otrzymają pełną zawartość podstawowej wersji gry oraz dodatkowe elementy odblokowane w trakcie kampanii. Fanom udało się odblokować kilka celów zbiórki, w tym jeden podstawowy oraz dodatkowe w ramach social challenge na Facebooku. Dzięki temu gra będzie bogatsza między innymi o tryb dwuoosobowy czy postać Cthulhu, który odegra rolę jednego z bossów w Ravehard.

Dzięki osiągnięciu dodatkowych celów zbiórki wspierający otrzymają bogatszą wersję gry

Podstawka Ravehard będzie zawierać 6 dwustronnych kart postaci, 24 karty talii klasycznej, 24 karty talii majestatycznej, 24 karty talii współczesnej, 13 kart talii ogólnej, 10 kart czarnej magii, 5 kart bossów, 9 kart przeciwników, 12 kart zdarzeń, 10 kart narzędzi zbrodni, 13 kart dowodów, 10 kart flirtu, kartę komnaty Arcymaga oraz kartę tury i kartę bycia bitym. Będzie tego całkiem sporo, nie licząc dodatkowych elementów odblokowanych w trakcie zbiórki.

Gra ma trafić do wspierających, o ile wszystko pójdzie zgodnie z planem, już w sierpniu tego roku.

Źródło

Czytaj także
Wybrańcy odsłonią przed Słowianami nowe oblicza ich bogów